تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

تور چین

کسانی که برای تجارت در چین می روند طبق روند فعلی باید ویزای تجاری چین را دریافت کنند .اما این نوع ویزای چین از لحاظ قیمت بسیار بالاتر از انواع دیگر ویزا می باشد. بنابراین بسیاری از هموطنان بجای استفاده از نوع ویزای تجاری از ویزای توریستی استفاده می کنند. و با تور چین به این کشور مسافرت می کنند. و در طی اقامت در آنجا به انجام برخی کارهای خود می پردازند. و در نهایت با مسافرین تور نیز به ایران بر می گردند.

 ویزای تجاری چین برای کسانی که قصد فعالیت های تجاری و بازرگانی دارند.مناسب است . برای اخذ و گرفتن این نوع ویزا چین ، داشتن دعوت نامه رسمی از یک شرکت چینی و یا گواهی رسمی شرکت در نمایشگاه های تجاری الزامی است. پس از دریافت دعوت نامه، لازم است فرد با تکمیل فرم های مربوط به ویزای تجاری و پاسپورت ، عکس و... به سفارت چین مراجعه نماید. مدت زمان لازم برای صدور این ویزا معمولاً یک ماه می باشد اما در مواردی ممکن است بیشتر یا کمتر از زمان یاد شده طول بکشد.و از لحاظ قیمت و هزینه نسبت به سایر انواع ویزای چین گرانتر است.

برای اخذ و گرفتن ویزای توریستی چین چه مدت زمان لازم است؟

شاید این سوال شما هم باشد. هموطنان و کسانی که قصد دارند با ویزای توریستی وارد چین شوند حتما باید از سفارت کشور چین در تهران درخواست ویزا بصورت انفرادی و یا گروهی نمایند. دریافت ویزای انفرادی کمی مشکل تر و زمان بر تر می باشد اما دریافت ویزای گروهی توریستی آسانتر و سریع تر می باشد. برای دریافت این ویزا داشتن پاسپورت با اعتبار حداقل شش ماه، شش قطعه عکس، و فرم های تکمیل شده ویزای توریستی لازم می باشد. برای دریافت ویزای توریستی چین بین 2 هفته تا 5 هفته زمان باید در نظر گرفت. و از قبل با برنامه ریزی درست پیش رفت تا دچار مشکل نشویم.

مرکز تاریخی ماکائو در سال ۲۰۰۵ در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده‌است

کشور پرتغال در سال ۱۵۵۷ میلادی ماکائو شبه جزيره اي در درياي چين را به مستعمره خود تبدیل کرد.تا اینکه در ۲۰ دسامبر ۱۹۹۹ پرتغال با باز پیوستن ماکائو به چین مشروط به تبدیل ماکائو به یک منطقهٔ اداری ، تجاری و بازرگانی و الزام چین مبنی بر اعطای خودمختاری اقتصادی و اجتماعی به ماکائو به مدت ۵۰ سال ، موافقت کرد. فرهنگ ماکائو نیز آمیزه ای از فرهنگ چینی و پرتغالی است.ماکائو دارای کلیساها ، معابد ، موزه ها ،قلعه ها و ساختمان های قدیمی که از دیدنی ها و جاذبه های ماکائو و چین به حساب می آید. و تلفیقی از فرهنگ اروپایی و چینی در کنار یکدیگر به نمایش می گذارد.مرکز تاریخی ماکائو در سال 2005 میلادی در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.

 

ویزای همراه دانشجویی یا ویزای همراه چین چیست؟
زمانی که به همراه دانشجویی که قصد ادامه تحصیل در چین را دارد .اقوام درجه یک مانند: همسر و فرزند نیز بخواهند به چین مسافرت و اقامت کنند. باید از ویزای همراه دانشجو استفاده کنند. که در این موارد باید پس از ثبت نام قطعی دانشجو در دانشگاه و اداره پلیس و دریافت اجازه اقامت، برای دریافت ویزای همراه اقدام کنند. این ویزا که به "ویزای همراه" شهرت دارد . دارای اعتباری شبیه اعتبار ویزا ی دانشجو می باشد و در چین قابل تمدید است.

تور چین دیدنی های چین

چند سال قبل سریال افسانه جومونگ از تلویزیون پخش شد . و با اغراق زیاد ژنرال جومونگ موسس  سلسلهٔ پادشاهی پادشاهی گوگوریو یا کوگوریو را به تصویر می کشید. آن موقع فکر نمی کردم زمانی که درباره دیدنی ها و آثار تاریخی و جاذبه های چین می نویسم مجبور باشم از جومونگ بنویسم چون فکر می کردم او فقط متعلق به کشور کره است.اما در حال حاضر آثار تاریخی آن دوره در کشور چین می باشد.و از این موضوع گریزی نیست.و اما...

پایتخت و آرامگاه‌های پادشاهی کوگوریو واقع در چین در سال 2004 توسط یونسکو در میراث جهانی به ثبت رسید.این سایت شامل بقایای باستان شناسی از 40 مقبره که توسط پادشاهی گوگوریو یا کوگوریو ساخته شده‌است.

 



ادامه مطلب ...

روستای باستانی و تاریخی هانگکن

روستای باستانی و تاریخی هانگکن چین - hongcun village china روستایی که سابقه ای بیشتر از 900 سال دارد. در شهرستان یی، استان آن هویی، چین، در جنوب غربی کوهستان هونگ‌شان قرار گرفته است. خانه‌هایی با معماری دوارن مینگ و سلسله چینگ در این روستا وجود دارد.که دارای کنده کاری های زیبا و هنرمندانه بروی سنگ آجر و چوب می باشد که بسیار مورد توجه گردشگران قرار می گیرد. از لحاظ مناظر طبیعی نیز بسیار شگفت انگیز می باشد . زیرا این روستا در ارتفاع قرار دارد .به همین دلیل پوشیده از ابر و مه است .که چهره ای رویایی به آن می دهد.این روستا به همراه روستای باستانی زیدی در سال 2000 در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید.که نشان از اهمیت این روستا دارد.

به همین خاطر در تور چین می توان با برنامه ریزی و نظر مدیر تور از این مکان دیدنی چین بازدید کرد.

 

راهنمای اخذ و دریافت ویزا از کشور چین

چگونه ویزای دانشجویی چین بگیریم ؟

پس از تایید نهایی صدور پذیرش در دانشگاه های چین دو فرم زیر را باید پرکنید:

1.فرم اورجینال (اصلی) JW202 (کپی و یا پرینت این فرم قابل قبول نیست چرا که باید توسط دانشگاه امضا و مهر شده و قسمت های مخصوص امور اداری در آن توسط دپارتمان و دانشگاه تکمیل شده باشد)
2. اصل نامه پذیرش شما در دانشگاه مورد نظر

پس از دریافت و پر کردن هر دو فرم ذکر شده در بالا، شما می بایست مدارک لازم را برای اخذ ویزای چین آماده نمایید. مدارک لازم برای اخذ ویزای دانشجویی به شرح زیر می باشد:

1. همراه داشتن هر دو فرم JW202 (اورجینال) و نامه پذیرش از دانشگاه به همراه کپی آنها
2.داشتن پاسپورت با اعتبار بیش از 6 ماه
3.فرم تکمیل شده ویزای چین (این فرم ها در قسمت مدیریت دانلود های وب سایت  قابل دریافت هستند)
4. چهار عدد عکس جدید 4*3
5. فرم تاییدیه های پزشکی (این فرم در قسمت مدیریت دانلود های وب سایت  قابل دریافت است)
6. پرداخت هزینه صدور ویزا

نکته 1: بعداز ورود دانشجویان به چین و پس از انجام امور اولیه ثبت نام در دانشگاه، دانشجو می بایست برای ثبت ویزا (اخذ اجازه اقامت)، نامه تاییدیه پزشکی (Physical Examination) را به همراه داشته باشد.

این نامه در دانشگاه های مختلف قابل دریافت است. با این حال ممکن است سفارت چین در ایران در برخی موارد برای صدور ویزا این نامه را نیز درخواست نماید. چنانچه سفارت این نامه تاییدیه پزشکی را درخواست نمود، ما به شما کمک می کنیم تا در سریع ترین زمان ممکن تاییدیه پزشکی خود را در ایران دریافت نمایید. لازم به ذکر است که تاییدیه های پزشکی گرفته شده در ایران هم برای دریافت اجازه اقامت در چین مورد قبول قرار می گیرد.

نکته 2: برخی از دانشگاه های چین برای صدور پذیرش و همچنین سفارت چین در ایران ممکن است از دانشجو مدرکی دال بر توانایی فرد برای پوشش هزینه های خود در حین تحصیل در چین از دانشجو درخواست نمایند (Financial Proof). این مدرک می تواند شامل نامه اخذ بورسیه تحصیلی، صورت جساب بانکی، نامه مشخص کننده وضعیت شغلی دانشجو و یا مدرکی دال بر توانایی مالی فرد حامی دانشجو (پدر، مادر، خواهر، برادر و یا بستگان درجه اول) باشد.

ویزای دانشجویی چین برای دانشجویان ایرانی معمولاً با اعتبار یکبار ورود (Single entry) صادر میگردد. پس از ورود به چین، دانشجو باید اقدام به دریافت اجازه اقامت نماید. برای این کار شما 30 روز فرصت دارید که اقامت خود را ثبت نمایید. پس از ثبت اقامت، ویزای شما تبدیل به ویزای یک ساله چین و با امکان تردد نامحدود (Multiple entry) می شود. زمان انجام کارهای مربوط به ثبت اقامت بسته به دانشگاه و شهر میتواند از یک هفته تا یک ماه به طول بیانجامد. در بیشتر دانشگاه های چین، واحد دانشجویان خارجی برای دریافت اقامت در مدت زمان کوتاه به دانشجویان کمک خوبی می کنند.

دیدنی های چین

روستای باستانی زیدی از مکان ها و جا های دیدنی و باستانی چین در جنوب استان آن هویی در شهرستان یی ، می باشد، قدمت این روستا به قرن 11 میلادی بر می گردد و اوج شکوه خود را در قرن 14 تا 19 میلادی تجربه کرده است. این روستا از کوه زرد چین فاصله 40 کیلومتری دارد . از جاذبه های دیدنی این روستای باستانی چین می توان از 124 ساختمان قدیمی  سلسله مینگ و چینگ موجود در روستا، تزئین شده با تعداد زیادی از کنده کاری روی چوب، سنگ و کاشی نام برد. و همچنین از دیدنی های دیگر آن به 99 کوچه تنگ و باریک و پر پیچ و خم روستا نام برد که قسمت کوچکی از مکان ها  و دیدنی های چین می باشد.

 

تور چين .تور شانگهای.تور هانگزو.تور شنزن.تور پکن.تور گوانجو
1-plan

  تور چین  شانگهای به مدت 10شب و 11 روز

هتل تور چين- شانگهای :         هتل ارینتال 

  قیمت تور چين- شانگهای :
 
 هر نفر در اتاق 2 تخته                                   2350000    تومان

 هر نفر در اتاق 3 تخته                                   3550000  تومان

 هر نفر در اتاق 4 تخته                                   2300000   تومان

 
  خدمات تور چين- شانگهای :

پرواز ایرانی - اقامت همراه با صبحانه - ترنسفر فرودگاهی - راهنماي فارسی زبان - بيمه مسافرتی

    توضيحات :

نرخ های فوق ارقام پايه بوده و  قيمتها بسته به روز رفت و برگشت ممكن است متغير باشد .

ساعت تحویل گرفتن اتاقها 14:30 و ساعت تخلیه اتاقها  12:30 می باشد.

تور شانگهای چین  بهار 92 فروردین و اردیبهشت ماه سال 1392

 

درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان