تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

تور چین ارزان قیمت با کیفیت عالی معمولا با هم تناسبی ندارند ولی اگر بدنبال چنین تور چین می گردید باید به شما عرض کنم که خودتان را زیاد خسته نکنید. ولی اگر بخواهید باید یک نکته به شما بگویم شاید شما را به هدفتان برساند.  و آن اینست که باید برای این منظور دنبال تور های لحظه آخری بگردید.چرا که در این صورت آژانس های مسافرتی مجبور به دریافت حداقل هزینه از مسافران هستند تا ایجاد رغبت کنند و کمتر ضرر ببینند.

001Roses

نوروز 92 و سال جدید را از طرف تمام عزیزان همکار سایت تور چین 20 تبریک می گویم و امیدوارم که تمام هموطنان گرامی سالی خوب و پر از موفقیت را پیش رو داشته باشند.

با امید سرافرازی و بهروزی شما

مدیر سایت

تور لحظه آخری چین

تور چین پکن شانگهای گوانجو شنزن در نوروز 92

بعد از لحظه سال تحویل 92

تعطیلات عید در چین

خرید عید در چین

با ما در همراه باشید.

 

سال نو مبارک

001Tibet-railway.jpg

راه آهن چینگهای تبت یکی از دیدنی ها و جاذبه های چین و تبت به حساب می آید چرا که خصوصیات منحصر به فردی دارد . و مرتفع ترین راه آهن جهان محسوب می شود و به همین خاطر پنجره های قطارهای آن به گونه ای طراحی شده اند که بتوانند اکسیژن کافی به داخل بفرستند.طول این خط آهن 1956 کیلومتر می باشد.و ارتفاع آن به 5072 متر بالاتر از سطح دریا می رسد که مرتفع ترین راه آهن جهان می باشد.سرعت آن به 120 کیلومتر بر ساعت می رسد. بهای بلیط های این قطار از 226 یوان شروع می شود و حتی مسیر پکن تا لهاسا تنها 1260 یوان هزینه خواهد داشت.مرتفع ترین ایستگاه راه آهن و  مرتفع ترین تونل راه آهن در جهان نیز از دیگر جاذبه های این راه آهن مشهور و مرتفع دنیا می باشد.نکته جالب دیگر این جاذبه چین اینست که هنگامی که با تور چین مسافرت کرده اید. و بخواهید از مناطق دور افتاده و بکر چین و تبت دیدن داشته باشید .از این راه آهن می توانید استفاده کنید.

 

 

 

Presidential Plaza


هتل پرزیدنتال پلازا - Presidential Plaza این هتل نسبتا کوچک با حیات خلوت مجلل در داخل یک بنای تاریخی که به سلسله Qing بر می‌گردد بنا نهاده شده است. این هتل 5 ستاره یکی از هتلهای پکن می باشد .که در ناحیه Dongcheng واقع شده، در اینجا اتاق‌هایی با دکور سنتی مشرقی و رستوران‌هایی که غذاهای چینی را بهمان خوبی غربی سرو می‌کنند وجود دارد.
نشانی: 53 Shijia Hutong, Dongcheng District
تلفن: 00861065125557

the bund shanghai


یکی از اسکله های زیبا و از جاذبه های شهر شانگهای گذر آبی به نام Zhongshan Dong Yi Lu می باشد .این منطقه از پل Baidu تا شرق رودخانه Jinling ادامه  می یابد و حدود 1.5 کیلومتر طول دارد. با قدم زدن در این منطقه ساحلی و اسکله ای می توانید در قسمت مقابل برج تلویزیونی معرف Oriental Pearl TV Tower و Jin Mao Tower را مشاهده کنید.این منطقه یکی از 10 مکان دیدنی شانگهای است که ارزش قدم زدن و دیدن را دارد.که می توانید اگر با تور چین شانگهای به مسافرت آمده اید.خودتان به قدم زنی و پیاده روی در این مکان بپردازید. مهم ترین و ارزشمند ترین مکان دیدنی این منطقه 52 پل در قسمت غربی آن است که دارای معماریهای مختلفی از جمله سبک گوتیک,باروک,رومی,کلاسیک و دوره رنسانس است.

برچسب:تور چین, :: ::  نويسنده : رامش

تور چین

در روزهای پایانی سال 91 و آستانه ورود به سال جدید 92

دیدنی های چین پکن شانگهای گوانجو

خرید از بهترین مراکز خرید چین

سال نو مبارک

Museum of Contemporary Art Shanghai

 

موزه هنر های تجسمی شانگهای - Museum of Contemporary Art Shanghai - این موزه در سال 2005 میلادی در میدان مردم شانگهای با مساحت 4000 متر مربع به بهره برداری رسیده است. و یکی از جدیدترین موزه های شهر با معماری مدرن می باشد که برای ساخت آن از شیشه بیشتر استفاده شده است و اطراف آن مراکز فرهنگی متعددی وجود دارد. این موزه با هدف ترویج هنر تجسمی چین و نمایش هنر تجسمی دیگر کشورها فعالیت می نماید.و به یکی از مکانهای دیدنی و فرهنگی شانگهای تبدیل شده است.
 
آدرس مکان  :
231 West Nanjing Rd, Peoples Park, Gate 7, 200003
 

سایت :
info@mocashanghai.org

ساعت بازدید: 10 ال 6 بعدازظهر

ورودیه: 20 یوان

Shanghai Art Museum

 

موزه هنر شانگهای - Shanghai Art Museum در سال 1956 میلادی موزه هنر شانگهای افتتاح شده است. این موزه در یک ساختمان چهار طبقه می باشد و طراحی آن در سال 1930 میلادی به سبک معماری انگلستان می باشد. این موزه میزبان و مجری رویدادهای هنری می باشد . که ارتباطات و تعاملات خوبی با دیگر کشورها دارند. این موزه فعالیت های تحقیقاتی نیز انجام می دهد. بیش از 4000 اثر هنری در این موزه نگهداری می گردد.که به یکی از جاذبه ها و دیدنیهای شانگهای تبدیل شده است.

آدرس :          325 West Nanjing Road

ساعت بازدید:  9 صبح تا 5 بعدازظهر

ورودیه:    20 یوان

مسیرهای اتوبوس و مترو:

Take bus 17, 23, 37, 46, 49, 108, 109, 112, 123, Tunnel Line 3, Tunnel Line 4, Tunnel Line 5 or Tunnel Line 6 and get off at Peoples Square or West Nanjing Road Station

Take Subway Line 1, Line 2 or Line 8 and get off at Peoples Square Station. The nearest subway exit to the art museum is Exit 11.

تمام ما ایرانی های کشور چین را بعنوان کشوری که در آن تولیدات بسیار انجام می گیرد . و از طریق تولیدات متنوع در سطوح کیفیتی و قیمتی متفاوت توانسته بسیاری از کشور ها را دچار مشکل کند.می شناسیم و در تایید این نکته بد نیست بدانیم که مقامات سازمان تجارت و صنعت شهرداری گوانجو در 4 مارس سال 2013 میلادی اعلام کرده اند که تا پایان ماه فوریه، بیش از 1 میلیون نهاد تجاری در شهر گوانجو  وجود داشته است .که شامل شرکتهای داخلی، شرکتهای خصوصی، تشکیلات خوداشتغالی، تعاونیهای روستایی، شرکتهای خارجی و شعبه های آنها میشوند. بنابر آخرین آمار این سازمان، تعداد دقیق نهادهای تجاری گوانجو 1005403 است که 982528 واحد از آنها را نهادهای تجاری داخلی و شعباتشان شکل می دهند .حالا مشخص می شود که بی دلیل نیست بسیاری از هموطنان ما در تور های چین از این جاذبه خرید چین نهایت استفاده را می برند.

 

درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان