تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

china-20

china-20-2.jpg

china-20-3.jpg

یکی از وحشت آورترین و در عین حال هیجان انگیزترین جاذبه گردشگری در چین و شاید در دنیا  یک جاده دست ساز در  دیواره سنگی کوهی بلند می باشد که رد شدن از آن دل و جیگر شیر می خواهد اینجا در هنگام رد شدن از این جاده جدال عقل و احساس را در بالاترین درجه خواهید دید.چرا که جنس جاده از شیشه محکم و نشکنی است . و از لحاظ عقلی می توان از آن بدون هیچ مشکلی رد شد. اما احساس شما لرزه بر اندامتان می اندازد.که نه نه خطرناک است...

پارک دنیای مینسک - Minsk Word
پارک دنیای مینسک یک مجموعه بی نظیر توریستی و علمی است که در ساحل Sha Tav Kok ، در شهر شنزن ایجاد شده است.در این پارک شما با تجهیزات واقعی هواپیمایی و نسل دوم از تجهیزات ناوهواپیمابر  اتحاد جماهیر شوروی روبرو می شوید.که در سال های 1978 بخشی از ناوگان دریایی ، اتحاد جماهیر شوروی بوده است.شرکت مینسک برای راه اندازی یک پارک با جذابیت نظامی برای توریست ها اقدام به ایجاد مرکز دنیای مینسک کرد که شامل دو قسمت کاملا جدا گانه : قسمت اول که در دریا واقع شده  شامل تجهیزات ناو هواپیمابر مینسک قسمت دوم که در خشکی می باشد میدان مینسک  است. این دو بخش دریایی و خشکی توسط یک پل نظامی با حدودا 10 متر عرض و 90 متر طول به همدیگر متصل هستند.

 


 


پلازا 66 مجتمع تجاری و اداری در شهر شانگهای است، متشکل از یک مرکز خرید و دو آسمان خراش است. مساحت بیش از 50،000 متر مربع می باشد. با 66 طبقه،در میدان 66، بلندترین ساختمان در منطقه شانگهای Puxi است.در ورودبه پلازا، شما احساس می کنید در حال راه رفتن در خیابان هستید، بسیاری از مارک های مدمعروف جهان، در اینجا وجود دارد این فروشگاه به عنوان  گل سرسبد فروشگاهها در شانگهای انتخاب شده است.


بتکده شش هارمونی PagodaLocated در تپه Yuelun، به سمت جنوب غرب دریاچه در شهر هانگزو قرار دارد. امروز به عنوان یک یادگار مهم ملی و فرهنگی،در چین محسوب میشود. برای اولین بار در سال 970 برای سرکوب tidewaters ساخته شد. امروز، آجر و چوب ساختار شش هارمونی  تا حد زیادی دست نخورده باقی مانده است.در بتکده بیش از دو صد از حجاری آجر، که از ویژگی های طیف گسترده ای از نقوش، از جمله نیلوفر آبی، ققنوس، طاووس، طوطی، شیر  و غیره وجود دارد. این حجاری آجر اثبات مواد نادر از معماری چین باستان است.

 


در 50 کیلومتری شمال غرب پکن  آرامگاه مینگ (13 مقبره در سلسله مینگ)در مرکز شهر واقع شده،  منطقه دفن 13- 17 امپراتور از سلسله مینگ، سلسله حاکم چین 1368-1644 است. این سلسله  در چین مسئول اداره قوم هانس بود. در حال حاضر تنها دو مقبره وجود دارد که کنده شده و برای عموم بازدید ان ازاد است:مقبره و آرامگاه Dingling و Changling. Changling مقبره اولین آرامگاه است که در کاوش های باستان شناسی کشف شد. دو سال برای حفر و مرمت طول کشیده است  و در سال 1958 افتتاح شد.

تور چين .تور شانگهای.تور هانگزو.تور شنزن.تور پکن.تور گوانجو
1-plan

  تور هانگزو به مدت 9شب و 10 روز

هتل تور چين- هانگزو :         هتل نیو سنچری گراند پنج ستاره هانگزو

  قیمت تور چين- هانگزو :
 
 هر نفر در اتاق 2 تخته                                   2300000    تومان

 هر نفر در اتاق 3 تخته                                   3400000  تومان

 هر نفر در اتاق 4 تخته                                   2300000   تومان

 
  خدمات تور چين- هانگزو :

پرواز ایرانی

اقامت همراه با صبحانه

ترنسفر فرودگاهی

راهنماي فارسی زبان

بيمه مسافرتی

 
  توضيحات تور چين- هانگزو :

نرخ های فوق ارقام پايه بوده و  قيمتها بسته به روز رفت و برگشت ممكن است متغير باشد .

ساعت تحویل گرفتن اتاقها 14:00 و ساعت تخلیه اتاقها  12:00 می باشد.

اعتبار این تور تااز تاریخ اول بهمن ماه تا تاریخ دهم بهمن ماه 91می باشد.

احتمال تغییر قیمت تور هانگزو با توجه به قیمت ارز می باشد.


منطقه Xidan از مراکز خرید پکن است در شمال "خیابان" Xidan Beidajie تعداد زیادی از مغازه های کوچک وجود دارد. این منطقه همچنین دارای بازارهای متعدد و مراکز خرید بزرگتراست.  قیمت در اینجا ر بسیار کم و عرضه لباس و لوازم جانبی کمتر است .اگر شما به دنبال یک خرید  منحصر به فرد و یا یک انتخاب خوب هستید مراکز خرید، واقع در غرب Xidan Beidajie میتواند این خواسته شما را بر آورد.برخی از بازارها در این مکان  در شب ها و آخر هفته بسیار شلوغ است.
 

میدان تایمز واقع درخیابان Huaihai در کنار یک آسمان خراش در شانگهای چین است. در این میدان محصولات با کیفیت  بالا و همچنین جشن سالانه به نام جشن سال نو حوا معروف است.درآن برگزار میشود میدان تایمز دارای غرفه های خرده فروشی 7 طبقه، 30 طبقه بزرگ یک برج اداری و 26 طبقه آپارتمان  میباشدبرای به دست آوردن یک تجربه خرید خوب توقف در بیش از 100 مغازه  رستوران وپوشش و مد، لوازم جانبی، ناهار خوری خوب، زیبایی و سرگرمی به این مرکز خرید بروید شما می توانید بسیاری از مارک های بین المللی رادر اینجا پیدا کنید.

معبد لاما  پکن مذهبی ترین مکان در پکن چین است این معبد در مرکز شهر پکن است . دارای پنج سالن اصلی  است. متعلق  به یک شاهزاده است. وقتی که او تاج و تخت را به دست آورد، او معبد لاما  را به عنوان مکان مقدس مذهبی به فرقه زرد بودیسم اختصاص داد.معبد لاما  در واقع یک معبد فعال است .در این معبد  یادگار ارزشمندی است که بزرگترین مجسمه  عظیم بودا حک شده روی چوب درخت است.

دریاچه پری در باغ گیاه شناسی شنزن منطقه معروف و خوش منظره و زیبا ترکیبی از موضوعات جالب گردشگری و پژوهش های علمی  است. که در شمال شرقی شهرستان شنزن، در مجاورت کوه Wutong   در شرق است . میزان مساحت 52،800 هکتار میباشد، باغ گیاه شناسی، دارای مجموعه ای  بیش از 4،000 گونه متفاوت گیاه و درخت است. تمام باغ شامل شش بخش مختلف به نامهای : "بهشت زمینی"، منطقه دریاچه"، منطقه معبد"، "منطقه صحرا،" جنگل فسیلی"و همچنین" کاج، Cypresses، Azaleas "است. در این نقاط، ده ها قسمت دیدنی  از جاذبه های دیگر نیز وجود دارد از جمله  غارها، مارپیچهای، برکه آسمانی، و همچنین  یک موزه اختصاصی  به گیاهان و حیوانات منقرض شده وجود دارد.
 
 

درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان