قبل از تور چین چکار کنیم ؟
 
تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

قبل از رفتن به تور چین :


بر اساس تجارب افراد کار آزموده و گردشگران حرفه ای و لیدر های تور چین ، همیشه نکات کوچکی هستند که در صورت اجرا، فرآیند چمدان بستن را بسیار آسان تر و سریع تر می کنند. امیدواریم نکات زیر به شما برای راحت تر آماده شدن برای استفاده از تور چین کمک کنند:

۱- لیست تهیه کنید:

این مورد شاید به نظر گفته ای کلیشه ای و ناخوشایند باشد ولی مطمئن باشید در صورت تهیه لیست شما مجبور به چندین بار باز و بسته کردن چمدان نخواهید شد. هنگام نوشتن لیست مطمئن شوید که چیزی از قلم نیفتاده باشد. بهترین راه برای تهیه لیست این است که از زمانی که تصمیم به سفر می گیرید، نوشتن ملزومات خود را نیز شروع کنید و تا لحظه قبل از بستن چمدان هر چیزی که به خاطرتان آمد را به لیست خود اضافه کنید. همچنین با همسفران خود زمانی را به صحبت درباره سفر و نیازهایتان اختصاص دهید و تمامی آن ها را یادداشت کنید.

۲- کیف لوازم بهداشتی خود را از قبل آماده کنید:


در جمع کردن خرده ریز ها همیشه احتمال جا گذاشتن یکی دو مورد وجود دارد، برای جلوگیری از این امر بهتر است همیشه یک کیف کوچک مختص وسایل بهداشتی و شخصی ( و لوازم آرایش برای خانم ها) آماده در چمدان داشته باشیم تا قبل از سفر دغدغه جا گذاشتن مسواک، حوله دستی و …. را نداشته باشیم. فقط کافیست بعد از هر سفر آن کیف را مرتب کرده و دوباره در چمدان قرار دهیم تا برای سفرهای بعدی نیز آماده باشد.


۳- لباس هایتان را قبل از قراردادن در چمدان ست کنید:


لباس همیشه بیشترین حجم را در چمدان اشغال می کند، برای جلوگیری از بردن لباس اضافه و سنگین کردن چمدان بهتر است ابتدا لباس ها را با هم ست کنید. مثلا برای یک شلوار یکی دو پیراهن یا تی شرتی که به آن می آید را بردارید، می توانید به راحتی لباس هایتان را با هم ترکیب کنید. در صورت انجام اینکار لباس اضافه با خود نمی برید، هم چمدانتان سبک می شود و هم دیگر نیازی ندارید در سفر زمانی برای انتخاب و ست کردن لباس ها بگذارید.


۴- کفش مناسب و بادوام بردارید:


در سفر حتما شما پیاده روی خواهید داشت، چه برای گشت و گذار، چه خرید و چه صرف شام. از میان کفش هایتان کفشی راحت و زیبا را انتخاب کنید که در هر موقعیتی قابل استفاده باشد و پاهایتان را اذیت نکند. از برداشتن کفش های اضافه خودداری کنید. کفش های پاشنه بلند برای سفر مناسب نیستند و نیازی به آن ها پیدا نخواهید کرد، مگر آنکه به مجلسی رسمی و خاصی در سفر دعوت شده باشید.

۵- چمدان های کوچک دستی:


همراه داشتن چندین ساک و کیف در هنگام سوار شدن یا پیاده شدن از هواپیما علاوه بر این که سرعت شما را کاهش می دهد، احتمال گم شدن آن ها نیز وجود  دارد. به جای برداشتن دو یا سه ساک کوچک از یک چمدان کوچک دستی که جیب های بیشتری دارد استفاده کنید.



درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان