تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

برای اخذ و گرفتن ویزای توریستی چین چه مدت زمان نیاز دارد ؟

 

همانطور که همه ما می دانیم تمام هموطنان و کسانی که قصد دارند با ویزای توریستی چین به این کشور وارد شوند حتما باید از کنسولگری کشور چین در تهران درخواست ویزا بصورت انفرادی و یا گروهی نمایند.

دریافت ویزای انفرادی کمی مشکل تر و زمان بر تر می باشد اما دریافت ویزای گروهی توریستی آسانتر و سریع تر می باشد. برای دریافت این ویزا داشتن پاسپورت با اعتبار حداقل شش ماه، شش قطعه عکس، و فرم های تکمیل شده ویزای توریستی لازم می باشد. برای دریافت ویزای توریستی چین بین 2 هفته تا 5 هفته زمان باید در نظر گرفت. و از قبل با برنامه ریزی درست پیش رفت تا دچار مشکل نشویم.

 

جومونگ کره یا جومونگ چین

تور چین دیدنی های چین

چند سال قبل سریال افسانه جومونگ از تلویزیون پخش شد . و با اغراق زیاد ژنرال جومونگ موسس  سلسلهٔ پادشاهی پادشاهی گوگوریو یا کوگوریو را به تصویر می کشید. آن موقع فکر نمی کردم زمانی که درباره دیدنی ها و آثار تاریخی و جاذبه های چین می نویسم مجبور باشم از جومونگ بنویسم چون فکر می کردم او فقط متعلق به کشور کره است.اما در حال حاضر آثار تاریخی آن دوره در کشور چین می باشد.و از این موضوع گریزی نیست.و اما...

پایتخت و آرامگاه‌های پادشاهی کوگوریو واقع در چین در سال 2004 توسط یونسکو در میراث جهانی به ثبت رسید.این سایت شامل بقایای باستان شناسی از 40 مقبره که توسط پادشاهی گوگوریو یا کوگوریو ساخته شده‌است.

 

ویزای چین.ویزا چین.ویزای فوری چین.قیمت ویزای چین.هزینه ویزای چین.چگونه ویزای چین بگیریم

ویزا-ویزای-تحصیلی-دانشجویی-تجاری-گروهی-توریستی-گردشگری-دانشگاه-دانشگاهی-چین

تعداد زیادی از هموطنان گرامی هستند که مشتاقند ادامه تحصیل خود را در خارج از کشور دنبال کنند در حال حاضر یکی از مقاصد تحصیلی برای دانشجویان ایرانی کشور چین می باشد. پس برای این عزیزان یادآور می شویم :

از کسانی که می خواهند در چین به ادامه تحصیل بپردازند. به اضافه ویزای تحصیلی چین باید فرم سلامت یا فرم معاینات پزشکی داشته باشند. که این فرم را می توانند از سایت بیشتر دانشگاه های چین دانلود کنند. و تقریبا همه یکسان هستند اما بهتر است که از سایت همان دانشگاه که قصد ادامه تحصیل در آن را دارند دانلود کنند.که کار سختی نیز نمی باشد.سپس به به همراه داشتن فرم مربوطه و مدارک شناسایی معتبر به بیمارستان و یا مراکز بهداشتی که این گونه فرم ها را تایید می کنند جهت آزمایش و تایید سلامت بروند.

 

ویزای چین - ویزای فوری -ویزای نیمه فوری- ویزای تحصیلی -ویزای توریستی

visa_logo
      


برای دریافت ویزای یکماهه توریستی نیمه فوری چین

قیمت ویزای یکماهه توریستی نیمه فوری                            تماس بگیرید تا قیمت روز را به شما بگوییم

زمان تحویل ویزای یکماهه توریستی نیمه فوری                15-7 روز کاری

مدارک لازم برای ویزای فوری چین:

اصل پاسپورت 

یک قطعه عکس رنگی زمینه سفید (عکس اسکن نباشد)

 آدرس و تلفن مسافر

تاریخ شروع ویزا مشخص شود

 

 

 

 دیدنی های تور چین

در این قسمت بازهم از معابد چینی صحبت می کنیم که جایگاه ویژه ای در کل دیدنی های چین دارند. در این قسمت برج بودائی بائو چیه این را به شما معرفی می کنیم :

برج بودائی بائو چیه این


در کتاب مقدس بودا کلام بائو چیه این وجود داشت و معبد بودائی که از کلام بائو چیه این نگهداری می کند بائو چیه این است. معبد بودائی بائو چیه این تاریخی کهن و دیرینه دارد.

برای مثال در زمان وی شمالی در طبقه اول معبد بودائی سونگ یو و در نقاشی دیواری غار یون گانگ ( yun gong) نقشه معبد بودائی بائو چیه این توصیف شده است.

در زمان اودای ( از 907 - 960 م) ، شاه اویوه ( wu yue) 84000 معبد بودائی کوچک بائو چیه این را ساخت. در دوره سونگ شمالی ، این نوع معبد بودائی در سرزمین چین جداگانه ساخته شد.

مثلاً معبد بودائی بائو چیه این هوی یوان ( hui yuan) شهرستان چیان یو استان فوجیان، معبد بودائی چیه این در معبد کای یوان ( kai yuan) شهر چوان جئو.

در دوره یوان، معبد بودائی بائو چیه این در معبد پوجی کوه پو توو ( pu tuo) ساخته شد. در دوران مینگ و چینگ در استانهای ان هوی ، فوجیان، هونان، گوانگ دونگ، جیانگ سی، جیانگ سو، جئه جیانگ معبد بودائی بائو چیه این ساخته شد و تعداد آنها هر سال بیشتر می شد.

چون معبد بودائی کوچک ساخته شده از شاه اویوه بیشتر با برنز ساخته می شد، از این جهت به این معبد کوچک برنز کوچک هم می گفتند. در ته یکی این این نوع معابد کوچک که از خاک بیرون آورده شد معبد بودائی شاه ایو ساخته شده از شاه اویو تراشیده شده بود.

برج معبد بودائی مشهور چين در دوره تانگ

معبد بودائی شيائويان ( xiao yan) در معبد جيان فو

در این قسمت یکی دیگر از معابد چینی را که جزئی لاینفک از معماری  چین و از دیدنی های چین است را ذکر می کنیم :

معبد بودائی شيانويان واقع در شهر چانگ ان ( که امروزه به شهر سی ان چین مشهور است ) متعلق به دوره تانگ و در سال 707 میلادی ساخته شده بود. بلندي آن 50 متر و سطح خارجي آن با آجر، به شکل چند لبه ساخته شده بود. در آرامش شب ، زنگهاي آويخته شده در گوشه هاي معبد با وزش باد به صدا در مي آمد که جذابيت هنري زيادي داشته است. طبق مدارک تاريخي ؛ در قرن 8 بسياري از راهبان عالي رتبه در معبد جيان فو مشغول ترجمه کتابهاي مقدس دين بودا شده بودند. معبد بودائي شيائويان در ابتدا 15 طبقه داشت. در سال 1555 در اثر زلزله دو طبقه بالا خراب شد و اکنون تنها 13 طبقه باقي مانده است.

 

تور چین

برگزاری انواع تور چین از ایران با هواپیماهای ایرانی و چینی و اماراتی

بلیط هواپیما به چین

رزرو و اخذ انواع بلیط هواپیما به مقصد پکن-شانگهای-گوانجو-هانگزو

تور چین-پکن-شانگهای-گوانجو-هانگزو

تور چین - 4 شب شانگهای + 2 شب هانگزو یا گوانجو+ 3 شب پکن
نوروز 93 با پرواز ماهان ایر
بازدیدهای رایگان نوروزی از برج تلویزیونی شانگهای – باغ یو- گشت شهری در هانگزو- ميدان تيان آن من- پارک المپيک-دیوار چين-خيابان وان فوجينگ

قيمت های ویژه تور چین :
به دلیل نوسان نرخ ارز لطفا با کانتر چین تماس بگیرید.

ویزای چین :

برای اطلاع از جدیدترین تغییرات قیمتی و ارزی و دریافت ویزای چین در اسرع وقت با ما تماس بگیرید.

تور چین - تور پکن

تور چین.تور پکن.تور.چین.هتل های چین.دیدنی های چین.جاذبه های چین

تور چین - تور پکن در فصل پاییز

در فصل پاییز 93 ویژه مهر و آبان ماه 93

11 شب و 10  روز  شهر پکن چین


هتل 5 ستاره کاپیتال شهر پکن - Hotel Capital 

خدمات قابل ارائه تور چین:

پرواز خارجی
صبحانه
ترانسفر فرودگاهی
راهنمای چینی فارسی زبان
ویزای گروهی چین
1روز گشت ویژه با ناهار


مدارک لازم برای تور چین :
پاسپورت با حداقل7 ماه اعتبار
دو قطعه عکس رنگی 5/3*5/4 دارای زمینه سفید جدید
یک برگ کپی از شناسنامه صفحه اول و دوم
آدرس و تلفن محل کار و سکونت الزامی می باشد.

 
نکات مورد توجه در تور چین:
پرواز چین چارتر و غیر قابل استرداد می باشد.
در موارد خاص کانفرم نشدن هتل مورد نظر هتل مشابه جایگزین خواهد شد.با همان کیفیت و درجه و قیمت
آژانس مسافرتی مسئولیتی در قبال  عدم  صدور ویزای چین توسط سفارت کشور چین را به عهده نمی گیرد.

آشنایی بیشتر با پکن چین

در جای شهر کنونی پکن در ابتدا شهری به نام چونگدو بود که مغول‌ها آن را سوزاندند و ویران‌کردند. قوبیلای قاآن در جای پکن کنونی شهری ساخت و آن را پایتخت خود کرد. آن شهر را در مغولی خانبالِق (به معنای شهرِ خان) و در چینی دادو (به معنای پایتخت بزرگ) می‌خواندند. در متون فارسی دوران مغول نیز این شهر به صورت خانبالق و خانبالغ ذکر شده‌است. پس از برپایی سلسلهٔ مینگ در سال ۱۳۶۸ میلادی، این شهر نام بِیپینگ (به معنای صلح شمالی) گرفت و در سال ۱۹۴۹ در نخستین کنفرانس حزب کمونیست چین نامش به بِیجینگ (به معنای پایتخت شمالی) تغییر کرد. پکینگ و پکن گونه‌های دیگری از نگارش همان واژهٔ چینی بیجینگ اند. در واقع، روش‌های متفاوتی برای نوشتن واژه‌های چینی به خط لاتین وجود دارد. در لاتین‌نویسی نقشهٔ پستی چین، این نام به صورت Peking نوشته می‌شود و در روش پینیین، این نام به شکل Beijing نشان داده می‌شود. تلفظ معیار این واژه (در گویش معیار چینی ماندارین) نزدیک به بِیچینگ است.

 

 دیدنی های شنزن چین- Shenzhen

 

شنزن یکی از شهرهای مهم و معروف کشور پهناور چین می باشد. که از جمله شهرهای چین است که توریستها و گردشگران بسیاری را که با تور چین مسافرت می کنند را به خود جذب می کند.

جمعیت شهر شنزن را بیشتر از 4 میلیون نفر تخمین زده اند . شنزن امروزه یکی از مراکز مهم تجاری اقتصادی در نه تنها در چین بلکه در شرق آسیا به حساب می آید ، این شهر با 13 ساختمان مرتفع که بیش از 200 متر ارتفاع دارند ، در زمره شهرهای بزرگ دنیا به شمار می رود.تور چین 


دیگر نشانی از دهکده قدیمی شنزن به چشم نمی خورد ، شهر شنزن امروزه به دلیل وجود هشتمین ساختمان بلند دنیا شهرت جهانی دارد . سیمای شهر بعد از غروب آفتاب با آبشاری از نورهای شگفت آور جذاب و دیدنی می نماید. از شنزن می توان با 1 ساعت رانندگی به شهر های گوانجو و ماکائو رسید. این شهر بازار بزرگی از لوازم الکترونیک ، موبایل و کامپیوتر را داراست. تور چین

شهر شنزن در بخش جنوبی استان گوانگ دونگ در ساحل شرقی دلتای رودخانه مروارید واقع شده است. همسایگی با هنگ کنگ ( که درست در جنوب شنزن واقع شده است ) ،به شنزن به لحاظ جغرافیایی این امتیاز را می دهد که منطقه اقتصادی خوبی باشد. در سال 1980 ، اولین منطقه ویژه اقتصادی در کشور چین در شهر شنزن ایجاد گردید. از آن زمان تا کنون ، شنزن به شهری مهم در کشور چین تبدیل شده است .


بیش از 20 سال پیش ، شنزن تنها یک دهکده ماهیگیری کوچک بود که به آن روستای بائوآن (Baoan) می گفتند. در سال 1979 ، نام محل به شهر شنزن تغییر یافت ، زمانی که منطقه ویژه اقتصادی ایجاد گردید ، شهر به شش ناحیه تقسیم شد. از این 6 ناحیه چهارتایشان در منطقه ویژه اقتصادی واقع می شدند.


از دیدنی های شنزن می توان اشاره کرد که در شهر شنزن تعدادی پارک موضوعی بسیار زیبا و دیدنی وجود دارد . دیدنی هایی نظیر Splendid China یا چین با شکوه ، و China Folk Culture Village به معنی دهکده فرهنگ قومی کشور چین ، بازدیدکنندگان را با تاریخ طویل کشور چین و فرهنگ های گوناگون آن آشنا می سازد، در حالی که مکان های دیدنی دیگر نظیر Window of the Word یا پنجره ای به جهان ، شما را در طول یک روز فراموش نشدنی به گوشه گوشه جهان خواهند برد.

 

تور چین : علاوه بر این ، شما می توانید برای آنکه بیشتر خوش بگذرانید، به دیدن دره شادی یا همان Happy Valley بروید، که بزرگترین پارک موضوعی در شهر شنزن به شمار می رود، و بنای آن در محلی است که منظره ای بدیع از خط ساحلی را به شما نمایش می دهد.


دیگر مکان های دیدنی و جذاب شهر شنزن عبارتند از : منطقه نمایشی دامیشاوشامیشا یا همان Dameisha and Xiaomeisha Scenic Area ، مرکز تماشای نیمروز یا Meridian View Centre ، دنیای مینسک یا Minsk Word ، شهر شرقی چینی بر فراز دریا یا Overseas Chinese Town East ، پارک سفری Shenzhen ، دنیای زیر آب Xiaomeisha و مرکز تفریحی دریاچه شیلی یا Xili Lake Resort .تور چین

شرایط گرفتن ویزای چین چیست ؟

 

شرایط ویزای چین چیست ؟

 ويزاي كشور چين را چگونه بگیریم ؟

چه کسانی ویزای توریستی چین می توانند بگیرند ؟
ویزای توریستی چین را افرادی می توانن بگیرند که با هدف گردشگری و یا دیدار با اعضای خانواده، قصد ورود به کشور جمهوری خلق چین را دارند .روادید توریستی چین (روادید نوع L )برای دو هفته تا شش ماه صادر می‌شود و اجازه‌ی کار و اقامت بیش از مدت اعتبار ویزا را به متقاضی نمی‌دهد.

آیا برای گرفتن ویزای چین شخصا باید مراجعه کنیم ؟
جهت تقاضای روادید چین، حضور متقاضی الزامی نیست و مصاحبه انجام نمی‌گیرد ولی اصل و کپی مدارک شناسایی باید همراه نماینده یا وکیل متقاضی باشد (در مورد ویزای تجاری چین، مقررات متفاوت است و حضور شخص متقاضی روادید تجاری الزامی است.)
آدرس سفارت چین در تهران: خیابان پاسداران، چهارراه فرمانیه، خیابان نارنجستان هفتم، شماره ١٥.

اسناد و مدارک مورد نیاز برای تور چین :
1 - اسناد و مدارکی که به کنسولگری چین ارائه می‌شوند، باید به زبان انگلیسی ترجمه‌ی رسمی با مهر تائید وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران برسند و برای هر مدرک، یک فرم مخصوص تائید مدرک تکمیل شده و دو سری کپی از هر کدام موجود باشد. فرم تائید مدارک را می‌توان همراه با فرم درخواست روادید از سفارت جمهوری خلق چین در تهران دریافت کرد.
تائید مدارک حدوداً یک هفته طول می‌کشد و هزینه‌ی آن برای ویزاهای غیرتجاری چین ٢٠٠٠٠ تومان و برای ویزای تجاری چین ٤٠٠٠٠ تومان است.
2 - شناسنامه ایرانی
3 - گذرنامه؛ اعتبار گذرنامه باید حداقل شش ماه بیشتر از تاریخ سفر باشد.
4 - دو قطعه عکس رنگی زمینه روشن؛ سایز عکس‌ها ٦×٤و باید شبیه به چهره‌ی فعلی متقاضی باشد.
5 - دعوت‌نامه؛ خانواده یا دوست مقیم چین شما باید اصل فرم دعوت‌نامه را برای شما ارسال کند.
اگر دعوت‌نامه ندارید، برگه‌ی رزرو هتل برای تمام مدت اقامت در چین یا مدارکی که نشان دهد شما صاحب مسکن در این کشور هستید.
6 - بلیط هواپیما یا رزرواسیون قطعی رفت و برگشت به مقصد چین.
در حال حاضر کنسولگری چین در ایران، دو نوع ویزای عادی و نیمه‌فوری را صادر می‌کند. صدور ویزای عادی چین حدوداً دو هفته و ویزای نیمه‌فوری چهار تا پنج روز کاری زمان نیاز دارد.
هزینه‌ی صدور ویزای عادی چین، ١٥٠ دلار است .
توجه:
الف - به دلیل تعداد زیاد متقاضیان در ماه‌های تابستان و هم‌چنین قبل از تعطیلات نوروز، ممکن است تعیین وقت مصاحبه چند هفته طول بکشد؛ علاوه بر این بررسی مدارک و صدور ویزا نیز ممکن است زمان بیشتری بطلبد. بهتر است برای قطعی‌کردن تاریخ سفر، به این زمان‌ها توجه داشته باشید.
ب - اگر خانوادگی سفر می‌کنید برای هر کدام از اعضاء باید فرم جداگانه‌ای پر کنید.
فرم تقاضای روادید باید در دو نسخه، تکمیل و به همراه سایر مدارک لازم، مورد تائید دفتر کنسولی سفارت چین قرار گرفته و جهت اخذ ویزا، تحویل سفارت شود.
اولین مرحله برای درخواست روادید هر کشوری تکمیل فرم درخواست روادید کشور مربوطه است.
ج - نرخ ویزا برای کودکان نیز مانند بزرگسالان محاسبه می‌شود و مبالغ واریزی برای ویزا به حساب سفارت، قابل برگشت نیستند.
د - امکان دارد پلیس مرزی هنگام ورود به کشور چین، مدارکی را که به کنسول‌گری برای دریافت روادید ارائه کرده‌اید، از شما مجدداً بخواهد و اگر آن‌ها را به همراه نداشته باشید، احتمال دارد با وجود روادید قانونی، از ورود شما به خاک چین به دلیل همراه نداشتن مدارک جلوگیری کنند. پس فراموش نکنید مدارک را به صورت منظم شده تا پایان سفر همراه داشته باشید.

ویزای چین | ويزای شش ماهه چين | تجاری مولتی پل


دریافت و اخذ مستقیم ویزا چین از سفارتخانه چین و بدون واسطه ویزای توریستی و دعوتنامه چین با ارزانترین قیمت و کمترین زمان جهت مشتریان محترم .

آماده همکاری با آژانس های مسافرتی همکار که نیاز به ویزای چین برای مسافران خود دارند به صورت ویزای فوری و عادی چین.



مدارک جهت اخذ ویزا تجاری چین:


اصل پاسپورت + دو قطعه عكس رنگی زمینه سفید +آدرس و تلفن مسافر + تاریخ شروع ویزا چین

انواع ویزاهای چین
یکماهه توریستی عادی، یکماهه توریستی فوری، یکماهه تجاری عادی، یکماهه تجاری فوری، یکماهه تجاری نیمه فوری، یکماه انفرادی عادی L، یکماهه انفرادی فوریL ، سه ماهه تجاری دبل، شش ماهه تجاری مولتی پل، یکساله تجاری



Chinese Visa

A visa is a travel document issued by authorized government agencies to foreign citizens applying to enter, exit from or transit through the host country's territory based on the host country's laws and regulations.

In accordance with international law and practice, any sovereign state is entitled to decide on whether or not to allow a foreign citizen to enter or exit from its territory, and whether to issue a visa, decline a visa application or to cancel an issued visa in accordance with its national laws.

Chinese consular officials are entitled to decide on the type, number of entries, validity and duration of each stay of a visa to be issued based on Chinese laws and regulations. Consular officials reserve the right to decline a visa application or revoke an issued visa.

1. Visa is required for a foreign citizen to visit China

Foreign citizens must obtain a Chinese visa before entry into China, with the exception of visa-free entry based on relevant agreements or regulations.

Please check the validity of your visa before traveling to China. If the visa has expired or the number of entries is not enough, you must apply for a new visa.

تور چین

تور چین.تور پکن.تور.چین.هتل های چین.دیدنی های چین.جاذبه های چین

تور چین - تور پکن

تور چین-تور ترکیبی پکن شانگهای گوانجو پاییز 93 ویژه مهر و آبان ماه 93

11 شب و 10  روز  شهر پکن چین


هتل 5 ستاره کاپیتال پکن - Hotel Capital 

خدمات تور چین:

پرواز با هواپیمایی های خارجی
صبحانه فول در هتل
ترانسفر فرودگاهی
راهنمای چینی فارسی زبان
ویزای گروهی چین
1روز گشت با ناهار


مدارک تور چین :
پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار
دو قطعه عکس رنگی 5/3*5/4 دارای زمینه سفید جدید
یک برگ کپی از شناسنامه صفحه اول و دوم
آدرس و تلفن محل کار و سکونت الزامی می باشد.

 
نکات مورد توجه در تور چین:
پرواز چارتر و غیر قابل استرداد می باشد.
در موارد خاص کانفرم نشدن هتل مورد نظر هتل مشابه جایگزین خواهد شد.با همان کیفیت وقیمت
آژانس مسافرتی مسئولیتی در قبال  عدم  صدور ویزای چین توسط سفارت کشور چین را به عهده نمی گیرد.

درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان