تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

رودخانه طلایی.رودخانه خونی.رود طلایی. رود خونی.چین.رود چین.کشور چین.دیدنی های چین .تور چین.رود یانگ‌تسه.رودخانه طلايی.ویزای چین.طولانی ترین رود چين .تور.چین.

یکی از دیدنی های اعجاب آور چین: رود خونی

طولانی ترین رود چين یعنی رود یانگ‌تسه که به رودخانه طلايی شهرت دارد. مدت زمانی است که به صورت اسرار آمیزی تغییر رنگ داده است. و به یکی از دیدنی های چین تبدیل شده است.

كارشناسان زيست محيطي از تغيير رنگ اسرار آميز و قرمز شدن ناگهاني طويل‌ترين رود چين به نام «یانگ‌تسه» معروف به «رودخانه طلايي» شگفت زده شده و تاكيد كردند كه تغيير رنگ اين رودخانه پديده‌اي بي سابقه و باور نكردني است.

به گزارش سرويس «محيط زيست» خبرگزاري دانشجويان ايران ايسنا، رنگ رود بزرگ «یانگ‌تسه» كه ساليان متمادي طبيعي بوده اخيرا قرمز شده و مقامات چين هنوز هيچ دليل موجهي براي اين تغييررنگ مرموز، ارائه نكرده‌اند.

به گزارش شبكه خبري اي بي سي، «یانگ‌تسه» طويل ترين و بزرگترين رود در چين و سومين رود بزرگ جهان پس از نیل و آمازون است كه در نزديكي شهر چونگ كوئينگ واقع شده و به رودخانه جيالين متصل مي‌شود. رودخانه یانگ‌تسه همچنين طولانی‌ترین رودخانه آسیا است. نام جدید چینی آن «چانگ جیانگ» است و بسیاری از نقشه‌های جدید از این نام استفاده می‌کنند.

مردم محلي رودخانه «یانگ‌تسه» را به دليل دريافت حجم زيادي از آب باران در طول سال، رودخانه طلايي ناميده‌اند. مقامات چين در تلاش براي كشف علت اين پديده غيرعادي هستند.

تور چین

از این به بعد می توان هنگامی که برای دیدن جاذبه های بسیار زیبای چین که کم هم نیستند به کشور کهن چین سفر می کنید. از این دیدنی جدید و مدرن کشور چین غافل نشوید. و حتما از رود خونی چین هم دیدن کنید. مطمئنا از دیدن رودخانه ای قرمز رنگ به وجد خواهید آمد.

ویزای-چین-تور چین-ویزای توریستی چین،ویزای تحصیلی چین،ویزای دانشجویی چین،ویزای تجاری چین،ویزای فوری چین ،ویزای نیمه فوری چین

ویزای چین

چگونه ویزای تحصیلی چین بگیریم ؟

پس از پذیرش در دانشگاه های چین و گرفتن تاییدیه نهایی از هر یک از دانشگاه های کشور چین دو فرم زیر را باید پرکنید:

1.فرم اورجینال (اصلی) JW202 (کپی و یا پرینت این فرم قابل قبول نیست چرا که باید توسط دانشگاه امضا و مهر شده و قسمت های مخصوص امور اداری در آن توسط دپارتمان و دانشگاه تکمیل شده باشد)
2. اصل نامه پذیرش شما در دانشگاه مورد نظر

پس از دریافت و پر کردن هر دو فرم ذکر شده در بالا، شما می بایست مدارک لازم را برای اخذ ویزای چین آماده نمایید. مدارک لازم برای اخذ ویزای دانشجویی به شرح زیر می باشد:

 



ادامه مطلب ...

مراکز خرید مهم پکن چین-تور-چین-ویزای-چین

خیابان Qianmen Dajie

 
این خیابان یکی از مراکز خرید مهم پکن چین می باشد. این خیابان اجتماع تعداد زیادی از فروشگاه های مشهور و معتبر که در جهان شهره هستند می باشد. در ضمن این خیابان یکی از خیابانهای بسیار قدیمی شهر پکن می باشد. که می توان آنرا با قدمت 500 سال کهن ترین خیابانهای پکن دانست. این خیابان می تواند یکی از مکان های خرید شما در کشور چین باشد.
برای رفتن به این خیابان می توان از خطوط اتوبوس رانی زیر در پکن استفاده کرد:

5.17.20.22.48.59.66.120.126.203.301.646.723.726.729.744.803.819.826.

همچنین می توان از خط متروی پکن نیز استفاده کرد:

خط 2 مترو ایستگاه Qianmen Dajie

عزاداری امام حسین (ع) در پکن شانگهای و گوانجو چین-ویزای-چین

ایام محرم در چین

هر ساله در بسیاری از کشورها مراسم عزاداری امام حسین (ع) برگزار می شود. در این میان کشور چین نیز یکی از این کشورها می باشد. که هم ایرانیان در آنجا بسیارند. و هم شیعیان چین و سایر کشور های مسلمان در این کشور حضور دارند. امسال نیز شیعه نیوز به نقل از ایرنا خبر داد ، که در پکن هموطنان مقیم و شمار زیادی از عاشقان امام حسین (علیه السلام) از کشورهای دیگر در حسینه سفارت جمهوری اسلامی ایران به عزاداری می پردازند. دراین مراسم که از شب اول محرم آغاز شده حجت الاسلام و المسلمین شریعتی درمورد سیره تربیتی سالار شهیدان حسین ابن علی (علیه السلام) درصحنه کربلا سخنرانی می کند.

ویزای چین



ادامه مطلب ...

Beijing Silk Street

مرکز خرید خیابان سیلک پکن

یکی دیگر از مراکز خرید مهم در بیجینگ یا پکن چین خیابان سیلک می باشد. این خیابان به سفارت کشور آمریکا در پکن بسیار نزدیک است. در این خیابان 300 مغازه و فروشگاه بزرگ برای خرید گردشگران داخلی چین و گردشگران خارجی موجود است. در این خیابان تقریبا هرچه که نیاز داشته باشید از کیف و کفش گرفته تا پوشاک و صنایع دستی و هزاران وسیله دیگر .

ویزای چین و کلاه چینی

نکته مهم در هنگام خرید از این خیابان این است که سنت ایرانی چانه زدن را حتما حفظ کنید. و الا شاید یک کلاه چینی رایگان سرتان بگذارند. اگر چانه زدن را فراموش کنید. مانند این است که ویزای چین را در سفر به چین فراموش کنید.



برای رفتن به این خیابان می توانید از خطوط اتوبوس رانی پکن استفاده کنید:

1.4.9.28.37.43.120.126.205.639.640.668.673.728.729.802.810.

و یا از خطوط مترو پکن استفاده کنید:

خط 1 ایستگاه Xiushai Street

 ویزای چین را از ما بخواهیدمرکز خرید بیجینگ چین

مرکز خرید Beiging Hongqiao Market

این مرکز دقیقا مقابل پارک تیان تن Tiantan  قرار گرفته است . این مرکز خرید بیجینگ چین یکی از مراکز مشهور خرید و فروش مروارید در دنیا به حساب می آید . هر ساله بیشتر از 1.000.000نفر از این مرکز خرید پکن بازدید و خرید می نمایند. این مرکز از چنان مشهوریتی برخوردار است که مارگارت تاچر Margaret Thatcher نخست وزیر اسبق انگلستان بارها از این مرکز دیدن و خرید کرده است. این مرکز دارای 4500 متر مربع زیر بنا و در 8 طبقه  بنا شده است . البته این مرکز بغیر از مروارید کالاهای دیگری نیز به نمایش و فروش گذاشته می شوند.


برای رفتن به این محل می توانیداز خطوط اتوبوس رانی پکن استفاده کرد :

اتوبوس خطوط :  6.34.36.39.41.4360.106.116.723.743.821

 

مراکز خرید پکن چین

یکی دیگر از مراکز خرید پکن چین

خیابان  Beijing Xidan Commercial در پکن جزء مراکز مهم خرید چین محسوب می شود. این خیابان در فاصله حدود دو کیلومتری از میدان معروف و مشهور تیانان من پکن قرار دارد. یعنی شما براحتی هم می توانید از میدان تیانان من پکن بازدید کنید. و هم برای خرید از کشور چین سری به این خیابان بزنید. این خیابان به خاطر اهمیتش به وان فوجینگ دوم (Wan Fujing دوم) شهرت پیدا کرده است. این بازار خرید پکن حدود 5 کیلومتر طول دارد. که در آن می توان انواع فروشگاههای مهم مواد غذایی ،پوشاک و ... را مورد بازدید قرار داد. این خیابان به زبان چینی xī dān shāng yè jiē نامیده می شود.

در صورت تمایل برای خرید از این مرکز خرید می توانید از خطوط اتوبوس به شماره های زیر استفاده کنید: 1.4.10.15.22.37.47.52.102.105.109.603.604.726.728.808.826
 

ویا از خطوط مترو 1 و 4 ایستگاه Xidan Commercial  استفاده کرد.

ویزای چین

تخصص ما ویزای چین و تور چین می باشد. جهت دریافت هرگونه اطلاعات پیرامون ویزا و تور چین با ما تماس بگیرید.

ویزای تجاری چین -بیمه مسافرتی -بیمه مسافرتی چین-تور چین

تعریف بیمه مسافرتی چیست ؟     

بیمه مسافرتی بعنی پوشش صدمات بدنی و بیماری مسافران که عازم خارج از کشور می باشند . یعنی کسی که قصد سفر به خارج از کشور را دارد خود را بیمه کند از لحظه شروع سفر به خارج از کشور خدای ناکرده اتفاق و عارضه ناگهانی و غیر قابل پیش بینی که ابتلا به آن و یا آغاز آن پس از شروع مسافرت خارجی بوده پیش بیاید . آن شخص مسافر می تواند مشمول بیمه مسافرتی شود و شخص بیمه شده اصلی یا نمایندگان قانونی وی می توانند از بیمه درخواست خسارت و برآورد هزینه مطابق بیمه نامه مسافرتی کنند.

ویزای چین

جهت اخذ و دریافت انواع ویزای چین ویزای تحصیلی چین ویزای توریستی چین ویزای تجاری چین و دریافت آخرین تغییرات در قوانین صدور ویزای چین با ما تماس بگیرید.

بهترین مراکز خرید از پکن
خیابان چانگ آن مرکز خرید Beijing Wangfujing Dajie

این مرکز خرید که یکی از بهترین مراکز خرید از پکن می باشد. از شرق خیابان چانگ آن ( Chang'an ) پکن شروع می شود . و امتداد می یابد تا به گالری هنرها در شمال منتهی  می شود. خیابان چانگ آن را به جرات می توان شلوغ ترین مرکز خرید پکن دانست . که روزانه بیشتر از 600.000 نفر منجمله توریستها و گردشگران از آن بازدید می کنند . در این خیابان مغازه های متعدد و بوتیکهای متنوع و مختلفی از تمام مارکهای بین المللی را می توانید مشاهده کنید. در حال حاظر این خیابان یکی از مدرنترین خیابانهای خرید چین است تا جایی که به این خیابان لقب خواهر خوانده خیابان Champs-Elysess پاریس داده اند.

برای خرید کردن از این خیابان می توانید از :

اتوبوس خطوط:10.20.37.41.59.120.126.205.420.802.استفاده کنید. و یا با خطوط مترو  پکن با استفاده از خط یک مترو ایستگاه Wan Fujin Dajie خود را به این محل برسانید.


هتل های شنزن هتل شنزن لاها

از هتل های چین می توان از هتل شنزن لاها چین نام برد. که دارای 220 اتاف برای پذیرایی از میهمانان و گردشگران می باشد. یکی از مزیت های این هتل داشتن فروشگاه های متعدد در درون هتل می باشد.يک صرافي نيز برای تبدیل پول در هتل وجود دارد.اتاق جلسه این هتل کاملا مجهز ميباشد. در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.

برنامه گشت و گذار خود و دیدن جاذبه های شنزن را با مدیر گردشگری ما می توانید هماهنگ کنید.در ضمن مي توانيد از خدمات زيبايي آرايشگاه هتل شنزن لاها استفاده نمایید. در این هتل ماساژ ، جکوزی ، سونا نیز به عنوان خدمات و امکانات در نظر گرفته شده است .

ویزای چین را نیز می توانید توسط آژانس مسافرتی ما اخذ کنید.

 

درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان