تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

امپراتوری کشور باستانی چین

اولین امپراطوری چین

نخستین و اولین امپراتوری کشور باستانی چین را «یو» موسس سلسلهٔ شیا، پایه گذاری کرد. یو امپراتوری افسانه‌ای بود که بر سیلاب‌ها فرمان می‌راند. برای مدتی در زمان «شیانگ» یکی از امپراتوران شیا، جنگ داخلی کشور را فرا گرفت. آخرین امپراتور شیا، «جی» نام داشت. او ظلم و ستم زیادی به مردم می‌کرد و سرانجام حکومت شیا به دست یک کشاورز شورشی به نام «تانگ» از میان رفت.

 

خرید از چین-ویزای چین-تور چین- فروشگاه و مرکز خرید دوست پکن - Beijing Friend ship_001
تور چین-معرفی مراکز خرید چین

افرادی که با تور چین به این کشور مسافرت می کنند و یا حتی به طور انفرادی به کشور دیدنی و جالب چین سفر می نمایند. دانستن مراکز خرید چین و شناخت فروشگاه های چین و بالاخص پکن می تواند کمک بزرگی به آنها باشد. به همین منظور یکی از فروشگاه های مهم پکن را که از سال 1964 میلادی یعنی حدود 50 سال قبل با 9000 متر مربع افتتاح شده است را به شما معرفی می کنیم . این فروشگاه زنجیره ای یکی از بزرگترین مراکز خرید در پکن است که بیشتر از 56000 نوع محصول مختلف در آن عرضه و برای فروش به نمایش گذاشته شده است. این مرکز خرید می تواند برای کسانی که خرید متنوع و زیاد دارند مورد استفاده قرار گیرد.


آدرس این فروشگاه:  No.87, Jianguo Lu, Chaoyang District

تور چین و ویزای چین تخصص ماست.

تور چین

حمل و نقل شهر پکن چین:

اگر قصد رفتن به تور داخلی پکن چین را دارید. خوب است که بدانید شهر پکن مساحتی 2.5 برابر تهران دارد و جمعیت این شهر 19 میلیون نفر می باشد . این شهر هر چند که از تهران بیشتر جمعیت دارد اما با همه به جز یکی دوساعت در روز که پیک کاری صبح و عصر شمرده میشود مابقی ساعات روز کلا جمعیت زیادی در مقایسه با تهران تو شهر به چشم نمی خورند!


سیستم حمل و نقل مترو پکن
سیستم حمل و نقل مترو پکن با 24 خط ، فوق العاده است. کلا شاید در بسیاری از موارد حتی بهتر از سیستم مترو تهران و حتی تجارب قبلی ما در بسیاری از کشورهای اروپایی باشه و به طور کلی علائم راهنمایی اش هم به همراه سیستم گویای دو زبانشه خیلی عالی آدمو راهنمایی می کنه. جالب اونکه شبکه متروش به سرعت در حال توسعه هم هست و فرضا در نقشه ای که از هتل گرفتیم و بعیده که از چاپش بیشتر از ۶ ماه گذشته باشه بخش هایی از شبکه یکی دو خط مترو که فعال بودن هنوز کشیده نشده بود! قیمت بلیط مترو هم برای همه مسیرها 2 یوان(1200تومان) هست .

نکته بسیار مهمی که باید توجه کرد بلیط های مترو فقط تو همون روز اعتبار دارند و از هر ایستگاهی بلیط می خرید، فقط از همونجا می تونید وارد مترو بشید و این کارت های مترو جهت ورود در ایستگاههای دیگر کار نمی کند.

سیستم حمل و نقل اتوبوسرانی پکن
اتوبوس هم اگه مسیر رو از قبل بدونید انتخاب خوبی برای سفره و کلا خیلی شلوغ هم نیست. قیمت بلیطش برای هر سفر یک یوان هست و تو همون داخل اتوبوس میشه بلیط خرید و یا پول رو تو صندوق جلوی راننده انداخت.

 

سیستم حمل و نقل اتو ریکشا پکن-تور چین

سیستم حمل و نقل اتو ریکشا پکن
علاوه بر این اتو ریکشا ها که کالسکه های موتوری هستن به همراه سه چرخه های مسافربری که معمولا اونا هم با برق کار میکنه و برای مسیرهای نزدیک نسبتا مناسبن. با این حال حتما قیمت رو با اونا نهایی کنید تا بعد مشکلی پیش نیاد! تاکسی هم هست که تاکسیمتر داره و بهتره ازشون رسید بگیرید.

نکته مهم در گردش پکن
به یاد داشته باشید که برای خرید بلیط قطار سفرهای بین شهری چین باید حتما پاسپورت چین همراتون باشد.

ویزای چین

مجری دریافت و اخذ انواع ویزای چین به صورت عادی و فوری و نیمه فوری . جهت اخذ ویزای چین با ما در تماس باشید.

تور و ویزای چین مروری بر تمدن های باستانی کشور چین

تمدن‌های اولیه چینی

تمدن های اولیه در کشور فعلی چین در کناره رودهای یانگ تسه و رود زرد واقع شده است . یافته‌های مربوط به 5000 سال پیش از میلاد، نشان می‌دهد که انسان‌هایی در دره یانگ تسه ساکن شده و به کشاورزی پرداخته‌اند. آنها آبادی‌هایی را پدید آوردند و برنج کاری را توسعه دادند، اما در دره رود زرد «خوانگ خه» ارزن کاشته می‌شد، زیرا هوای شمال کشور چین برای کشت برنج بسیار سرد بود. در این منطقه فرهنگی سر بر آورد که آن را به افتخار روستایی از استان خی نن، فرهنگ یانگ شائو نامیده‌اند - زیرا در سال ۱۹۲۱ میلادی، بقایای سکونت انسان‌ها در این منطقه به دست آمد. دوران اوج و شکوفایی این فرهنگ بین سالهای 5000 تا 3000 پیش از میلاد بود.

در اواسط قرن بیستم، باستان‌شناسان روستای ۶۰۰۰ ساله بانپو را از زیر خاک بیرون آوردند. در این منطقه، پایه‌های تعداد زیادی ساختمان، محل‌های روشن کردن آتش، انبارهای مواد غذایی، ظروف سفالی و چندین گور حاوی اسکلت شناسایی شد. وجود ساختمان عمومی مدوری که خانه‌های مسکونی در اطراف آن قرار داشتند نیز حاکی از آن بود که زندگی گروهی-اجتماعی سازمان یافته‌ای در این منطقه وجود داشته است. طغیان‌های عظیم دو رود یانگ تسه و خوانگ خه، تمدن‌های باستانی چین را از بین برد.

ویزای چین

جهت دریافت انواع ویزای چین ،ویزای توریستی ، ویزای تجاری،ویزای تحصیلی ،ویزای دانشجویی ، ویزای فوری چین ، ویزای نیمه فوری چین با ما تماس بگیرید. ما راهنمایی صحیح و درست شما را یک وظیفه می دانیم .

دیوار چین ، آکواریوم هیانگ گان ، هاتونگ ها ، اورينت پلازا-دیوار چین ،مزارع برنج چین-تور پکن 

تور پکن

تور لحظه آخری پکن

تور دقیقه نود 90

تور لحظه آخری چین و پکن در زمستان 92

تورهای ویژه چین و پکن در بهترین هتل های پنچ ستاره پکن

تور پکن با گشت های ویژه ازدیوار چین ، آکواریوم هیانگ گان ، هاتونگ ها ، اورينت پلازا و ...

تور پکن و تور خرید از پکن

ویزای چین

اخذ و دریافت ویزای چین از طریق مدیریت تور

راهنمایی و مشاوره توسط راهنمای فارسی زبان

تور خیابان لیدی پکن چین برای خانم ها-مراکز خرید پکن چین

تور خیابان لیدی پکن چین برای خانم ها


هر انسانی بخاطر علاقه ای خاصی که دارد ویزای چین می گیرد و خوشحال خندان خود را برای تور چین آماده می کند. در این میان چینی ها هم برای جذب توریست و گردشگر به کشورشان از تمام سلیقه ها و علایق مختلف استفاده می کنند. و سعی می کنند هر ساله تعداد بیشتری از مردم جهان را به کشورشان بکشانند. یکی از این علایق خاص ،علاقه بسیار افراطی خانم ها و زنان به پوشاک و لباسهای زنانه مختلف با شکل و شمایل مختلف در مدلهای بسیار متنوع می باشد. چینی ها به همین خاطر حتی نام خیابانی را هم به نام تمام خانم ها اسم گذاری کرده اند. یعنی :

خیابان لیدی پکن چین - Beiging Lady's Street - خیابان خانم پکن

خوب همانطور که از این اسم مشخص است این خیابان مختص خانم ها می باشد. در خیابان لیدی پکن می توان انواع مدلهای مختلف لباسهای شرق آسیا مخصوصا کره و ژاپن را در این مرکز خرید لباس و پوشاک زنانه پیدا کرد . این خیابان به یکی از مراکز خرید مهم و مشهور پکن تبدیل شده است.
 

برای رفتن به خیابان لیدی پکن می توانید خطوط اتوبوس رانی زیر استفاده کرد :

405.406.421.659.942 ایستگاه  Maizidian Xijie

 

ویزای چین.تور چین.اخذ ویزای چین .خرید کالا از چین.تحصیل در چین.کشور چین.چین.ویزا.مدارک ویزای چین.خرید کالا از چین.تحصیل در چین

ویزای چین

اگر که زمان به اندازه کافی ندارید و از طرفی هم بقدری مشغله دارید که اصلا فرصتی برای پیگیری کارهای اخذ ویزای کشور چین را ندارید. و یا شاید هم اصلا حوصله کارهای اداری دریافت ویزای چین را ندارید. خلاصه شاید هم از سفارت کشور چین خوشتان نمی آید ! به هیچ عنوان نگران نباشید کافیست که با ما تماس بگیرید ما با کادری مجرب و آموزش دیده براحتی ویزای شما را در اختیارتان قرار می دهیم.

اخذ ویزای چین

برای اخذ ویزای چین تنها کاری که شما انجام می دهید. این است که مدارک مورد نیاز ویزا چین را به ما تحویل دهید. ما در کمترین زمان ممکن ویزای شما را اخذ می کنیم و به شما تحویل می دهیم.

با ما تماس بگیرید و از تجربیات ما در زمینه های تور چین ، ویزای چین ، خرید کالا از چین ، تحصیل در چین و ... استفاده کنید . مشاوره رایگان است.

آیا ادامه تحصیل در چین مقرون به صرفه است-ویزای چین-تور چین

ادامه تحصیل در چین

تور چین - ویزای چین

بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان ایرانی برای ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری کشورهای آمریکا و اروپایی را مد نظر دارند و بسیاری هم کشورهای آسیایی مثل مالزی ترکیه دبی هند و ... و عده ای هم کشور باستانی چین را برای دانش آموختن مورد توجه قرار می دهند . و با توجه به اینکه تخصص ما چین و تور چین و انواع ویزای چین می باشد. برای آشنایی هموطنان گرامی که علاقمند به تحصیل در خارج از کشور هستند. مطلب زیر را آماده کرده ایم . 

در سال 2009 میلادی بیش از 250 هزار دانشجو از سراسر جهان برای تحصیل در چین به کشور چین اعزام شده اند. بنا به برنامه ریزی های رسمی، دولت چین قصد دارد تا سال 2020 تعداد حداقل 500 هزار دانشجو را ازسراسر جهان به چین جلب نماید که از این حیث دارای رتبه بسیار بالایی در سطح دنیا خواهد بود. طبق آمارهای رسمی دولت مرکزی چین در سال 2010 مبلغ 800 میلیون وان به بورسیه دانشجویان خارجی اختصاص داد. همچنین دولت های محلی و استانی هم مبلغی بالغ بر 110 میلیون وان برای پرداخت کمک هزینه و بورسیه به دانشجویان خارجی پرداخت کردند.



ادامه مطلب ...

قیمت ویزای چین 92 -نرخ ویزا چین ویژه نمایشگاه گوانگجو 2013 پاییز 92

نرخ انواع ویزای چین


نرخ ویزا چین ویژه تور نمایشگاه گوانگجو چین 2013 پاییز 92
 
ویزای تجاری چین در کمترین زمان ممکن حداقل  25 روزه 320 دلار

ویزای انفرادی توریستی چین در کمترین زمان ممکن 10 روزه 125 دلار

ویزا گروهی توریستی چین در کمترین زمان ممکن حداقل 14 روزه 90 دلار

نرخ های ویژه و استثنائی ویزای چین را از ما بخواهید
نرخ های فوق به همراه رزرواسیون و خرید بلیط چین ارائه میگردد.
این قیمت ها تا1392/9/13 اعتبار دارد. بعد از این تاریخ با ما درباره قیمت ها و نرخ انواع ویزای چین تماس بگیرید.

تور نمایشگاه چایناپلاس شانگهای Chinaplas 2014 -فروردین 1393

تور نمایشگاه چایناپلاس  Chinaplas 2014

نمایشگاه تخصصی صنایع پلاستیک و لاستیک

تور های نمایشگاهی شانگهای چین به همراه اخذ ویزای چین


هرساله تعداد زیادی از انواع و اقسام نمایشگاه در کشور چین انجام می گیرد. و بسیاری از این نمایشگاه ها از اعتبار بین المللی برخودار می باشند. و از سراسر دنیا برای شرکت در این نمایشگاه ها در قالب تور های نمایشگاهی چین و یا به صورت فردی و گروهی شرکت می کنند.
نمایشگاه چاینا پلاس 2014 ، در شهر شانگهای چین
23 الی 26 آپریل 2014 ( 3 الی 6 اردیبهشت 1393 )
28 امین نمایشگاه بین المللی صنعت پلاستیک و لاستیک چین

ویزای چین

جهت شرکت در تور نمایشگاهی چاینا پلاس به راحتی ویزای کشور چین را توسط همکاران ما دریافت کنید. فقط کافی است که مدارک لازم را به ما بسپارید . تا ما در کوتاهترین زمان ممکن ویزا را از سفارت چین دریافت کنیم.

 



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان