تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

دی پرزیدنشال بیجینگ یکی از هتل های 5ستاره در پکن است امکانات این هتل شامل اتاق بازیهای کامپیوتری -
استخر  - ماساژ - جکوزی - سونا - استخر سرپوشیده (تمام فصل)-اتاق های مخصوص معلولین-امکانات ورزشی -مرکز بدنسازی - بیلیارد - پینگ پنگ - کرایه دوچرخه - مینی گلف امکانات جلسه و ضیافت - ترانسفر فرودگاه - لباسشویی - خشکشویی - آرایشگاه - صبحانه در اتاق - اتو کشی - صرافی - فروشگاه هدایا و سوغات - خدمات کفش و واکس - بسته های نهار - خدمات تورها - فکس و کپی - مرکز تجارت - دستگاه خودپرداز - خدمات تهیه بلیط - کرایه اتومبیل - سرویس مستخدم - امکانات اتاق VIP - پذیرش و ترخیص اختصاصی پذیرش شبانه روزی - روزنامه - اتاقهای پاک و بدون سیگار - آسانسور - پذیرش و تحویل سریع - گاوصندوق - انبار بار و چمدان - فروشگاه در هتل - تهویه - محل مخصوص کشیدن سیگار -گرمایش - رستوران - بوفه میباشد.
 

هتل شانگهای ماریوت از هتل های 5 ستاره در شانگهای چین است امکانات این هتل شامل استخر -ماساژ - جکوزی - سونا - مرکز سلامت و آبگرم - حمام ترکی و بخار - استخر سر پوشیده-امکانات ورزشی- تنیس - مرکز بدنسازی - اسکواش - اسب سواری- خانه داری - امکانات جلسه و ضیافت - لباسشویی - خشکشویی - صبحانه در اتاق - اتو کشی - صرافی - خدمات کفش و واکس - فکس و کپی - مرکز تجارت - دستگاه خودپرداز - کرایه اتومبیل-رستوران - پذیرش شبانه روزی - روزنامه - بالکن - اتاقهای پاک و بدون سیگار - آسانسور - پذیرش و تحویل سریع - گاوصندوق - انبار بار و چمدان - فروشگاه در هتل - تهویه میباشد.

هتل پودی بوتیک فاکسینگ پارک در شهر شانگهای چین از هتل های 5ستاره این شهر است امکانات این هتل شامل
امکانات تفریحی -استخر- ماساژ - جکوزی-  امکانات ورزشی - مرکز بدنسازی -خدمات- خانه داری - امکانات جلسه و ضیافت - لباسشویی - خشکشویی - اتو کشی - خدمات تورها - فکس و کپی - مرکز تجارت - خدمات تهیه بلیط- رستوران - پذیرش شبانه روزی - اتاقهای پاک و بدون سیگار - آسانسور - پذیرش و تحویل سریع - گاوصندوق - انبار بار و چمدان - تهویه میباشد.

موزه علوم و تکنولوژی شانگهای چین- Shanghai Science & Technology Museum یکی از مراکز و جاهای دیدنی شانگهای چین است. که در سال 2000 میلادی در زمینی به  مساحت 98000 مترمربع و با مساحت زیربنای 68000 متر مربع افتتاح شد. از نکات جالب توجه این موزه قابلیت پذیرش  2 تا 3 میلیون بازدید کننده و توریست و گردشگر را دارد. تا سال 2012 بیش از 28000000 نفر از این موزه دیدن کرده اند. هر امکاناتی که در موزه می باشد بصورت دیجیتالی است و 13 نمایشگاه دائمی و 4 سالن نمایش فیلم های علمی در این موزه وجود دارد. این سینما ها قابلیت نمایش 10000 عنوان فیلم در طول یک سال را دارد که همین ویژگی آنرا در آسیا ممتاز می کند.

 

موزه پست شانگهای- Shanghai Postal Museum - در سال 2006 میلادی در مساحتی حدود 8000 متر مربع برای آشنایی علاقه مندان به این صنعت و حفظ آثار مربوط به صنعت پست ایجاد شده است. در این موزه تمام مراحل پیشرفت این صنعت و تمبرهای مربوط به تمام دوران فعالیت آن بایگانی و در معرض دید عموم قرار گرفته است. توریست ها و گردشگران می توانند . در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، شنبه و یکشنبه از این موزه دیدن کنند.

 

طولانی-ترین-مترو-دنیا-جهان-پکن-چین

مترو پکن پایتخت کشور پر جمعیت و توریستی چین دارای 8 خط، 200 کیلومترطول ،123 ایستگاه مترو،روزانه 3565000 نفر را جایجا می کند.که رکورد 4920000 نفر در روز را نیز در دست دارد.و با توجه به اینکه خود پکن نیز بسیار شلوغ است و از طرفی نیز بعنوان پایتخت کشور باستانی چین که جاذبه ها و دیدنی های فراوانی را نیز در خود جا داده است. روزانه هزاران توریست و گردشگر نیز از سایر نقاط دنیا در این شهر اوقات تعطیلات و مسافرت خود  راطی می کنند.که باعث شده این مترو به سرعت رو به گسترش برود.بگونه ای که پکن می خواهد طولانی ترین مترو دنیا را با اخداث 19 خط و  561 کیلمتر طول را تا سال 2020 میلادی احداث کند که دز این صورت طولانی ترین سیستم مترو دنیا خواهد شد.به هر حال برای گردشگران و مسافرات دانستن ساعت کار مترو پکن بسیار مهم است چرا که شاید نیاز به آن پیدا کنند. زمان فعالیت مترو پکن از ساعت 5 صبح تا 11 شب می باشد. و در روزهای خاص مثل تعطیلات گاها افزایش زمان کار دارد.

ماکائو از بخشهای خود مختار چین دارای دیدنی های بسیار میباشد از جمله معبد ای ما یکی از معروفترین معابد چینی در ماکائو استخانه مانداریناین کاخ به سبک چینی سنتی ساخته شد.
ویرانه های کلیسای جامع سنت پلیکی از قدیمی ترین کلیساهای ماکائو به شمار می رود.

گوانگجواز مناطق توریستی در چین ،که در همسایگی هنگ‌کنگ و ماکائو است و مسیری ۲ ساعته از راه زمین، این شهر را به هنگ‌کنگ وصل می‌کند. گوانگجودر اقتصاد، تمدن، سیاست و بازرگانی چین تاثیرزیادی دارد وتقریبا بدون
بدون زمستان است.تابستان طولانی و سرسبز است.
تولیدات کشاورزی این شهر، سیب‌زمینی، گندم، ذرت، برنج، میوه‌های استوایی و ابریشم است. ابریشم، چای و چینی  کالاهای اصلی تجارت خارجی گوانگجو در عهد باستان بوده است.
 

تور.چین.گوانجو.هنگکنگ.دستی.صنایع.

بازار پن جیا یوان در پکن از بازارهای صنایع دستی چینی  واز مراکز خرید پکن است این بازار در تمام روز های هفته باز است وغیر از صنایع دستی عتیقه جات سنگ های قیمتی زیورالات سنتی چینی وغیره را در این بازار میتوانید پیدا کنید.
 

بازار سیلک یکی از مراکز خرید پکن میباشد سیلک به معنای ابریشم است.این مرکز خریددر Xiushui East Road که در 7 طبقه طراحی گردیده، کالاهایی چون کفش، کیف و پوشاک را در طبقات اول و دوم عرضه می نماید. طیقه سوم شامل لباس های بچه گانه، روتختی و رومیزی و فرش است. درطبقه چهارم می توانید زینت آلات، لوازم تزئینی منزل، اسباب بازی و لوازم آرایشی خریداری نمایید. طبقه پنجم نیز کریستال و مروارید ارائه می نماید. همان گونه که از اسم این بازار پیداست این بازار به ارائه انواع سیلک (ابریشم) نیز می پردازد. ساعات کاری این بازار از 9 صبح تا 9 شب است.

درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان