تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

تور+چین+گوانجو+گوانژو

تور چین گوانجو ویژه ماه رمضان و تابستان 92

10شب و 9 روز گوانجو
 

خدمات تور چین :

• ایران ایر یا آسیا ایر
• بلیط ایران ایر یا آسیا ایر
• صبحانه
• ترانسفر فرودگاهی
• راهنمای فارسی زبان
• ویزای گروهی
• 3 روز گشت با ناهار

هتل 5 ستاره کارات گوانجو چین

مدارک لازم:
• اصل پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار
• دو قطعه عکس رنگی 5/3*5/4 زمینه سفید جدید
• کپی شناسنامه صفحه اول و دوم
• آدرس و تلفن محل کار و سکونت اجباری

 
تذکرات:
• پرواز چارتر و غیر قابل استرداد میباشد و در صورت کنسلی سوخت کامل خواهد شد.
• در موارد خاص در صورت کانفرم نشدن هتل مورد نظر هتل مشابه جایگزین خواهد شد.
• این آژانس مسافرتی مسئولیتی در قبال  عدم  صدور ویزای چین توسط کنسولگری  چین نخواهد داشت.

 


 

هتل کینگ وینگ از هتل های 5 ستاره پکن وچین است امکانات رایگان: استخر - سونا - زمین تنیس - صندوق امانات - تلویزیون - ماهواره - سشوار - پارکینگ - رقص و آواز - سرویس 24 ساعته برای اتاق
امکانات شارژی: مهد کودک - سالن زیبایی - بوتیک - کرایه اتومبیل با راننده و بدون راننده - سالن کنفرانس - سالن ژیمناستیک - سرویس لباسشویی میباشد.

هتل پولمن پکن از هتل های 5 ستاره در چین است  این هتل در قسمت شرقی چین قرار دارد دارای 22 طبقه  ونزدیک مترو میباشد. امکانات این هتل شامل:
 آسانسور - اتاق بازی برای کودکان - استخر و سونا -  اینترنت بی سیم  -پارکینگ - تاکسی سرویس در هتل-  جکوزی        چای ساز داخل اتاق-خدمات تورشهری و تفریحی-  خشکشویی -  رستوران- روم سرویس 24 ساعته-   سالن آرایش         سالن کنفرانس-  سالن ورزشی-  سرگرمی و موزیک در لابی -سرویس بهداشتی-  سشوار-  سیستم تصویری ماهواره ای     صبحانه بوفه-   صرافی- صندوق امانات - کافی شاپ- کافی نت وغیره میباشد.

 

هتل کاپیتال پکن از هتل های4 ستاره پکن میباشد امکانات این هتل  شامل :   آسانسور  -  استخر و سونا-   اینترنت بی سیم
- پارکینگ  - تاکسی سرویس در هتل- جکوزی - خشکشویی  -رستوران-   سالن کنفرانس-   سالن ورزشی -  سرگرمی و موزیک در لابی  -سرویس بهداشتی- سشوار-  سیستم تصویری ماهواره ای -   صبحانه بوفه-  صندوق امانات-  فضای سبز -کافی شاپ -کافی نت -   لاندری - ماساژ وغیره میباشد.

رستوران Godzila به عنوان یکی از معروفترین محلهای سرو پیتزا  میباشد اما در حقیقت آنها چیزی فراتر از این هستند. آنچه که آنها روی یک قطعه پیتزا انجام میدهند همان مشخصه آنها به عنوان یک منوی اصیل بلغاری است (و البته پیتزا یکی از خوراکهای ملی آنجا به شمار میرود)، که باعث القاء انرژی به هر چیزی میشود. منو شامل تنوع خوبی از سوپها و سالادها میباشد که متناسب با علایق قدیمی گهگاهی به روز میشود. کبابها، کبابهاب گرم و البته پیتزا، به همراه مجموعه ای از پاستاها نیز موحود است. اینجا از 9 صبح تا 1 شب باز میباشد.
نشانی: Blvd Mariya Louiza 37A
تلفن: 35952604469+


دریاچه خانکا یکی از جاذبه های چین است که دارای آب شیرین میباشد  که قسمتی  از آن در سرزمین پریمورسکی روسیه وقسمت دیگر در استان هیلونگ‌جیانگ در شمال شرق چین قرار دارد مساحت آن ۴۱۹۰ کیلومتر مربع است که ۳۰۳۰ کیلومتر مربع آن در روسیه و ۱۱۶۰ کیلومتر آن در چین واقع شده است۲۳ رود به درون این دریاچه وارد میشود، ۸ رود از سوی چین و ۱۵ رود از سوی روسیه می‌آیند. رود سونگاچا تنها رودی است که از دریاچه به بیرون جریان دارد و به رودهای اوسوری و آمور می پیوندد.

موزه مادام توسادز در شهر شانگهای یکی از دیدنی های این شهر است که در خیابان نانجینگ قرار دارد و ششمین موزه در دنیا از نوع خود می باشد.  بیست شخصیت جهانی در این موزه به صورت موم ساخته و به نمایش گذاشته شده است. برخی از این افراد شامل دیوید بکام (فوتبالیست)، میکائیل جوردن (بسکتبالیست)، آلبرت انیشتین (دانشمند)، دایانا (ملکه اسبق انگلیس) ، یانگ لیوی (اولین فضانورد چین)، یانگ جینگ نینگ (شخصیت چینی دارای اعطای نشان افتخار نوبل)، جی چوی و جکی چین اندی لایو (هنرمندان هنگ کنگی). این موزه سالنی را برای نمایش بازدید کنندگان دارد که آنها می توانند با چگونگی ساخت این مجسمه های مومی آشنا شوند. حتی بازدید کنندگان می توانند درخواست ساخت مجسمه مومی خود را از مسوولین نمایشگاه داشته باشند. مسوولین نمایشگاه ادعا میکنند  هر ساله بیش از یک میلیون نفر بازدید کننده دارند. این موزه برای اولین بار در سال 1835 میلادی ساخته شد.
 

آرامگاه  ماوانگدویی یک مکان تاریخی است که در شهر چانگشا چین قرار دارد. ومیتوان در تور چین از آن دیدن کرد. این مکان از دو تپه به شکل پالان تشکیل شده‌است.یکی از اشیا مشهور پیدا شده در این مکان جام‌های شراب لاک اندود دسته‌دار می‌باشد که نشان دهنده هنر صنعت لاک‌کاری این سرزمین می‌باشد.و یکی دیگر ازمشهورترین اشیا پیدا شده از آرامگاه ماوانگدویی پرچم‌های خاک سپاری ابریشمی است. این پرچم‌ها به شکل حرف تی انگلیسی است پرچم تی‌شکل ابریشمی  لباس پرنده نامیده می‌شود.

موزه-تاریخ-شهرداری-شهر-شانگهای-چین

موزه تاریخ شهرداری شهر شانگهای چین Shanghai Municipal History Museum در ناحیه پودونگ در مساحتی به بزرگی 10000 متر مربع ایجاد شده است. این موزه با هدف نشان دادن و نگه داری از تاریخ شانگهای چین می باشد. که مهمترین قسمت این موزه به بررسی و نشان دادن دوره تاریخی شهرشانگهای در فاصله زمانی سال 1860 الی سال 1949 میلادی می پردازد. در این موزه نه تنها به گذشته بلکه به آینده شانگهای و آمال و آرزوها و اهدافی که برای شهر شانگهای در نظر گرفته شده است. نیز پرداخته می شود. و به همین منظور ماکت آینده شانگهای را در قسمتی از این موزه تهیه کرده اند. که در نوع خود جالب است. برای دیدن این موزه حداقل یک ساعت وقت از توریستها می گیرد.

نشانی:

 Zero-meter hall of the Oriental Pearl TV Tower, No. 1 Century Boulevard

 Tel: 021-58793003

ساعت بازدید:از ساعت 9 صبح تا ساعت 21 عصر می باشد.

ورودیه:مبلغ  35 یوان می باشد.

دیوار-چین-دیدنی-ترین-مکان-جاها-جاذبه-های-پکن-تور-پکن

بی شک یکی از دیدنی ترین جاهای چین شهر پکن و یکی از پرجاذبه ترین دیدنی های پکن و چین دیوار چین می باشد. این دیوار که قرنهاست جزء عجایب هفتگانه دنیا محسوب می شود . براستی که شایسته این نام است. مسافرت به چین و یا تور چین و پکن بدون دیدن دیوار چین یعنی هیچ ! یعنی زحمت بیهوده !یعنی ندانستن قدر فرصت بسیاری از مردم سراسر دنیا آرزوی دیدن این دیوار بزرگ را دارند. شما نیز این فرصت را از دست ندهید.ديوار چين طويل ترين ديوار دست ساز انسان مي باشد . طول تقريبي آن  6352 كيلومتر است. که از گذرگاه شانگهای در دريای بوهايی در شرق و حدفاصل چين و منچوری تا لوپ نور در جنوبی ترين قسمت منطقه خودمختار زينجيانگ كشيده شده است. اين ديوار تقريبا" مرز بين چين شمالی و مغولستان داخلی را تعیین می كند. بسیاری از توریستها و گردشگران خارجی و داخلی از قسمت های مختلف این دیوار دیدن می کنند. و کمتر گردشگری است. که موفق شود. تمام قسمت های این دیوار طویل را ببیند. اما بیشک بدانید که زیباترین و دیدنی ترین قسمت این دیوار در شهر پکن واقع است. و از پکن باید به دیدن این دیدنی ترین دیدنی های پکن و چین رفت.

درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان