ویزای چین کشور جاذبه های فراوان
 
تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

ویزای چین-تور چین-دیدنی های چین-جاذبه های چین-مکان های زیبای چین

ویزای چین

قبل از پرداختن به ویزای چین خوب است که بدانیم صدور روادید یا صدور ویزا به شیوه ای رسمی برای توصیف و مشخص کردن روند درخواست ویزا توسط  افرادی  که نیاز به اخذ ویزا دارند و تصمیم دارند به کشور دیگری سفر کنند و نیز برای افرادی غیر آنها که بنابه دلایلی در نظر دارند برای زمان طولانی تر بمانند و یا در  کشور دیگری اقامت کنند ، به کار  برده می شود.  به گواهینامه روادید چین معمولا ویزای چین می گویند که به  گذرنامه و یا مدرک سفر شما الصاق می گردد .در مورد کشور چین هم شما ملزم به گرفتن روادید چین و یا ویزای چین می باشید.

ویزای چین  مدرکی است که پیوست گذرنامه شما می شود و بدین گونه نشان می دهد که یکی از نمایندگان دولت یا کارمند کنسولگری چین درخواست شما را برای ورود به کشور چین و اخذ ویزای چین  را بررسی نموده و تشخیص داده است که شما واجد شرایط آن هستید که برای هدفی معقول به آن کشور وارد شوید. و می توانید ویزای چین داشته باشید.

چگونه برای تحصیل ویزای چین بگیریم ؟

برای دریافت این نوع ویزای چین ابتدا پس از پذیرش در دانشگاه های چین و گرفتن تاییدیه نهایی از هر یک از دانشگاه های کشور چین دو فرم زیر را باید پرکنید:

1.فرم اورجینال (اصلی) JW202 (کپی و یا پرینت این فرم قابل قبول نیست چرا که باید توسط دانشگاه امضا و مهر شده و قسمت های مخصوص امور اداری در آن توسط دپارتمان و دانشگاه تکمیل شده باشد)
2. اصل نامه پذیرش شما در دانشگاه مورد نظر

پس از دریافت و پر کردن هر دو فرم ذکر شده در بالا، شما می بایست مدارک لازم را برای اخذ ویزای چین آماده نمایید. مدارک لازم برای اخذ ویزای دانشجویی به شرح زیر می باشد:

ویزای چین نوع  توریستی 1 ماه عادی در طی 15 روز کاری

ویزای چین نوع  توریستی 1 ماه فوری در طی 7 روز کاری

ویزای چین نوع تجاری انفرادی در طی 2 روز کاری

چه مدارکی برای ویزای چین لازم است :

گذرنامه + 1 قطعه عکس + فرم مشخصات فردی

 

پس از ویزای چین نوبت رزرو بلیط چین است

بعد از دریافت ویزای چین با خیال راحت می توانید رزرو و صدور بلیط پرواز های خارجی به چین را به ما بسپارید.

رزرو هتل در هر یک از شهرهای چین

بعداز ویزای چین و رزرو و خرید بلیط هواپیما حالا ما رزرو هتل در پکن شانگهای گوانجو و در تمام شهر های چین با واچر رسمی را آنگونه که شما بخواهید انجام می دهیم.

کسب اطلاعات کامل و بروز:

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. تا از بروزترین اطلاعات پیرامون تور چین، ویزای چین، پروازها به چین ،هتل های چین و دیدنی های چین آگاه شوید.



درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان