ژائولین پارک - Zhaolin park - همایش جهانی یخ و گرما
 
تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

ماده اصلی برای خلق ایچنین آثار هنری همان برف و یخ های طبیعی است که از رودخانه Songhua در فصل برگزاری نمایشگاه تامین می شود . تعداد زیادی از هنرمندان بین المللی و چینی با استفاده از تکه های یخ و آب این رودخانه آثار هنری خارق العاده ای چون حیوانات وحشی مانند ببر، شیر و دیگر چهارپایان را خلق می کنند البته این هنرمندان صرفا به تراشیدن مجسمه حیوانات اکتفا نمی کنند و سعی در ساختن مجسمه یخی از هنرمندان و افراد سرشناس سراسر دنیا کرده اند و آنها را با نورپردازی های بسیار زیبا به جهان هنر معرفی می کنند البته به یاد داشته باشید که این هنرمندان اغلب اوقات از وسایل  ویژه ای برای تولید این آثار استفاده می کنند.
امروزه از فستیوال هاربین در جهان علاوه بر جشنواره به عنوان یک رویداد هنری بین المللی یاد می شود در این فستیوال یخی بین المللی  هر ساله هنرمندانی از چین، سنگاپور، آمریکا ، کانادا، روسیه ، ژاپن و کره جنوبی شرکت می کنند و استادان بزرگ مجسمه سازی نیز این آثار هنری را همراه بازدید کنندگان بررسی و نقد می کنند این جشنواره توانسته جایگاه خوبی در بین جهانیان برای خود باز کند به گونه ای که امروزه می توان این فانوس های یخی که منشاء برگزاری این جشنواره بوده اند را در برخی کشورها  خارج  از چین دید یا حتی مطلبی در مورد آنها خواند.
تجمع بزرگ علاقمندان و هنرمندان در این فستیوال زمستانه باعث شده تا توجه بسیاری از شرکت های تجاری و سازندگان تجهیزات و لوازم ورزش های زمستانی را به خود جلب کند. بطوری که آنها  از فرصت بوجود آمده در زمینه تبلیغاتی و معرفی محصولا ت جدیدشان  استفاده می کنندو یا حتی بسیاری از آنها حاضر به سرمایه گذاری و پرداخت هزینه های برگزاری این نمایشگاه هستند و سعی در جذب هنرمندان معروف برای خلق آثار هنری خود تحت نام تجاری شرکتشان هستند.
این جنب و جوش و شور و اشتیاق بین المللی باعث شده تا نه تنها برگزارکنندگان تور چین از سراسر جهان حتی توجه شرکت های برگزار کننده مراسم عروسی را نیز به خود جلب کند و تبلیغات گسترده ای برای برگزاری مراسم عروسی کرده اند و بسیاری از جوانان حاضر به پرداخت هزینه های بسیار بالای این مراسم هستند و زندگی مشترک خود را از میان این مجسمه های بسیار زیبای یخی شروع می کنند البته امروزه برگزاری اینگونه مراسم عروسی فقط مخصوص خود چینی ها نیست بلکه ممکن است در فصل برگزاری این جشنواره تعداد زیادی از عروس و داماد های مناطق دیگر دنیا نیز زندگی خود را با به دست گرفتن فانوس های یخی این جشنواره آغاز می کنند.بسیاری از تورهای چین برای چنین جاذبه ای که از به یادماندنی ترین دیدنی های چین محسوب می شود. برنامه های مفرح و خاصی را ارایه می دهند.


درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان