تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

تور چین-تور گوانجو-دیدنی های چین-جاهای دیدنی چین

تور چين

تور گوانجو

تور گوانجو چین  باستانی‌ترین شهر بازرگانی بین‌المللی دنیا

تور گوانزو چین در هتل سوترن کلاب گوانگجو - Southern Club Hotel Guangzhou

دیدنی های شهر گوانجو چین :

پارک آبی Chimelongگوانجو ، خیابان Qinghefang ،بهشت چیملونگ-Chimelong Paradise ،اقیانوس جهان در گوانجو-Guangzhou Ocean World ،لوتوس هیل گوانجو- ،بتکده شش هارمونی -Six Harmonies Pagoda ،مجموعه تفریحی Guangzhou Chimelong Holiday Resort ،تپه نیلوفر آبی -Lotus hill ،معبد 6 درخت انجیر-Temple 6 fig tree ،مسجد فانوس دریایی در گوانژو یا گوانجو- Huaisheng Mosque ،نمایشگاه گوانجو  ،

خدمات تور گوانجو -چین:

پرواز ایرانی ، اقامت همراه با صبحانه ، ترانسفر فرودگاهی ، راهنماي فارسی زبان ، بيمه مسافرتی

 نرخ های فوق ارقام پايه بوده و  قيمتها بسته به روز رفت و برگشت ممكن است متغير باشد .

ساعت تحویل گرفتن اتاقها 14:00 و ساعت تخلیه اتاقها  12:30 می باشد.

تور چین توری بیاد ماندنی در یکی از کهن ترین تمدن های شناخته شده بشری .

دختران فراری یکی از آسیب های اجتماعی

یکی از آسیب های اجتماعی در دختران جامعه جهانی و همچنین جامعه ایرانی خودمان فرار دختران جوان و نوجوان از خانه می باشد. دخترانی که به امید یافتن زندگی بهتر و یا راحت شدن از زندگی سخت و طاقت فرسا از اقدام به فرار از منزل می کنند. غافل از اینکه نه تنها مشکلاتشان حل نمی شود بلکه به مشکلاتشان اضافه نیز می شود. فرار دختران از خانه معضل اجتماعی است که متأسفانه طی سال‌های اخیر در جامعه افزایش پیدا کرده است.

براساس آمار سازمان بهداشت جهانی یک میلیون نوجوان 13 تا 19 ساله هر ساله از خانه‌هایشان فرار می‌کنند که دختران حدود 75 درصد آنها را تشکیل می‌دهند.

برای ادامه مطلب به مجله اینترنتی آموزش خانواده مهکام مراجعه کنید.

تور چین

برگزار کننده انواع تور چین در سراسر ایران با ما تماس بگیرید.

تور چین-ویزای چین- تور شانگهای چین

ویزای چین

برای دیدن ،تفریح، گشتن و خرید از چین با ما تماس بگیرید. برگزاری انواع تور چین و همچنین انواع تورهای ترکیبی چین در تخصص ماست. شما به کارهای روزمره خود بپردازید . تا ما ویزای چین را برای شما از سفارت کشور چین دریافت و به شما تحویل دهیم.

ویزای چین

جهت دریافت انواع ویزای چین ،ویزای توریستی ، ویزای تجاری،ویزای تحصیلی ،ویزای دانشجویی ، ویزای فوری چین ، ویزای نیمه فوری چین با ما تماس بگیرید. ما راهنمایی صحیح و درست شما را یک وظیفه می دانیم .

خدمات تور چین :

پروازهای ایرانی و پروازهای خارجی به انتخاب شما

اقامت همراه با صبحانه

ترانسفر فرودگاهی

راهنماي چینی مسلط به زبان فارسی

بيمه مسافرتی

 
  توضيحات عمومی تورهای چین :

نرخ های فوق ارقام پايه بوده و  قيمتها بسته به روز رفت و برگشت ممكن است متغير باشد .

ساعت تحویل گرفتن اتاقها 14:00 و ساعت تخلیه اتاقها  12:30 می باشد.

تغییر قیمت تور های چین با توجه به قیمت ارز 24 ساعت قبل از پرداخت نهایی محاسبه می شود .

china-تور چین-ویزای چین-شگفتی های چین-دیدنی های پکن_001

تور چین

سلسلهٔ هان در کشور چین


در کشور چین باستان لیوبانگ اسم «‌هان گائو زو» را برای خویش انتخاب کرد. او 7 سال سلطنت و پادشاهی کرد. پس از وی، پسرش «هودی» بر تخت سلطنت نشست. اما در آن زمان قدرت اصلی در دست «لیوجی» امپراتریس لیو بانگ بود. او جمعآ 16 سال سلطنت کرد. در آن زمان حکومت هان دوران آغازین و طلایی خود را می‌گذراند. پس از هو دی، ون دی بر تخت سلطنت نشست. او مالیات‌ها را کاهش داد و‌ هان دوران شکوفایی خود را آغاز کرد. پسرش جینگ، امپراتوری‌هان را به اوج عظمت خود رساند. حکومت ون و جینگ، یکی از شکوفاترین اعصار چین از نظر هنر، توسعه روابط دوستانه و رفاه اجتماعی بود. سلسله‌هان در دوره 53 ساله «وو دی» از سال 141 تا 87 پیش از میلاد به اوج عظمت خود رسید. در این دوره چینی‌ها به آسیای مرکزی هجوم بردند و حتی به کره و اندونزی رسیدند. اساس چنین رفاه و توسعه‌ای، مبادلات فرهنگی و تجاری با کشورهای آسیایی و هند بود. در همین دوره، جاده‌ای برای رفت و آمد کاروان‌ها ساخته شد که به جاده ابریشم معروف است.

ویزای چین

ویزای چین تخصص ماست. برای دیدن ، گشتن و خرید از چین با ما همراه باشید. برگزاری انواع تور چین و همچنین انواع تورهای ترکیبی چین در تخصص ماست. شما به کارهای روزمره خود بپردازید . تا ما ویزای چین را برای شما از سفارت کشور چین دریافت و به شما تحویل دهیم.

تور چین- آثار باستانی-قدیمی ترین سند ریاضی-ویزای چین

تور چین و آثار باستانی

قدیمی و دیدنی ترین سند ریاضی چین

یکی از آثار دیدنی و باستانی کشور چین یک نمونه سند ریاضی می باشد که قدمتی بیشتر از 2200 سال دارد . که این سند ریاضی قدیمی ترین سند از این دست می باشد.

این سند باستانی ریاضی بر روی یک ورقه کاغذ بامبو نوشته شده است و قدمت تاریخی آن به سال‌های 221-475 پیش از میلاد باز می‌گردد. بر اساس اعلام مرکز تحقیقات و حفاظت از متون کاوش‌های باستانی دانشگاه چینهوا چین، در این سند ریاضی روش ضرب دو عدد زیر 100 توضیح داده شده است. توایع محاسباتی در این سند باستانی، بیشتر و قدیمی‌تر از نمونه‌های کشف شده تاکنون است که برای آن مقطع زمانی، نمونه بسیار پیشرفته‌ای محسوب می‌شود. محققان این کشف را یک دستاورد مهم برای تاریخچه علم ریاضی چین و حتی جهان عنوان می‌کنند.

ویزای چین

جهت دریافت انواع ویزای چین ،ویزای توریستی ، ویزای تجاری،ویزای تحصیلی ،ویزای دانشجویی ، ویزای فوری چین ، ویزای نیمه فوری چین با ما تماس بگیرید. ما راهنمایی صحیح و درست شما را یک وظیفه می دانیم .

 

 

تور چين .تور شانگهای.تور هانگزو.تور شنزن.تور پکن.تور گوانجو
تور چین و یا به طور تخصصی تور شانگهای چین

 

تور چین

تور شانگهای چین

یکی از شهرهای مهم و دیدنی کشور چین می باشد که سالانه توریست ها و گردشگران زیادی از سراسر جهان برای دیدن این شهر پرجاذبه در قالب تور چین و یا به طور تخصصی تور شانگهای چین به این شهر تجاری فرهنگی مسافرت می کنند.

مدت زمان تور شانگهای چین

به مدت 9شب و 10 روز

هتل تور شانگهای چین :        هتل شانگهای ماریوت هنگکیاو

  قیمت تور شانگهای چین :
 
 هر نفر در اتاق 2 تخته                                   2500000    تومان

 هر نفر در اتاق 3 تخته                                   3500000  تومان

 هر نفر در اتاق 4 تخته                                   2400000   تومان


خدمات تور شانگهای چین :

پرواز ایرانی

اقامت همراه با صبحانه

ترنسفر فرودگاهی

راهنماي فارسی زبان

بيمه مسافرتی

 
  توضيحات تور شانگهای چین :

نرخ های فوق ارقام پايه بوده و  قيمتها بسته به روز رفت و برگشت ممكن است متغير باشد .

ساعت تحویل گرفتن اتاقها 14:00 و ساعت تخلیه اتاقها  12:00 می باشد.

اعتبار این تور تااز تاریخ اول بهمن ماه تا تاریخ دهم بهمن ماه 92می باشد.

احتمال تغییر قیمت تور شانگهای چین با توجه به قیمت ارز می باشد.

ویزای چین :

اخذ و دریافت ویزای چین

منتظر تورهای نوروزی چین باشید.

تور چین-پاندای عجیب چین-دیدنی-های-جاذبه-های-هانگزو-چین

پاندای عجیب چین

مردم جهان به شنیدن خبرهای عجیب و غریب از چین عادت کرده اند. و حالا خبری در رسانه ها منتشر شده که پاندای عجیب چین را نشان می دهد که با فیگورهای پاندا کش توجه همه را بخود جلب کرده و توانسته از بسیاری از مردمان جهان خبرسازتر و مشهورتر شود!

تور چین و پاندای عجیب چین

این پاندای عجیب چین نامش لی‌لی است  که پس از خوردن غذایش از درخت بالا می‌رود و در حالی که تمام بدنش از شاخه‌های درخت آویزان است چرت نیم‌روزی‌اش را می‌زند.
لی‌لی که حالا به یکی از جاذبه ها و دیدنی های هانگزو چین تبدیل شده است به عنوان یکی از محبوب‌ترین حیوانات باغ وحش هانگزو چین  Hangzhou - بشدت از تابش آفتاب لذت می‌برد و به شیوه‌ای عجیب روی درخت می‌خوابد. نگهبان قفس لی‌لی،‌ خواب او را «خواب کونگفویی» نامیده و می‌گوید نحوه خوابیدنش شبیه یک نوع حرکت در کونگفو است.
عکس‌های گرفته شده از لی‌لی به خوبی‌ نشان می‌دهد که او چطور دست و پاها و بدن خود را هنگام استراحت از درخت آویزان می‌کند و به طرزی غیرمعمول می‌خوابد. خرس‌های پاندا علاقه شدیدی به برگ‌های درخت بامبو دارند و روزانه 12 ساعت از وقت خود را صرف خوردن می‌‌کنند.  و یکی از پرهزینه ترین حیوانات باغ وحش های دنیا می باشد. این حیوان تقریبا فقط در کشور چین پیدا می شود.

 

 ویزای چین تور چین تخصص ماست

گروه تخصصی برگزار کننده انواع تورهای گردشگری و توریستی چین همه روزه آماده پاسخ گویی به شما هموطنان گرامی می باشد.

ویزای چین-تور چین-دیدنی های چین-جاذبه های چین-مکان های زیبای چین

ویزای چین

قبل از پرداختن به ویزای چین خوب است که بدانیم صدور روادید یا صدور ویزا به شیوه ای رسمی برای توصیف و مشخص کردن روند درخواست ویزا توسط  افرادی  که نیاز به اخذ ویزا دارند و تصمیم دارند به کشور دیگری سفر کنند و نیز برای افرادی غیر آنها که بنابه دلایلی در نظر دارند برای زمان طولانی تر بمانند و یا در  کشور دیگری اقامت کنند ، به کار  برده می شود.  به گواهینامه روادید چین معمولا ویزای چین می گویند که به  گذرنامه و یا مدرک سفر شما الصاق می گردد .در مورد کشور چین هم شما ملزم به گرفتن روادید چین و یا ویزای چین می باشید.

ویزای چین  مدرکی است که پیوست گذرنامه شما می شود و بدین گونه نشان می دهد که یکی از نمایندگان دولت یا کارمند کنسولگری چین درخواست شما را برای ورود به کشور چین و اخذ ویزای چین  را بررسی نموده و تشخیص داده است که شما واجد شرایط آن هستید که برای هدفی معقول به آن کشور وارد شوید. و می توانید ویزای چین داشته باشید.

چگونه برای تحصیل ویزای چین بگیریم ؟

برای دریافت این نوع ویزای چین ابتدا پس از پذیرش در دانشگاه های چین و گرفتن تاییدیه نهایی از هر یک از دانشگاه های کشور چین دو فرم زیر را باید پرکنید:

1.فرم اورجینال (اصلی) JW202 (کپی و یا پرینت این فرم قابل قبول نیست چرا که باید توسط دانشگاه امضا و مهر شده و قسمت های مخصوص امور اداری در آن توسط دپارتمان و دانشگاه تکمیل شده باشد)
2. اصل نامه پذیرش شما در دانشگاه مورد نظر

پس از دریافت و پر کردن هر دو فرم ذکر شده در بالا، شما می بایست مدارک لازم را برای اخذ ویزای چین آماده نمایید. مدارک لازم برای اخذ ویزای دانشجویی به شرح زیر می باشد:

ویزای چین نوع  توریستی 1 ماه عادی در طی 15 روز کاری

ویزای چین نوع  توریستی 1 ماه فوری در طی 7 روز کاری

ویزای چین نوع تجاری انفرادی در طی 2 روز کاری

چه مدارکی برای ویزای چین لازم است :

گذرنامه + 1 قطعه عکس + فرم مشخصات فردی

 

پس از ویزای چین نوبت رزرو بلیط چین است

بعد از دریافت ویزای چین با خیال راحت می توانید رزرو و صدور بلیط پرواز های خارجی به چین را به ما بسپارید.

رزرو هتل در هر یک از شهرهای چین

بعداز ویزای چین و رزرو و خرید بلیط هواپیما حالا ما رزرو هتل در پکن شانگهای گوانجو و در تمام شهر های چین با واچر رسمی را آنگونه که شما بخواهید انجام می دهیم.

کسب اطلاعات کامل و بروز:

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. تا از بروزترین اطلاعات پیرامون تور چین، ویزای چین، پروازها به چین ،هتل های چین و دیدنی های چین آگاه شوید.

مطالبی کوتاه درباره چین مدرن

امپراتوری منچو کشور چین در انقلاب سال 1911 میلادی به دست سون‌ یات‌ سن‌‌"پدر چین مدرن" سياستمدار و رهبر انقلابی چین در براندازى سلسله منچو بود. در اوایل‌ سال‌ 1911 میلادی نیروهای‌ انقلابی‌ به رهبری سون‌ یات‌ سن‌ بر امپراتوری منچو پیروز شدند.
رژیم چین پس از انقلاب مردمی از پادشاهی به جمهوری بازساخته شد. وقتى جمهورى چین در سال‌ 1912 تأسیس‌ شد سون‌ یات‌ سن‌‌ اولین رئیس ‌جمهور چین در سال‌ 1912 میلادی بود. او بعداً هم حزب ملى چین کومین تانگ را تأسیس‌ كرد و تا سال‌ 1912 میلادی رهبر این حزب بود. سون‌ یات‌ سن‌ در سال‌ 1921 میلادی در گذشت.

ویزای چین
حزب کمونیست چین در سال 1921 میلادی تأسیس شد. از سال 1921 میلادی مبارزات سخت مردم چین را رهبری می‌کرد و در نتیجه جمهوری خلق چین را در سال 1949 میلادی تأسیس نمود. آنگاه ژاپنیها بر این سرزمین تاختند. با پایان جنگ جهانی دوم تازش ژاپنیها ایستانده شد ولی جنگ داخلی میان هواداران ژنرال چیانگ کای شک و مائو تسه تونگ بالا گرفت که سرانجام به پیروزی هواداران حزب کمونیست چین انجامید و از آن پس چین به گونهٔ کمونیستی تا به امروز گردانده می‌شود و هواداران چیان کایچک نیز که ملی‌ها بودند به جزیره تایوان گریختند و تا به امروز به ایستادگی دربرابر فشار جمهوری خلق چین ادامه داده‌اند.
از سال 1956 میلادی، حزب کمونیست چین به دلیل فقدان تجربه کافی در جریان رهبری اقتصادی و نوسازی کشور چین اشتباهاتی مرتکب شد. به تبع آن مبارزه قدرت (انقلاب فرهنگی چین) در سالهای 1966 تا 1976 میلادی در حزب کمونیست چین شروع شد. چهره‌های میانه رو حزب اخراج شدند.پس از پایان انقلاب فرهنگی چین در اکتبر سال 1976 میلادی ، چین به دوره نوین توسعه تاریخی وارد شد.
از آغاز سال 1979 میلادی حزب کمونیست چین سیاستهای اصلاحات و درهای باز را که تنگ شیائوپنگ مطرح کرد به اجرا گذارد.
پس از اجرای سیاستهای اصلاحات و درهای باز به این طرف، توسعه اقتصاد ملی و اجتماعی چین به دست آوردهای چشمگیری نائل شده است. چهره چین دستخوش تغییرات بسیار شدیدی شد. این دوران تاریخی از لحاظ وضعیت بهترین زمان پس از تأسیس جمهوری خلق و بهترین دوره برای مردم کشور چین به لحاظ تامین منافع آنان به حساب می آید.

ویزای چین تور چین تخصص ماست. با ما چین را تجربه کنید.

درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان