تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

اگر تور گوانجو را برای خرید انتخاب کرده اید ، بهتر است در یکی از هتل های گوانجو در نزدیکی نمایشگاه بین المللی پاژو ، اقامت کنید . اینطور هم در هزینه ایاب و ذهاب و هم در وقت خود صرفه جویی کرده اید البته رزرو هتل های چهار ستاره هم مسلما در کاهش هزینه ها تاثیر بیشتری دارد .اگر میخواهید یک هتل با امکانات خوب و شرایط مناسب رزرو کنید پیشنهاد میکنم هتل 4 ستاره اوشن را هم در نظر بگیرید .این هتل تنها 7 دقیقه تا ایستگاه راه آهن و مترو و جاذبه های گردشگری گوانجو فاصله دارد.

 



ادامه مطلب ...

آرامگاه مائوتسه تونگ یکی از جاذبه های توریستی و گردشگری پکن می باشد که در قلب میدان تیانانمن واقع شده است .معمولا از آن به عنوان آرامگاه مائو تسه تونگ و یا مقبره مائو یاد می گردد. مائوتسه تونگ رئیس دفتر سیاسی حزب کمونیست چین در سال 1943 و رئیس حزب کمونیست چین در سال 1945 بوده که در سال 1976 فوت نمود.

 

معبد شش درخت انجیر (Temple of the Six Banyan Trees) یکی از جاهای دیدنی گوانجو و مهمترین معابد چین می باشد که در خیابان لیورنگ واقع شده است و از شهرت خاصی برخوردار می باشد و مجموعه ای از آثار باستانی و فرهنگی را در خود جای داده است این معبد بودایی در سال 537 میلادی ساخته و به روی عموم گشوده شد.

 

میدان مردم یا میدان رنمین (Renmin) یکی از جاهای دیدنی شانگهای می باشد که در مرکز شهر شانگهای و مابین دو خیابان نانجینگ غربی و نانجینگ شرقی واقع شده است و متعلق به سال ۱۹۹۳ است که امروزه نو سازی گردیده است و ساختمان شهرداری در وسط و موزه شانگهای در کنار این میدان قابل مشاهده است.

http://ontrip.dk/wp-content/uploads/2013/04/130404-Renmin-Square-Shanghai.jpg



ادامه مطلب ...

معبد لاما (Lama Temple) یکی از جاذبه های گردشگری شهر پکن می باشد و جزو بهترین  و معروف ترین معابد چکن چین به شمار می آید که متعلق به سالهای 1694 می باشد که در سال 1744 به طور کلی تغییر کاربری داده و به یک معبد تبدیل گردید.معبد لاما در پکن مساحتی بالغ بر66.400 متر مربع را به خود اختصاص داده است و این معبد با کاشیهای لعاب دار زرد رنگ و سقفی قرمز رنگ با کاشیهای نفیس مزین شده اند.

 



ادامه مطلب ...

هتل گرند رویال یکی از هتل های 5 ستاره گوانجو می باشد که دارای موقعیت جغرافیایی بی نطیری و چشم انداز زیبایی می باشد و در مرکز شهر گوانجو و در نزدیکی نمایشگاه پاژو واقع شده است و تنها 40 دقیقه تا فرودگاه بین المللی گوانجو و 15 دقیقه تا ایستگاه مترو فاصله دارد و بهترین گزینه برای اقامت مسافران تور نوروزی چین می باشد.

 



ادامه مطلب ...

برای رزرو تور گوانجو ارزان قیمت باید از بعضی خدمات تورها صرف نظر کرد تا نهایتا هزینه تور کمتر از معمول دربیاد اما به نظرم نباید هزینه رو با انتخاب یه هتل بد ، کاهش بدین . هتل های گوانجو از نظر قیمت و امکانات ، تنوع زیادی دارن و میشه بینشون هتل خوب با قیمت و مکان مناسب پیدا کرد .هتل کرون پلازا ساینس سیتی یکی از هتل های 5 ستاره گوانجو بشمار میاد که موقعیت مکانی خوبی داره و نسبت به قیمتش میتونین انتظار خدمات معمولی ازش داشته باشید .



ادامه مطلب ...

مرکز خرید گرندویو مال یکی از بهترین مراکز خرید گوانجو می باشد که بعد از مرکز خرید تی مال قرار دارد و روزانه میلیونها نفر برای خرید مایحتاج و خرید سوغاتی به این فروشگاه رفته و خود را سرگرم خرید می کنند.گرندویومال در مرکز میدان تجاری تیان هه و در شمال میدان هاوایی پالم قرار گرفته است و فاصله ی کمی تا هتل های 5 ستاره گوانجو دارد .



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان