تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

تور چین-رستوران های ایرانی در پکن

معرفی رستوران ایرانی رومی در پکن

در این مطلب از وبسایت تور چین 20 به معرفی یک رستوران ایرانی در چین می پردازیم که هموطنان گرامی در سفرهایشان به کشور چین می توانند از غذاهای خوشمزه ایرانی و غذاهای حلال در چین استفاده کنند چرا که همانگونه که مطلع هستیم غذاهای چینی گاها بسیار بسیار وحشتناک و نامطبوع برای ما ایرانی ها می باشد. البته گفتیم که گاهی نه همه غذاهای چینی ! ناگفته نماند که این معرفی در اصل از ترجمه رادیو چین است که درباره این رستوران ایرانی در پکن چین گزارش تهیه کرده است حال از زبان رادیو چین معرفی رستوران ایرانی رومی در پکن را برای شما بازگو می کنیم :

سلام عرض می کنم حضور شنوندگان گرامی. مناطق نزدیک حلقه سوم شهر پکن، مملو از مراکز بازرگانی و تجاری باشکوه است و در عین حال، سفرت خانه های کشورهای دیگر در چین و آپارتمان های دیپلماتیک نیز در این منطقه قرار دارند. از این رو این منطقه تور چین-رستوران های ایرانی در پکن چینویژگی های ظاهری و مناظر متنوعی دارد و مردمی از همه رنگ و نژاد در آن دیده می شوند. به همین ترتیب رستوران های خارجی با غذاهای متنوع و متفاوت، مطابق با ذائقه های کشورهای مختلف نیز در این حلقه به چشم می خورد.

یکی از رستوران های خارجی که اخیرا در این منطقه شروع به کار کرده است، رومی نام دارد که نام آن مردم کنجکاو را به خود جلب می کند. رومی یک رستوران ایرانی است.

ساعت ده صبح وقتی وارد می شویم، کار رستوران هنوز شروع نشده و پیشخدمت ها مشغول آماده شدن برای باز کردن رستوران هستند. نوای موسیقی ایرانی، همه را غرق در احساس آرامش و شادی کرده است. آقای فریبرز صاحب رستوان و اهل تهران با خوشرویی خود را معرفی می کند:

محیط هنری رستوران رومی بسیار جلب توجه می کند. ساختمان آن سفید رنگ است و روی دیوار ها نام رستوران به خط انگلیسی، چینی و فارسی نوشته شده است. دو طبقه دارد و ظرفیت پذیرش هم زمان 150 مشتری را دارد. مبل های سفید رنگ و پرده های بنفش زیبایی رستوران را دو چندان کرده اند. جلوی در ورودی، ظروف سفالین ایرانی با کرشمه های دل ربای خود از مشتریان استقبال می کنند.

ما متخصص تور چین و ویزای چین هستیم جهت دریافت هرگونه اطلاعات به روز شده درباره تور چین و ویزای چین با ما تماس بگیرید.

آقای فریبرز با اشاره به هدف خود برای زندگی در پکن و دایر کردن یک رستوان ایرانی در چین می گوید:

کم کم صدای ظرف ها و کار کردن دستگاه های آشپزخانه به گوش می رسد. رومی روز کاری جدیدی را آغاز می کند. آقای فریبرز در پاسخ به این سوال ما که آیا برای جلب مشتریان بیشتر چینی و خارجی در مزه غذاهای ایرانی تغییراتی داده شده است یا نه می گوید: " خیر، همه غذاهای اینجا کاملا ایرانی است. هدف ما مزه غذای ایرانی است.

در فهرست غذای رستوران نام کباب ها و پلوهای مختلف ایرانی و غذای مخصوص رستوران، ماست، سالار شیراز، پوره سیب زمینی و غذاهای خاورمیانه ای دیگر هم وجود دارد. آقای فریبرز درباره علاقه مشتریان به غذاهای رومی می گوید:

آقای فریبرز در توضیح دلیل تصمیمش به دایر کردن رستوران رومی گفت:

با نزدیک شدن ظهر و وقت ناهار کم کم مشتریان رومی زیاد می شوند. یکی از آنها دختری چینی با نام فارسی سیمین است. او دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد زبان فارسی در دانشگاه پکن است. او می گوید:

"غذای های ایرانی را خیلی دوست دارم. قبلا رستوران ایرانی در پکن خیلی کم پیدا می شد. غذا های رومی خیلی سنتی است و وقتی فرصت می کنم به اینجا بیایم، ترجیحا زرشک پلو سفارش می دهم. با این غذا به یاد روزهایی می افتم که در ایران زندگی می کردم.

ما متخصص تور چین و ویزای چین هستیم جهت دریافت هرگونه اطلاعات به روز شده درباره تور چین و ویزای چین با ما تماس بگیرید.

آقای چن یی دوست سیمن است و اولین باری است که به رومی آمده است. او می گوید:

"توجه زیادی به ایران دارم. اما فرصت برای سفر به این کشور ندارم. اما حالا می توانم در پکن از غذای ایرانی لذت ببرم. خیلی جالب است."

آقای چن که قبلا غذای ایرانی نخورده، هنوز به آن عادت ندارد اما از ماست خیلی خوشش آمده است.

آقای فریبرز می گوید دیگر به زندگی در پکن عادت کرده و به غذای های چینی به ویژه غذاهای مناطق شمال شرقی چین خیلی علاقه دارد.

شنوندگان گرامی، برنامه امشب مان را با موسیقی دلنشین ایرانی به پایان می بریم. اگر روزی گذرتان به پکن افتاد و دلتان برای غذاهای وطنی تنگ شد، رستوران رومی انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

ما متخصص تور چین و ویزای چین هستیم جهت دریافت هرگونه اطلاعات به روز شده درباره تور چین و ویزای چین با ما تماس بگیرید.

ده موردی که شما را در هتل های چین ناراحت می کند

 
وقتی شما در تور چین وارد هتلی می شوید خیلی مهم است که این هتل مایه آرامش شما باشد و بتواند قوای تحلیل رفته شما را در طی روز در دیدن ها و گشت و گذارهای مختلف به شما برگرداند تا با یک شب استراحت بتوانید با آمادگی کافی و انرژی بالا فردا را از خواب بیدار شوید. اما بسیار اتفاق می افتد که متاسفانه هتل شما نه تنها محیطی برای آرامش شما نیست بلکه خیلی هم روی اعصاب شماست . در مطلب زیر به ده مورد از مسائلی که می تواند در تور چین شما را ناراحت کند می پردازیم :
مسافرت به یک کشور دیگر به خودی خود حتی بدون اینکه از بتوانید با افراد آزار دهنده کنار بیایید، پر دغدغه است. هتل شما باید محیط آرامی در باشد که شما به آنجا بروید، اما بسیاری اوقات این طور نیست چرا ؟

ده مورد ناراحت کننده هتل ها ، در تور چین
 تور چین.سفر به چین.تورچین.هتل های چین.ویزای چین

1- استفاده بی مورد از دکمه آسانسور


در هر هتل  افرادی هستند که برای جلوگیری از فشار دادن دکمه آسانسور  توسط بچه ها برای سرگرمی خودشان این کار را انجام می دهند، که امری خنده دار  است! بعضی از بچه ها همه دکمه ها  را در بین طبقه اول و آخر فشار می دهند .  اگر شما با این بچه ها روبرو شوید، در یک تور بین طبقات هتل  که آزار دهنده هم است  قرار گرفته اید. البته ، والدین از این کار فرزندشان بسیار شرمنده می شوند.

ده مورد ناراحت کننده هتل ها ، در تور چین
 تور چین.سفر به چین.تورچین.هتل های چین.ویزای چین

2- افرادی که با همه دعوا دارند

شما هم افرادی را که دائم در حال مسابقه دادن  هستند و عجله می کنند را دیده اید. و همین سسب می شود که مدام با دیگران درگیر باشند و دعوا کنند. هیچ چیزی بد تر از ایجاد وقفه در یک مسافرت سریع پر استرس نیست. اتفاقی هم نمی افتد اگر به جای خشمگین شدن به حرف دیگران هم کمی گوش دهیم. ما به شما می گوییم که خونسرد باشید و به سفرتان ادامه بدهید حداقل تا زمانی که شما و همسفرتان  تنها هستید.

مالکین بی توجه حیوانات
 تور چین.سفر به چین.تورچین.هتل های چین.ویزای چین
3- مالکین بی توجه حیوانات

ایرادی ندارد که شما حیواناتتان را به تعطیلات ببرید، البته با این فرض که شما در هتل اجازه داشته باشید که حیوان نگهدارید. به این نکته توجه داشته باشید که آیا می توانید حیوانتان  را در مسافرت بسته بندی کنید و جلوی پارس کردن و فریاد زدن ان را در هتل بگیرید، در حالیکه افراد فضول همه جا پرسه می زنند. به این نکته ساده و پیش پا افتاده توجه کنید که اگر شما همراه خود سگ داشته باشید ، آن را باید همه جا همراه خود ببرید.

خدمه هایی که داخل اتاق را تمیز می کنند.
تور ترکیه.سفر به ترکیه.تورترکیه.هتل های ترکیه

4- خدمه هایی که داخل اتاق را تمیز می کنند


علامت « مزاحم نشوید» برای این گونه افراد است. شاید تنها دلیل آن این باشد که ما اتاق نامرتب را دوست داریم. یا شاید ما از  تاخیر هواپیما خسته شده ایم و نیاز به یکی دو ساعت خواب بیشتر داریم. یا اینکه، فقط ما می خواهیم تنها باشیم.

 کارکنان بی ادب
تور ترکیه.سفر به ترکیه.تورترکیه.هتل های ترکیه
5- کارکنان بی ادب

آیا شما از ان دسته از کارکنانی هستید که از عذاب دادن مسافرین لذت می برند؟ آیا نمی خواهید که امروزی باشید و از آزار و اذیت دیگران  حتی با وجود کوچکترن مشکلات دست بردارید؟ ما به شما توصیه می کنیم که  این کار به سادگی کنار بگذارید زیرا سبب تحمل خسارت زیادی برای شما خواهد شد و شاید حتی کار خود را از دست بدهید.

پیشخدمت و پادو قدرتمند
تور ترکیه.سفر به ترکیه.تورترکیه.هتل های ترکیه
6- پیشخدمت و پادو قدرتمند

نه، ما نمی خواهیم که شما چمدان چرخدار ما را تا اتاقمان ببرید، خیلی خیلی متشکریم.  ما خودمان ان را می کشیم.  چرا شما فکر می کنید که این ۲۰۰ متر اخر را نیز خودتان باید ان را حمل کنید؟  ما به شما پیشنهاد می کنیم که این کار را نکنید.

همسایگان پر سر و صدا
 تور چین.سفر به چین.تورچین.هتل های چین.ویزای چین
7- همسایگان پر سر و صدا

بیشتر هتلها  عایق صدا ندارند. یعنی ما می توانیم چیزهایی را که دیگران با صدای بلند می گویند ر ا بشنویم، هر چیزی را… . پس لطفا صدای خود ر ا بلند نکنید و آهسته صحبت کنید.

 

8-  گروهها

نظرتان در باره سفر در گروههایی که افراد خوب را وادار می کند تا به گونه ای بد رفتار کنند چیست؟ مانند گروههای دانشجویی یا مسافرتهای گروه با دوستان مجرد .  مواظب باشید احترام خودتان را حفظ کنید و پا را از گلیم خود فراتر نگذارید. ما همه دوست داریم  که از زندگی لذت ببریم،  اما آیا می توانید  حضورتان را کمی بی سرو صدا تر  اعلام کنید؟ متشکریم

دربانهای پر افاده
 تور چین.سفر به چین.تورچین.هتل های چین.ویزای چین
9- دربانهای پر افاده

ما تقریبا این افراد را این گونه صدا می کنیم حتی اگر  انها افاده های زیادی هم داشته باشند .ما در مسافرت با این گونه رفتارها زیاد مواجه می شویم. مغرور بودن و باد در سر داشتن قسمتی از شرح وظایف آنها است. پس از این کارها ناراحت نشوید، انها وظیفه شان را انجام می دهند.

والدینی که در تعطیلات هم بچه داری می کنند
 تور چین.سفر به چین.تورچین.هتل های چین.ویزای چین

10- والدینی که در تعطیلات هم بچه داری می کنند

برخی از بچه ها دکمه های آسانسور را فشار می دهد، و بعضی ها هم در لابی هتل به این طرف و آن طرف می دوند. و بعضی دیگر هم آشغال ها را در اطراف  رستوران پرتاب می کنند.  بچه ها باید حتما بچه خوبی باشند. زیرا والدین از کار آنها واقعا شرمنده می شوند. مردم هم سرزنش آمیز به آنها نگاه می کنند که مثلا شما به تعطیلات آمده اید. اما به تعطیلات رفتن به این معنی نیست که وظیفه پدری و مادری خود را نیز تعطیل کنیم. ما باید بچه های خود را کنترل کنیم.
 تور چین.سفر به چین.تورچین.هتل های چین.ویزای چین
مترجم: معصومه صالحی وزیری
منبع:www.smartertravel.com

ویزای چین ارزون و مناسب

بلیط ارزان چارتر چین- ویزای فوری چین- تور ارزان چین

ویزای فوری چین - تور چارتر ارزان چین- بلیط چارتر ارزان چین- رزرو هتل چین

ویزای چین ارزون و مناسب + انواع ویزاهای کشورهای دیگر


ویزای فوری کلیه کشورها

ویزای فوری چین - تور چارتر ارزان چین- بلیط چارتر ارزان چین- رزرو هتل چین

بیلط پرواز چارتر – بلیط ارزان – تور چارتر و ارزان – بیمه مفری – رزرو هتل – پرواز دوسر خارجی تخصص ماست

ویزای فوری آذربایجان - تور چارتر ارزان آذربایجان - بلیط چارتر ارزان آذربایجان - رزرو هتل آذربایجان

ویزای فوری آرژانتین – تور چارتر ارزان آرژانتین - بلیط چارتر ارزان آرژانتین – رزرو هتل آرژانتین

ویزای فوری آفریقای جنوبی – تور چارتر ارزان آفریقای جنوبی – بلیط چارتر ارزان آفریقای جنوبی – رزرو هتل آفریقای جنوبی

ویزای فوری آمریکا – تور چارتر ارزان آمریکا – بلیط چارتر ارزان آمریکا – رزرو هتل آمریکا

ویزای فوری ازبکستان – تور چارتر ارزان ازبکستان – بلیط چارتر ارزان ازبکستان – رزرو هتل ازبکستان

ویزای فوری استرالیا – تور چارتر ارزان استرالیا – بلیط چارتر ارزان استرالیا – رزرو هتل استرالیا

ویزای فوری افغانستان – تور چارتر ارزان افغانستان – بلیط چارتر ارزان افغانستان – رزرو هتل افغانستان





ادامه مطلب ...

دروازه بهشت در چین + عکس

خوب واقعا گرفتن ویزای چین و بعد طی یک مسیر طولانی و رفتن به تور چین نه تنها هزینه بر است بلکه خیلی هم وقت گیر می باشد. اما وقتی که دیدنی های خارق العاده کشور چین را می بینی تازه می فهمی که این همه مکان های دیدنی در مقابل دردسرهای ویزا چین و گرفتن بلیط و تور چین اصلا به حساب نمی آید . یک نمونه از زیبایی های کشور چین دروازه بهشت چین است .

دروازه بهشت در چین
کوه Tianmen Shan یا کوه دروازه بهشت در استان هونان چین واقع شده است. پس از طی کردن نزدیک به 20 کیلومتر از شهرستان Zhangjiajie به این کوه خواهید رسید که تا بالای آن دقیقا 999 پله را باید بالا بروید. در بالای این کوه به زیر دروازی سنگی طبیعی با 137 متر ارتفاع و طول قوس 57 متر میرسید که یکی از زیباترین مکان هایی خواهد بود که تا به حال دیده اید.

 

کوه Tianmen Shan,کوه دروازه بهشت در چین,مکانهای دیدنی چین دروازه بهشت در چین-مکان های دیدنی چین + عکس

کوه دروازه بهشت/دیدنیهای چین/تور چین/ ویزای چین

کوه Tianmen Shan,کوه دروازه بهشت در چین,مکانهای دیدنی چین

کوه دروازه بهشت/دیدنیهای چین/تور چین/ ویزای چین

کوه Tianmen Shan,کوه دروازه بهشت در چین,مکانهای دیدنی چین

کوه دروازه بهشت/دیدنیهای چین/تور چین/ ویزای چین

کوه Tianmen Shan,کوه دروازه بهشت در چین,مکانهای دیدنی چین

 کوه دروازه بهشت/دیدنیهای چین/تور چین/ ویزای چین

منبع : topnop.ir

دیدنی های چین

چین کشوری که خودش جهانی است برای توریستها و گردشگرانی که از کیلومترها آنطرف تر برای دیدن عجایب این کشور با تور چین به سرزمین اژدها سفر کرده اند تا از نزدیک جاذبه های چین را ببینند . در این قسمت در تور چین 20 شما را در عرض چند دقیقه به یک تور چین مجازی دعوت می کنیم تا فقط قسمتی از دیدنی های این سرزمین را دیده باشند.

چین یک کشور نیست، بلکه جهانی دیگر است در دل جهانی که ما در نقشه جغرافی می بینیم . اگر حوصله یا وقت چندانی ندارید که ماهها در این کشور سفر کنید می توانید چند هفته یا چند ماهی را دز سفر به این کشور افسانه ای سپری کنید و با حسرت محلهایی که هنوز ندیده اید و کوله باری از خاطرات شیرین این کشور را ترک کنید. پی گیری جاده ابریشم قایق سواری و کشف رود یانگ تسه از جمله سفرهای موضوعی است که می توان از آن لذت برد. از جمله سفرهای موضوعی است که می توان از آن لذت برد. از کلان شهرهای صنعتی با مراکز خرید عظیم و چهره ای کاملا مدرن گرفته تا زندگی بدوی و ساده در صحرای بکر سین کیانگ، چین سرزمین تنوع وتکثر فرهنگی و جغرافیایی است.تور چین ویزای چین

 

چین,آثار باستانی چین,دیدنیهای چین

 

 

 

چین,آثار باستانی چین,دیدنیهای چین

 

تور چین ویزای چین

 

چین,آثار باستانی چین,دیدنیهای چین

 تور چین ویزای چین

در صنعت و هنر این کشور هم می توان میراث سفالگران سلسله های (قرن قبل از میلاد ) را دید وهم می توان صنعت این کشور در ساخت جدیدترین سفینه های فضایی.

 

تور چین- دیدنی های چین

تور چین ویزای چین

چین,آثار باستانی چین,دیدنیهای چین-تور چین- دیدنی های چین

 تور چین ویزای چین

چین,آثار باستانی چین,دیدنیهای چین-تور چین- دیدنی های چین

 تور چین ویزای چین

زبان:

اکثر زبانهایی که مردم چین استفاده می کنند به خانواده زبانهای چینی- تبتی ((Sino- Tibetan تعلق دارند که در حدود 29 گروه قومی-نژادی مختلف را در بر می گیرد. چینی یا پینین ((Pinyin اصلی ترین زبان یا گروه زبانی در چین است که به گویشهای مختلف در سراسر چین مورد استفاده واقع می شود .

 

چین,آثار باستانی چین,دیدنیهای چین

تور چین ویزای چین

چین,آثار باستانی چین,دیدنیهای چین

ماندارین((Mandarin، که 70 درصد جمعیت بدان صخبت می کنند، وو((WU زبان مردم شانگهای، یو((YUE یا کانتون، مین، گان و هاکا اصلی ترین گویشهای زبان چینی محسوب می گردند. قبل از قرن بیستم میلادی چینی کلاسیک زبان نگارش و مکاتبات اداری در سراسر این کشور عظیم بود و ده ها میلیون نفر در گوشه گوشه چین از این زبان نگارش واحد جهت مکاتبات استفاده می گردند و به عنوان عنصری کلیدی در همبستگی ملی چینی ها ایفای نقش می کرد.

 

چین,آثار باستانی چین,دیدنیهای چین

  تور چین ویزای چین

از اوایل قرن بیستم خطی استاندارد و ملی در سراسر چین به کار گرفته شد، که آنرا بر اساس زبان ساندارین پایه گذاری نموده بودند. مغولی، اویغوری، تبتی، ژوانگ (تایلندی) و کره ای از زبانهایی هستند که علاوه بر چینی به صورت گسترده ای در چین به کار می روند.

مردم:

چین کشور معابد بدیع و بی همتاست. کافی است تا چند قدمی در خیابانی در یکی از شهرهای کوچک چین قدم بزنیم تا معابدی با شکوه و عرفانی برخورد کنیم که طراحی و معماری آنها نوازشگر چشمهای هر بازدید کننده ای است.

یکی از اصلی ترین ویژگی های مذهبی در چین "تنوع" و "تکثر" است. آمار دقیقی از تعداد پیروان مذاهب مختلف در چین موجود نیست. بحش عظیمی از جمعیت به هیچ دینی اعتقاد ندارند. بودیسم ( پیروی از آیین بودا) دین اصلی در چین است. وبیشتر چینی ها از قرن اول میلادی به بودیسم ماهایانا اعتقاد دارند (Mahayana Buddhism) که گونه ای از بودیسم است.

 

چین,آثار باستانی چین,دیدنیهای چین

  تور چین ویزای چین

چین,آثار باستانی چین,دیدنیهای چین

 

تائوئسیم (Taoism) دومین دین اصلی درچین است.در عین حال بسیاری از چینی ها به ترکیبی از بودیسم و تائویسم اعتقاد دارند. پیروی از آیین کنفوسیوس فیلسوف بزرگ چین باستان بازتاب و تاثیری عمیق در مذهب و اخلاق چینی ها در طول تاریخ به جای گذاشته است. مسیحیت و اسلام به ترتیب از دیگر ادیان پرطرفدار در چین می باشند و مسلمانان چین (در حدود 20 میلیمن نفر ) نقش عمده ای گسترش اسلام در آسیای شرقی بر عهده داشته اند.

 

چین,آثار باستانی چین,دیدنیهای چین

 

نظام سیاسی:

جمهوری خلق چین که به سادگی آن را چین می نامیم کشوری است که از سال 1949 سرزمین پهناور چین، هنگ کنگ و ماکائو را دربر می گیرد. نظام حکومتی در چین از سال 1949 تا به امروز جمهوری تک حزبی با یک مجلس قانون گذاری است . رهبر حزب کمونیست را اعضای این حزب انتخاب می کنند و اعضای مجلس ملی خلق با نظارت مستقیم حزب کمونیست چین به مدت 5 سال انتخاب می شوند. این مجلس در طی سال یک بار تشکیل جلسه می دهد.

 

چین,آثار باستانی چین,دیدنیهای چین

 

عضویت در نهاد های بین الممللی :

سازمان ملل متحد (1945) ، یونسکو ، یونیسف ، فائو چین در سازمان ملل حق وتو می باشد .

اقتصاد :

مائو در دهه 1950 اصلاحات سوسیالیستی را در اقتصار این کشور پی ریزی نمود و چینی ها این اصلاحات را در سالهای 1960 وآغاز دهه 1970 پی گیری نمودند که همواره با انتقاداتی رو به رو بود .

 

چین,آثار باستانی چین,دیدنیهای چین

  تور چین ویزای چین

چین,آثار باستانی چین,دیدنیهای چین

 

انقلاب اساسی در اقتصاد چین در اوایل دهه 1970 میلادی جلوه گر شد که تا به امروز هم ادامه دارد و اقتصادی است با محوریت صادرات .در حال حاضر از نظر تولید نا خالص ملیّ چین ، پس از ایالات متحده ، ژاپن و آلمان چهارمین ابر قدرت اقتصادی در سطح جهان است و پیش بینی ها نشان می دهد که ظرف چند سال آینده چین به یکی از دو ابر قدرت بزرگ اقتصادی دنیا تبدیل خواهد شد .

کشاورزی :

کشاورزی اصلی ترین بخش اقتصادی کشور چین می باشد و جمعیتی بالغ بر 300 میلیون نفر در این بخش مشغول به کار می باشند که تقریباَ نیمی از نیروی کار فعال در چین را در بر می گیرد .

چین,آثار باستانی چین,دیدنیهای چین

 

چین بزرگترین تولید کننده محصولات کشاورزی در سطح جهان می باشد . برنج ، چای ، گندم ، سیب زمینی ، جو ، پنبه و دانه های روغنی اصلی ترین محصولات این کشور می باشند .

واحد پول:

یوان چین ( Yuan Renmin bi)

مدت پرواز مستقیم از تهران به پکن :

اختلاف زمانی : نسبت به تهران 5/4 ساعت جلوتر است و نسبت به گرینویچ 8 ساعت جلوتر است (( GMT +8 ولتاژ برق :220 ولت است و با سیتم برق ایران مطابقت دارد . تور چین ویزای چین

 

 

منبع:lastsecond.ir

 کوه های چین

در این قسمت از تور چین 20 به معرفی چند کوه معروف کشور پهناور چین می پردازیم که شاید برای تمام کسانی که تصمیم به استفاده از تور چین را دارند مفید نباشد اما برای غنای سایت و اینکه بسیاری از هموطنان به جاذبه های طبیعی چین علاقه مند هستند می تواند مفید باشد. پس اگر شما جزو این دسته از هموطنان علاقه مند نیستید همین الان بروید سراغ مطلب بعدی !

 

کوه های چین جاذبه های طبیعی چین


کوه های بلند و عظیم چین که به طور های متفاوت گسترش می یابد،استخوانبندی زمین چین را تشکیل داده و به سیتسم های کوهی متفاوت تقسیم می شود.کوه های معروف و بزرگ چین عبارت است از: "هیمالایا"،"کون لون"،""تیان شان"،" تانگولا"،"چین لینگ"،"دا شینگ آن لینگ"،"تای هانگ"،"چی لیان" ،کوه"هنگ دوان"و غیره.


کوه"هیمالایا":قوسی شکل است و در مرز با هند،نپال و دیگر کشورها قرار دارد.طول آن 2400 متر بوده و 6000 ارتقاع داشته و مرتفعترین کوه جهان است.قله"اورست"قله اصلی این کوه با 8848.13 متر ارتفاع مرتفع ترین قله جهان است.


کوه"کون لون":از فلات "پارمیر"در غرب آغاز می شود و به شمال غرب استان"سی چوان" در شرق امتداد می یابد.طول آن 2500 متر و ارتفاع آن 5000-7000 متر از سطح زمین و قله "کنگور"بلندترین قله آن 7719 متر ارتفاع دارد.


کوه"تیان شان":در قسمت مرکزی منطقه خودمختار"سینگ کیانگ"واقع در شمال غرب چین قرار دارد.ارتقاع آن 3000-5000 متر است و قله "تومور"بلندترین قله آن 7455.3 متر ارتفاع دارد.


کوه"تانگولا":در مرکز فلات "چینگ زانگ"قرار گرفته و 6000 متر ارتفاع دارد.قله"گلادایدونگ"بلندترین قله آن 6621 متر ارتفاع داشته و منشا رود"یانگ تسه"طولانی ترین رود چین است.


کوه"چین لینگ":از شرق استان"گان سو"در غرب چین آغاز شده و به غرب استان"هه نن" واقع در شرق چین امتداد می یابد و به طور میانگین 2000 تا 3000 متر ارتفاع دارد.قله"تای بای"قله اصلی آن 3767 متر ارتفاع دارد و خط نشانه قسمت های جنوبی و شمالی چین است.


کوه"دای شین آن لینگ":از نزدیکی دهکده"مو هه"استان "خه لونگ جیانگ"واقع در شمال شرق چین به حوضه بالای رود"لاها"در جنوب امتداد می یابد . طول این کوه 1000 کیلومتر و ارتفاع آن 1500 متر است. قله"هوانگ گانگ"قله اصلی آن 2029 متر ارتفاع دارد.


کوه"تای هانگ":در حاشیه شرقی فلات"هوانگ تو"قرار دارد و از شمال به جنوب گسترش می یابد.طول آن بیش از 400 کیلومتر و ارتفاع آن 1500 تا 2000 متر است.قله"شیائو وو تای شان"قله اصلی آن 2882 متر ارتفاع دارد.


کوه"چی لیان":در حاشیه شمال شرقی فلات"چینگ ذانگ"قرار دارد و بیش از 4000 متر ارتفاع دارد.ارتفاع قله اصلی آن 5547 متر است.


کوه"هنگ دوان":در جنوب شرق فلات "چینگ ذانگ"و در مرکز اتصال منطقه تبت،استنان های سی چوان"و"یون نان"قرار دارد.این کوه به طور میانگین 2000 تا 6000 متر ارتفاع دارد.قله"کونکا"بلندترین قله آن 7556 متر ارتفاع دارد.


کوه تایوان:در شرق جزیره "تایوان"قرار دارد و از شمال به جنوب امتداد می یابد.این کوه به طور میانگین 3000 تا 3500 متر ارتفاع دارد.ارتفاع قله"یو شان"قله اصلی آن 3952 متر است.


کوه های معروف دیگر چین عبارت است از: "هوانگ شان"،"تای شان"،"هوا شان"،"سونگ شان"،"هنگ شان"،"عه مه"،"لو شان"،"وو دانگ"،"یان دانگ شان" و غیره.  
تور چین - ویزای چین- اخذ ویزا در کمترین زمان ممکن با ما تماس بگیرید.

کوه های رنگین کمانی چین

 

کوه های رنگین کمانی چین از دیدنی های جالب تور چین

 

کشور چین به لطف وسعت بسیار زیادش جاذبه های توریستی و گردشگری بسیاری برای شرکت کنندگان در تور چین دارد . که برخی از این جاذبه های توریستی چین تقریبا در نوع خود منحصر به فرد است . یکی از زیباترین مناظر طبیعی کشور چین کوه های رنگین کمانی چین است .

پارک ملی کوه های رنگین کمانی در منطقه جغرافیایی دانگ شیا در چین.شاید نام آن کمتر به گوش کسی خورده باشد اما بدون شک یکی از زیباترین نقاط دنیا است. کوه های رنگین کمان چین که در استان گانسو این کشور قرار دارد و هر بیننده ای را میخکوب می کند. این کوه ها شبیه یک مکان تخیلی و گرافیکی هستند و هر سال گردشگران زیادی برای دیدن آنها به چین سفر می کنند.

البته باید ذکر کرد نمونه ای از این کوه های رنگارنگ در ایران نیز وجود دارد.

لیو ون جین

در این پست از وبسایت تور چین 20 در راستای آشنا سازی گردشگران و توریستهای ایرانی با فرهنگ مردم کشور چین به معرفی یکی از آهنگسازان مشهور چین می پردازیم امیدواریم که در حاشیه مسافرت به چین کمی هم از طریق مطالعه بتوانید با فرهنگ کشور پهناور چین آشنایی مختصری پیدا کنند.

"لیو ون جین" یکی از آهنگسازان مشهور چین است که سال 1961 میلادی از انستیتوی مرکزی موسیقی چین فارغ التحصیل شد. وی مقامهای متعددی را در اختیار داشته است مانند مدیر کل امور هنری گروه مرکزی موسیقی ملیتی و مسئول امور هنری گروه تآتر موسیقی و رقص چین،"لیو" اکنون مسئول امور هنری گروه تآتر موسیقی و رقص چین است. "لیو ون جین " در سال 2001 به عنوان استاد دانشگاه موسیقی ملی کره جنوبی استخدام شد.

"لیو ون جین" در دوران جوانی در دانشگاه فردی پرکار بود و جایزه دانشجوی برجسته انستیتوی موسیقی مرکزی را از آن خود کرد. "آهنگ تعریف یو به" و "آهنگ تصور تنگه سان من" که وی در دانشگاه برای اولین بار خلق کرد، دو اثر برجسته آمیزش ساز "ار هو"(نوعی ساز سنتی چین دارای دو تار ) و پیانو است. "آهنگ تعریف یو به" سال 1993 به عنوان "اثر کلاسیک چینی ها در قرن بیستم " انتخاب شد. در ماه مه سال 1982، اولین نمایش "تصور دیوار چین" آهنگساز "ار هو" یکی از آثار دیگر وی در کنسرت "بهار شانگهای" با موفقیت روبه رو شد و جایزه بهترین اثر موسیقی در سومین مسابقه آثار موسیقی را کسب کرد. در سالهای متمادی ، این موسیقی در مناطق مختلف چین و بیش از 10 کشور اروپایی، آمریکایی و آسیایی به معرض نمایش گذارده شده و مورد استقبال قرار گرفته است.تور چین ویزای چین

 



ادامه مطلب ...

تور چین - ویزای چین - خیلی سریع

ویزای  توریستی چین

مدت اعتبار این نوع ویزای چین : 1 ماه 

زمان اخذ ویزای چین : 7 الي 10 روز كاري –  - حداقل 5 نفر + مدارک مورد نیاز ویزای چین : پاسپورت +2 قطعه عکس

ویزای 3 ماهه دبل تجاری چین

مدت اعتبار: 3 ماه یا 90 روز اقامت - زمان اخذ ویزا: 20 الي 25 روز كاري – - مدارک مورد نیاز: پاسپورت +2 قطعه عکس + مشخصات

ویزای فوری L انفرادی

مدت اعتبار: 1 ماه یا 30 روز اقامت - زمان اخذ ویزا: 4  روز كاري – - مدارک مورد نیاز: پاسپورت +2 قطعه عکس + مشخصات

ویزای هنگ کنگ

مدت اعتبار: 3 ماه - زمان اخذ ویزا: 35 روز كاري –- مدارک مورد نیاز: پاسپورت +1 قطعه عکس //

ویزای هند

مدت اعتبار: 1 ماه - زمان اخذ ویزا: 5 الي 7 روز كاري –  تومان - مدارک مورد نیاز: پاسپورت +2 قطعه عکس + کپی شناسنامه

,,--------------------------------------------------

توضیحات:

حداقل اعتبار پاسپورت 7 ماه از تاريخ مسافرت  مي باشد . (اندازه عکس جهت ویزای چین 8.4*3.3 می باشد) / در صورت تاخير و يا عدم صدور ويزا از طرف سفارت آژانس هيچگونه مسئوليتي ندارد. / كنترل پاسپورت از نظر هر گونه ممنوعيت به عهده آژانس ثبت نام كننده مي باشد. / ضمنا" اين شركت داراي تورهاي تفريحي چين هر هفته و تور گوانگجو مي باشد./ رزرو هتل و خدمات (ترانسفر، راهنما، گشت و... ) در کلیه شهرهای چین انجام می گیرد.

----------------------------------------------------

برای دریافت اطلاعات تکمیلی با شماره دفتر ما تماس بگیرید.

تور چین ویژه نوروز 94

از همین الان برای تعطیلات عید 94 برنامه ریزی کنید. در عید نوروز بیشترین ترافیک مسافران که قصد مسافرت دارند را در تمام مسیرهای پروازی داریم پس بسیار زیرکانه خواهد بود از همین الان تور چین نوروز 94 را برای خودتان و اطرافیانتان رزرو کنید.

تور چین ویژه نوروز 94 در مسیرهای مختلف و با پروازهای مختلف ازجمله پرواز ایران ایر ، قطر ایر و یز ، امارات و ماهان عمان ایر در پکیجهای تور پکن ویژه نوروز 94 تور شانگهای ویژه نوروز 94،تور ترکیبی پکن شانکهای ویژه نوروز 94 ، تور ترکیبی دور چین ویژه نوروز 94در حال برنامه ریزی و پکیج های تورهای چین ویژه نوروز 94 در حال آماده سازیست و با درج این پکیجها با یک کلیک خواهید توانست بهترین و ارزانترین تورهای نوروزی چین را مشاهد ، انتخاب و خریداری نمایید و بصورت آنلاین سفارش نمایید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن جهت مشاوره رایگان با شما دوست عزیز تماس حاصل نمایند .

درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان