مطالبی خواندنی از تورهای متنوع غیر از تور چین
 
تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

مطالبی خواندنی از تورهای متنوع غیر از تور چین

 

تور کربلا و نجف هوایی

تور کربلا و نجف هوایی

اقامت در هتل های 4 ستاره نزدیک به حرم

حرکت هر چهارشنبه

خدمات تورهای زیارتی کربلا:

  • ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی
  • گشتهای زیارتی در صورت امنیت
  • بیمه تا سقف 126 میلیون تومان
  • با همراهی مداح و مدیر کاروان
  • اقامت5 شب در کربلا 2 شب در نجف
  • صبحانه ناهار شام
  • بلیط رفت و برگشت هواپیما

تور کربلا قیمت:

**شروع قیمت از 1.350.000 تومان میباشد

 

توجه داشته باشید قیمت ایام عادی با ایام ویژه تفاوت دارد

هزینه خروج از کشور 37500تومان و ورود به کشور عراق 10 دلار به عهده مسافر میباشد

زیارت محبوب

*-*-*-*-*-*-*

اکر با تور کربلا هوایی عازم این سرزمین هستید بدانید از مقدسترين و بافضيلت‏ترين زيارت هايى كه در فرهنگ دينى و روايات اسلامى بيان ‏شده است، زيارت قبر سیدالشهدا علیه السلام در سرزمین كربلاست و براى زيارت هيچ امامى، حتى ‏زيارت قبر رسول خدا صلی الله علیه و آله به اين اندازه سفارش و دستور نيست.پیامبر خدا (ص) فرمود: پسرم حسین در سرزمینى به خاک سپرده مى‏شود که به آن کربلا گویند، زمین ممتازى که همواره گنبد اسلام بوده است، چنانکه خدا یاران مومن حضرت نوح را در همانجا از طوفان نجات داد .

برای رزرو تور کربلا با شرایط اقساطی با همراه کارشناس مربوطه 09199116569***09382561688 خانم جامی تماس حاصل فرمایید

/// مشتری راضی از خدمات برای ما سرمایه محسوس می باشد ///

هرگونه سوالی دارید با ما تماس بگیرید

88548853 خط ویژه………….

09382561688……………….خانم جامی

در صورت عدم پاسخگویی پیام خود را ارسال نمایید

 

هتل پارامیس کیش + عکس ،نقشه و رزرو

هتل پارامیس کیش

Paramis Hotel kish

هتل پارميس کیش یکی از بزرگترین ومجلل ترین هتل های جزیره ی کیش میباشد،که با موقعيت استثنائى در شمال ميدان پرديس و مقابل بازار پرديس2  نزدیک به مراکز خرید و مناطق تفریحی واقع شده است.

 

اين هتل در سال 1385  در زمینی به مساحت  135000 با تعداد 152 اتاق مجهزافتتاح گرديده و یکی از پر طرفدارترین هتل در بین هتل های5ستاره کیش میباشد امكانات هتل شامل :سالن بيليارد - استخر، سونا ، جكوزى - آرايشگاه مردانه و زنانه - كافى شاپ - كافى نت - فروشگاه - سالن همايش با ظرفيت 200 نفر- استفاده از اينترنت در اتاق، پیشرو در میان هتلها میباشد. ميهمانان ميتوانند در فعاليت هايي نظير پينگ پنگ، بيليارد، پرتاب دارت شرکت کنند.

هتل پارميس داراى چهار رستوران به شرح ذيل مى باشد :دو رستوران با ارائه غذاى ايرانى و فرنگى ،رستوران سنتى با معمارى منحصر به فرد دوران صفويه و رستوران خانه اسپاگتى با انواع غذاهاى ايتاليايى. این هتل آمیزه ای از راحتی، زیبایی و میهمان نوازی به میهمانان ارائه میدهد. اقامت در هتل های معروف کیش، به تجربه فراموش نشدنی از سفرتان  تبدیل خواهد گشت.

ییلاقات مشهد و عکس

    ییلاقات مشهد

 

اغلب کسانی که تور مشهد را بعنوان مقصد سفر خود برمیگزینند ، مایلند سفر مشهد ، سفری سیاحتی زیارتی باشد . زیارت امام رضا (ع) برای اکثر گردشگران در الویت قرار دارد ، اما لذت از تفریحات مشهد نیز از جایگاه ویژه ای برخوردار است . یکی از مهم ترین تفریحات ، ییلاقات مشهد است . طبیعت زیبای ییلاقات مشهد ، گردشگران را محسور می کند . از مهم ترین ییلاقات مشهد می توان به موارد زیر اشاره کرد که می تواند یک گردش نیم و یا حتی یک روزه برای شما به ارمغان بیاورد .
مشهد مقدس
تور چین.ویزای چین

تور چین:مشهد مقدس

 ییلاقات طرقبه

y-turkeythmb
ییلاق طرقبه با نام تروغبذ سابقه‌ای طولانی در تاریخ مشهد دارد تا آنجا که (مقدسی) در حدود سال 380 هجری قمری تروغبذ را از شهرهای توس می‌داند ییلاق طرقبه بر سر راه کوهستانی «مال رو» مشهد به نیشابور (درود) واقع شده و از این لحاظ طی تاریخ به عنوان گذرگاه و تفرج‌گاه به شمار رفته است. در روزنامه سفر خراسان ناصرالدین شاه، نیز از ییلاقات این منطقه آمده است. ییلاق طرقبه در دامنه کوه‌های بینالود و در امتداد دره بسیار با صفایی قرار دارد. به سبب داشتن آب و هوای سالم و مطبوع هر سال مسافران فراوانی در فصل تابستان از این محل دیدن می‌کنند.ییلاق طرقبه دارای «پارک شهر» است و در دو سوی جاده ورودی آن مغازه‌های بسیاری فروشنده انواع خشکبار و صنایع دستی می‌باشند. محصولات باغی طرقبه فراوان است و دارای سیب و گیلاس مرغوبی نیز می‌باشد. دارای باغها و پارکهای زیادی می باشد. این شهر به داشتن تپه های زیبا و شب های خنک در تابستان شهرت داشته و همچنین فروشگاه های بزرگی برای خرید سوغات هایی نظیر صنایع دستی، فرش،سبدهای حصیری و تابلوهای حکاکی شده دارد. این منطقه رستورانهای سنتی بسیاری داشته و یکی از رایج ترین غذاهای محلی آن«دیزی» می باشد.آدرس: این منطقه کوهستانی بسیار زیبا در 18 کیلومتری جنوب غربی شهر مشهد واقع شده است.تور چین.ویزای چین

 

 ییلاقات طرقبه

ییلاقات طرقبه

ییلاقات شاندیز

yy-turkeythmb
  ییلاق شاندیز  به عنوان یکی از ییلاقات دشت توس مورد توجه بوده و در گذشته نیز راه کاروانروی تابستانی مسیر شاندیز به توس از پستی و بلندی‌های همین منطقه عبور می‌کرده است. امروزه محور گردشگری شاندیز را علاوه بر ویرانی که جنبه تاریخی دارد و دارای مزار و رباطی کهن می‌باشد، روستاهای سرآسیاب، ارچنگ، خادر، شاندیز، ابرده پایین، ابرده بالا و زشک تشکیل می‌دهد. ورود به این محور از امتداد بلوار وکیل‌آباد ممکن است. رودخانه‌ها و دره‌های متعدد شاندیز اقلیم متنوع و چشم‌اندازهای زیبایی از طبیعت را به بیننده عرضه می‌کند. درختان و درخچه‌های غیرمثمر در منطقه شامل چنار، سپیدار، اشن، ارغوان و ارس است و از گونه‌های شاخص حیات‌وحش آن می‌توان به گوسفند وحشی، گراز، گرگ و… اشاره کرد، همینطور هدهد، توکای سیاه، دم جنبانک و… در فهرست پرندگان این منطقه قرار دارد. رودخانه‌های پر آب منطقه سبب پراکنش درختان، وجود باغ‌های انبوه، مناظر متنوع و آب و هوایی مطبوع شده‌اند که همواره مورد استقبال ساکنان شهر مشهد و گردشگران منطقه واقع می‌شود. علاوه بر آن زائرین بارگاه حضرت رضا(ع) برای گذران اوقات به این مکان می‌آیند و این استقبال روز افزون گردشگران طبیعت نشانگر قابلیت‌های طبیعی منطقه برای گسترش فعالیت‌های گردشگری است. در ابتدای ورود به شاندیز فروشگاه‌هایی دیده می‌شود که به عرضه صنایع دستی از جمله پوستین، گلیم، ظروف سنگی هرکاره و… اشتغال دارند. پارک شهر شاندیز از اماکنی است که فضای مطلوبی را برای استراحت موقتی خانواده‌ها به گردشگران و دوستداران طبیعت ارایه می‌دهد. قابلیت‌های شاندیز آن را به عنوان یک منطقه نمونه بین‌المللی گردشگری در کشور معرفی نموده است. آدرس: منطقه شاندیز واقع در 38 کیلومتری غرب شهر مشهد واقع است .تور چین.ویزای چین

ییلاقات شاندیز

ییلاقات شاندیز

روستای گلستان

yyy-turkeythmb
روستای گلستان دارای مناظر کوهستانی و باغات میوه با دره های سرسبز که رغم وجود این مواهب طبیعی از جمله بند گلستان ، وجود آستان مقدس امام زادگان یاسر و ناصر به اهمیت گردشگری آن افزوده است.  در سفر مشهد بازدید از این مکان تفریحی مشهد خالی از لطف نیست . آدرس: واقع در 5کیلومتری مشهد.تور چین.ویزای چین

روستای گلستان

روستای گلستان

تور چین

 روستای ییلاقی خادر

yyyy-turkeythmb

روستای خادر واقع در یک کیلومتری شاندیز در درون دره‌ای زیبا به وسعت هزار هکتار قرار گرفته که بافت آن نیز از چندین دره کوچک و بزرگ شکل گرفته است. دشتی ناهموار در ارتفاعات منطقه، در گذشته محل رویش گیاهان دارویی بوده است. اراضی خادر با وضعیتی منحصربه فرد در حد فاصل دو رودخانه شاندیز و نغندر قرار گرفته است. ارتفاعات این منطقه مناسب برای کوهپیمایی خانواده‌ها است و وجود قنات و استخر در بخش غربی آن موسوم به سرچشمه محل اطراق مناسبی برای گردشگران محسوب می‌شود.آدرس: واقع در یک کیلومتری شاندیز.

 روستای ییلاقی خادر

روستای ییلاقی خادر

روستای ابرده پایین

y-turkeythmb

   روستای ابرده پایین  میان دره ای است و پیرامون آن را ارتفاعات در بر گرفته است. تنها رودخانه ای که از آن می گذرد جریان آبی زشک می باشد. مردم این روستای ییلاقی بیشتر به امر زراعت ، باغداری و یا دامداری اشتغال دارند. آب و هوای این ناحیه از شاندیز معتدل کوهستانی است این منطقه به دلیل وجود کوه های مستعد ، در فصل زمستان به پیست اسکی برای علاقه مندان به این ورزش تبدیل می شود و گروه های ورزشی بسیاری از گردشگران در این فصل برای بهره بردن از طبیعت برفی این ناحیه از ارده می آیند.آدرس: واقع در 25 کیلومتری شمال غربی شهر طرقبه

 روستای ابرده پایین


روستای ابرده پایین

روستای ابرده بالا

yy-turkeythmb روستای ابرده بالا بسیار خوش آب و هوا در مسیر رودخانه زشک واقع گردیده و با مناظر چشم‌نواز و دل‌انگیز همواره پذیرای گردشگران و زائرین می‌باشد. باغات فراوان حاشیه رودخانه فضای خاصی را برای این منطقه ایجاد نموده و بیشترین مراکز پذیرایی و اطراقگاه‌ها در همین مسیر قرار دارد.آدرس: این مکان در محور گردشگری مشهد – شاندیز واقع بوده و فاصله آن تا شهر شاندیز 4 کیلومتر است.

روستای ابرده بالا

روستای ابرده بالا

 

 

روستای زشک

yyyy-turkeythmb
یکی از زیباترین ییلاقات مشهد ، روستای زشک است . این روستا به لحاظ مناطق دیدنی و طبیعی یکی از با صفاترین مناطق ییلاقی اطراف مشهد است.آدرس: این روستا در امتداد جنوب شرقی رشته کوه بینالود و در سرچشمه دره شاندیز و در 48 کیلومتری مشهد قرار دارد.

روستای زشک

روستای زشک

 

مرکز خرید لامسي پلازا دبی

Lamcy Plaza Shopping Center Dubai

مرکز خرید لامسي پلازا دبی تنها مرکز خريد در میان مراکز خرید دبي است که در آن، خريداران به ازاي‌ هر درهم خرج شده در هر يک از خرده فروشيها‌ يک اير‌ مايل دريافت مي‌کنند و براي آنها شانس جمع‌آوري هزاران اير‌ مايلز‌ وجود دارد تا در ازاي‌ آنها، جوايز شگفت‌آوري اهدا شود. ريديو‌ لامسي‌ اطلاعات مربوط به زمان واقعي خريدهاي‌ ارزان، حراجها‌ و تخفيفها‌ را همراه با موسيقي در اختيار خريداران قرار مي‌دهد و آنها را سرگرم مي‌نمايد.تور چین.ویزای چین

 

مرکز خرید لامسي پلازا دبی

 

مرکز خرید لامسي پلازا دبی بيش از 150 مارک برجسته خرده فروشي محلي،‌ منطقه‌اي و بين‌المللي را درخود جاي داده است.  لامسي تنها به خاطر آخرين مد پوشاک معروف نيست بلکه يک سوپر مارکت طراز اول انواع لوازم خانگي و بخش کالاهاي ورزشي فوق العاده اش نيز به معروفيتش اضافه کرده است. در اينجا براي کودکان نيز سرگرمي هاي بسياري وجود دارد از مرد عنکبوتي با لباس قرمز و آبي محبوب همه گرفته تا مجموعه پزشکان تاکسودرمي شده که حرکت مي کنند و باعث شادي کوچکترها مي شوند.

مرکز خرید لامسي پلازا دبی

 

هتل گلدن پالاس ارمنستان+ عکس ، نقشه و رزرو

هتل گلدن پالاس ارمنستان

golden palace hotel armenia

هتل گلدن پالاس ارمنستان از معروفترین هتل های ارمنستان میباشد . هتل گلدن پالاس ارمنستان در منطقه مانومنت واقعه شده است و با موقعیتی استراتژیک خود تصویر زیبایی از شهر ایروان را نمایان می سازد. این هتل در مجاورت پارک هاختاناک (پیروزی) قرار دارد و نمای پشتی هتل به سمت پارک و نمای جلویی آن به سمت بنای گاسکاد (هزارپله) می باشد.

 هتل گلدن پالاس ارمنستان

این هتل با طراحی مدرن، فضایی پر آرمش و سرویس فوق العاده خود سفر شما را زیبا تر می سازد . از امکانات هتل میتوان به رستوران ایتالیایی ، کافه ی سرباز، استخر سر پوشیده، سونا، سالن کنفرانس، اینترنت پر سرعت و ساللن ورزشی اشاره کرد که به صورت رایگان قابل استفاده مهمانان میباشد.هتل همچنین دارای کافه سر باز بسیار زیبا، زمین تنیس ، آرایشگاه و بوتیک های متعدد نیز میباشد.هتلهای 5* ارمنستان  آمیزه ای از راحتی و آرامش را به میهمانان ارائه میدهد

 

در کجای استانبول هتل رزرو کنیم ؟

مناطق شهر استانبول ترکیه

TurkeyHotel در کجای استانبول هتل رزرو کنیم ؟

Areas in Istanbul, Turkey

 

ترکیه از مهم ترین کشورهای توریستی دنیاست که پایتخت فرهنگی آن استانبول می باشد . استانبول شهری بزرگ و دارای مناطق مختلفی است.شناخته شده ترین مناطق شهر استانبول ترکیه ، در میان ایرانیان میدان تکسیم یا میدان تقسیم و منطقه تکسیم استانبول می باشد . میدان تکسیم محلی پر جاذبه است که تمامی برندهای معروف در این میدان دارای شعبه هستند. هتل های استانبول در این منطقه بسیار زیبا و مجهز هستند و پرداختی آنها به وسیله یورو صورت می گیرد.تور چین.ویزای چین
 
TurkeyHotel در کجای استانبول هتل رزرو کنیم ؟

مناطق شهر استانبول ترکیه

منطقه تکسیم استانبول

TurkeyHotel در کجای استانبول هتل رزرو کنیم ؟

 

بهتر است بانید منطقه تکسیم در استانبول به عنوان  قلب استانبول  است و در  قسمت اروپایی استانبول واقع شده  و  در  ضمن  معروفترین  قسمت  برای  توریستهایی تور استانبول میباشد  چون  چسبیده به میدان تکسیم  (تقسیم) خیابان استقلال  و بی اوگلو  واقع  شده  که رستورانهای  مختلف ، بازارهای استانبول ، هتل های استانبول ، سینما ، تاتر  و دیسکو های متعدد  در آن واقع  هستند .بیش تر مسافرین،هتل در منطقه تکسیم واقع شده اند،را برای اقامت انتخاب می کنند.زیرا این هتل ها دسترسی آسانی به رستوران ها ، مراکز خرید استانبول ، اماکن دیدنی استانبول و … دارد.گفته می شود که روزانه حدود ۳ میلیون  نفر  از  این  منطقه گذر می کنند  . همچنین اکثر هتل های چهار ستاره استانبول و هتل های پنج ستاره استانبول  در  این  منطقه و اطراف آن وجود دارند  و  در واقع اولین پیشنهاد ما به مسافرین  هتل های منطقه تکسیم است  چون  هر  دسترسی  به  همه چیز  برایتان راحت  است و بدون احتیاج به  وسیله  نقلیه  جهت  رفت و آمد ، می توانید از اقامت خود لذت ببرید.هتلهای منطقه تکسیم استانبول اکثرا ۴ و  ۵ ستاره میباشند برای رزرو هتل و یا آپارتمان در میدان تکسیم میتوانید ار طریق آژانس ما اقدام نمایید.تور چین.ویزای چین

 

TurkeyHotel در کجای استانبول هتل رزرو کنیم ؟

منطقه تکسیم استانبول

منطقه خلیج شاخ طلایی استانبول

 

TurkeyHotel در کجای استانبول هتل رزرو کنیم ؟تور چین.ویزای چین

شاخ طلایی یکی از مناطق توریستی استانبول است . این خلیج شیپوری شکل جزو زیباترین و معروفترین خلیج های طبیعی  در دنیاست  که  قسمت تاریخی و قدیمی استانبول را  از  مابقی شهر جدا می سازد . هزارن سال است که از این خلیج و  اسکله آن برای  داد و ستد  و تجارت کشتی ها مورد استفاده قرار می گرفته است . در  اطراف این خلیج  پارک ها و رستورا ن های زیادی  وجود  دارد که میتوانید  هنگام  غروب آفتاب به  آنجا بروید و از تماشای غروب آفتاب و منظره بی نظیر  لذت ببرید .

TurkeyHotel در کجای استانبول هتل رزرو کنیم ؟

منطقه خلیج شاخ طلایی استانبول

 

منطقه آکسارای استانبول

TurkeyHotel در کجای استانبول هتل رزرو کنیم ؟تور چین.ویزای چین

منطقه آکسارای استانبول  برای اغلب  مسافرینی که به استانبول سفر می کنند نامی آشنا می باشد . این منطقه چسبیده  به منطقه لا له لی   قرار دارد . در این منطقه  که  بافت قدیمی دارد جزو قدیمی ترین مناطق شهر استانبول ترکیه به حساب می آید  و پر از کوچه و پس کوچه نیز می باشد. در منطقه آکسارای استانبول  هتل ها و مغازه های زیادی  واقع شده است. اغلب هتل ها ۳  ستاره هستند .

TurkeyHotel در کجای استانبول هتل رزرو کنیم ؟

منطقه آکسارای استانبول

منطقه تنگه بسفر استانبول

TurkeyHotel در کجای استانبول هتل رزرو کنیم ؟تور چین.ویزای چین

قطعا ٌ حتی اگر تنگه  بسفر استانبول  را ندیده  باشید اسم آن را شنیده اید . این  تنگه  در  واقع  باریکه آبی است که  دریای سیاه را به دریای مرمره وصل می کند و قاره اروپا و آسیا را نیز از هم  جا می کند . طول این تنگه ۳۰ کیلومتر و عرض آن متغییر  بین ۷۰۰ تا۳۵۵۰ متر  است  . اگر  در طول شب  با کشتی  این منطقه را بگردید   قطعاٌ از آن  لذت می برید  چون در  ۲  طرف آن بناهای تاریخی  استانبول مثل کاج چراهان  و دلمه باغچه  قراردارد که  با  نورپردازی زیبا در  تاریکی  شب واقعاٌ رویایی هستند  .بناهای مسکونی که در دو طرف این تنگه واقع شده اند بسیار گران قیمت می باشند .  پیشنهاد می کنیم از تور کشتی ما برای این منطقه استفاده کنید و لذت ببرید . تور کشتی یکی از بهترین تفریحات استانبول در این منطقه است .تور چین را هم فراموش نکنید

TurkeyHotel در کجای استانبول هتل رزرو کنیم ؟

تنگه بسفر استانبول

منطقه  فیندیک زاده استانبول 

TurkeyHotel در کجای استانبول هتل رزرو کنیم ؟تور چین.ویزای چین

بعد از  تقسیم ،  منطقه  فیندیک زاده جزو مناطق گردشگری استانبول  به  حساب می آید . در این  منطقه  مراکز  خرید  فراوان ، رستورانها  و کافه تریاهای متعدد وجود دارد که تا دیر وقت باز   هستند  و  می توانید  از  قدم زدن و خرید  در این منطقه  لذت ببرید . در این منطقه منازل مسکونی بیشتر از هتل ها می باشند و   تعداد هتل ها به اندازه منطقه  تقسیم نیست . دسترسی  به مترو  و سرویس حمل و نقل شهری بسیار راحت می باشد .   اگر مایل به اقامت در این منطقه هستید ما می توانید هتل های متعددی را به شما پیشنهاد کنیم . آپارتمان  لوکس در در این منطقه می توانیم به شما معرفی نماییم منطقه  سلطان احمد استانبول جزو  قدیمی ترین  مناطق استانبول است  و اگر  به  دوست دارید به مناطق دیدنی استانبول ترکیه  نزدیک باشید  هتل  محل اقامت خود را در این منطقه انتخاب کنید . اسم این منطقه  از مسجد معروف  سلطان احمد  گرفته  شده است . چون  در  رنگ آمیزی داخلی این مسجد از رنگ  آبی کبود استفاده شده  به آن  مسجد  کبود استانبول نیز  گفته می شود . در  رابطه  با این  مسجد می گویند  زمانی  که  سلطان احمد دستور ساخت آن را داد به معمار سفارش  ساخت  مسجدی با  مناره های طلا را که در ترکی Altin  تلفظ می شود را داد اما معمار این کلمه را به اشتباه Alti که  در زبان ترکی   عدد  شش است  شنید و مسجدی با ۶  مناره  ساخت  . پس  از  پایان  آن  همه  سلطان را مواخذه کردند که  این بنا را  در  رقابت با مسجد کعبه در مکه که  در آن زمان ۶  مناره  داشت ساخته است  و سلطان برای جلوگیری از مشکل هزینه ساخت یک مناره بیشتر را در مسجد مکه پرداخت کرد تا آن ۷  مناره  داشته باشد .تور چین.ویزای چین

TurkeyHotel در کجای استانبول هتل رزرو کنیم ؟

منطقه فیندیک زاده استانبول

منطقه لاله لی استانبول

TurkeyHotel در کجای استانبول هتل رزرو کنیم ؟تور چین.ویزای چین

 

منطقه لاله لی استانبول جزو  قدیمی ترین و شلوغ ترین مناطق شهر استانبول ترکیه است . پر از مغازه ها و غذاخوریهای مختلف و هتل های ارزان قیمت است  به  دلیل ارزان  بودن هتل ها ، این منطقه بسیار  شلوغ است . در این منطقه  تعداد زیادی از  مغازه ها  عمده فروش  هستند و به صورت تک فروشی  اجناس ندارند . برای اقامت  افرادی که برای خرید کلی به استانبول  سفر میکنند این منطقه را توصیه می نماییم ،  اما برای اقامت خانواده ها توصیه نمی شود . کیفیت هتل ها  و غذاخوری ها  نیز  در  برخی  از  قسمتهای این  منطقه  به  شکل نامطلوبی پایین است  .

TurkeyHotel در کجای استانبول هتل رزرو کنیم ؟

منطقه لاله لی استانبول

منطقه شیشلی استانبول 

TurkeyHotel در کجای استانبول هتل رزرو کنیم ؟تور چین.ویزای چین

منطقه شیشلی با  منطقه تکسیم  فاصله زیادی ندارد .این  منطقه نیز  برای توریست هایی که از استانبول دیدن می کنند جذاب است  چون  هم با  رستوران ها  و مراکز  خرید  تکسیم  فاصله زیادی ندارد و به علاوه  خرید در این منطقه هم  مناسب  است  اما  منطقه شیشلی  با  وجود توریستی  بودن بیش از منطقه تکسیم  مسکونی  است . هتلهای معروفی  مثل هتل ۵  ستاره گراند جواهر استانبول و مرکز خرید جواهر استانبول  در این منطقه قرار دارد. و با میدان تقسیم تفریبا ۲۰ دقیقه پیاده راه دارد.

TurkeyHotel در کجای استانبول هتل رزرو کنیم ؟

منطقه شیشلی استانبول

منطقه بشیکتاش استانبول

TurkeyHotel در کجای استانبول هتل رزرو کنیم ؟تور چین.ویزای چین

این منطقه در جنوب تنگه بسفر و در قسمت اروپایی استانبول واقع شده است  . جزو محله های  پر جمیعت استانبول می باشد  .  استادیوم بشیکتاش ترکیه که متعلق به تیم بشیکتاش می باشد  نیز در این منطقه قرار دارد . منطقه بشیکتاش استانبول در واقع چسبیده به منطقه نشان تاشی استانبول  قرار دارد و از این بابت برای افرادی که مایل  خرید از بوتیک های  این منطقه می باشند نیز محل مناسبی برای اقامت می باشد . نرخ آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی این منطقه  بسیار گران می باشد . هتل ۵  ستاره و معروف  چیراهان که  در کنار بسفر  واقع شده  و  جزو هتل های لوکس استانبول  به  شمار می آید در این منطقه واقع شده است . این هتل  قبلا کاخ چراغان  بوده  که امروزه  به  صورت هتل استفاده می گردد و بسیار دیدنی است.

TurkeyHotel در کجای استانبول هتل رزرو کنیم ؟

منطقه بشیکتاش استانبول

 

در تور استانبول ، برای خرید و بازدید از مراکز خرید استانبول و دیدنی های استانبول برنامه ریزی خوبی داشته باشید منطقه تکسیم استانبول- منطقه آکسارای استانبول از مهمترین مناطق استانبول هستند .

 

هتل مونتین بانکوک + عکس

 هتل مونتین بانکوک

Montien Hotel Bangkok

 

در این بخش می خواهیم به معرفی یکی از هتل های تایلند، به نام هتل چهار ستاره مونتین بانکوک بپردازیم:

 

هتل مونتین بانکوک

هتل مونتین بانکوک

 

________________________________________
_hotel-thailandهتل مجلل و در عین حال سنتی مونتین، که یکی از هتل های 4 ستاره بانکوک می باشد، در قلب شهر شلوغ بانکوک و در مجاورت مناطق عمده اداری، تفریحی و تجاری شهر واقع شده است. وجود وسایل نقلیه عمومی مناسب در چند قدمی هتل، دسترسی مسافرین را به اقصی نقاط شهر آسان ساخته است.

 

هتل مونتین بانکوک

هتل مونتین بانکوک

 

 تور چین.ویزای چین

تور چین.ویزای چین

images_1-thailand هتل مونتین تایلند، در مرکز منطقه ی سیلوم(Silom) و در فاصله ی 320 متری از ایستگاه مترویسام یان(Sam Yan) قرار گرفته است. هتل مونتین بانکوک تایلند در کنار رودخانه قرار گرفته است و از جاذبه های محلی هتل مونتین ریورساید بانکوک ، می توان به مرکز خرید ام بی کی(MBK) و سیام پاراگون اشاره کرد که در فاصله ی 1.5 کیلومتری قرار دارند. فرودگاه بین المللی نیز در 23 کیلومتری هتل می باشد.

 

هتل مونتین بانکوک

هتل مونتین بانکوک

 تور چین.ویزای چین

 

images_1-thailandهتل مونتین یکی از بهترین هتل های بانکوک است که با موقعیت جغرافیایی مناسب خود ازمیهمانان به گرمی پذیرایی کرده وبا خدمات مطبوع وامکانات رفاهی مدرن، بهترین مکان برای اقامت  گردشگران می باشد.

 

هتل مونتین بانکوک

هتل مونتین بانکوک

 

 

_hotel-thailandاین هتل 4 ستاره  مونتین بانکوک، که از بهترین هتلهای چهار ستاره تایلند می باشد، دارای 475 اتاق می باشد که مبلمان و تجهیزات اتاق ها، به سبک تایلندی و با رنگ های گرم تزئین شده است و هر اتاق به سیستم تهویه هوا، تلویزیون، ماهواره، یخچال کوچک و حمام خصوصی مجهز می باشد.تور چین.ویزای چین

 

هتل مونتین بانکوک

هتل مونتین بانکوک

 

هتل مونتین بانکوک

هتل مونتین بانکوک

 

 

_hotel-thailandهتل مونتین در بانکوک ، یکی از هتل های 4 ستاره تایلند  به شمار می رود، دارای استخر با شکوهی است که با فضای سر سبز و دلپذیری احاطه شده و محیط مناسبی را جهت شنا و استراحت در کنار آن فراهم آورده است.

 

هتل مونتین بانکوک

هتل مونتین بانکوک

 

images_1-thailandکافی شاپ رانتون(Ruenton)، و رستوران مونتی(Monti) از امکانات هتل مونتین بانکوک هستند که با غذاهای اروپایی  و تایلندی لذیذ، آماده پذیرایی از میهمانان می باشند. این هتل از هتلهای چهار ستاره بانکوک می باشد ودر آن، رستوران غذاهای چینی، یک نانوایی و 2 لژ هم آماده ی استفاده می باشند.

 

هتل مونتین بانکوک

هتل مونتین بانکوک

 

________________________________________

امکانات:

 

hotel-icon-casino-clip-art_427738-thailandامکانات تفریحی : سرویس نگهداری کودکان- موسیقی و سرگرمی

 

 تور چین.ویزای چین

 

________________________________________
pic-asp-thailandاستخر: ماساژ – استخر روباز – سونا- جکوزی- پارک آبی- استخر کودکان

 

 

 
________________________________________
hotel-icon-meeting-room-clip-art-thailandاتاق های ویژه: اتاق و امکانات ویژه معلولین – سالن مطالعه-سالن کنفرانس

 

 

 
________________________________________
body_bulding-thailandامکانات ورزشی: سالن بدنسازی – بیلیارد- تنیس

 

 تور چین.ویزای چین
________________________________________
images_2-thailandخدمات : خانه داری – امکانات جلسه و ضیافت – لباسشویی – خشکشویی – آرایشگاه – اتو کشی – صرافی – فروشگاه هتل- کرایه ماشین – خدمات تورها – فکس و کپی – مرکز تجارت- ترانسفر فرودگاه- اینترنت رایگان-کافی نت

 تور چین.ویزای چین

 

 

 

________________________________________
سایر امکانات : رستوران – پذیرش شبانه روزی – اتاقهای پاک و بدون سیگار – آسانسور – پذیرش و تحویل سریع – صندوق امانات – انبار – فروشگاه در هتل – تهویه – منطقه بدون سیگار- کافی شاپ- نگهداری بچه- ورود حیوانات- تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای- مینی بار رایگان- سشوار- تاکسی سرویس هتل- پزشک- پارکینگ

 

 

 
images-thailandآدرس  : 54 Surawongse Road, Silom / Sathorn, Bangkok, Thailand 10500

تلفن : +6622337060

وب سایت : www.montien.com/bangkok

 

 

چنانچه تصمیم دارید در تور بانکوک ثبت نام کنید، جهت هماهنگی و رزرو هتل مونتین بانکوک با شماره 88548853 تماس بگیرید.

 

دلفیناریوم دبی+عکس و نقشه

دلفیناریوم دبی

Dubai Dolphinarium

پارک سرپوشیده و مفرح دلفین ها یکی مراکز تفریحی دبی میباشد که کاملآ زیر نظر دولت امارات اداره میشود. پارک دلفین های دبی با مساحت منحصر به فرد خود یکی از بزرگترین دیدنی های دبی میباشد.

دلفیناریوم دبی

در این پارک دلفین ها و سگ های آبی تربیت شده برنامه های خارق العادهای را از خودشان به نمایش میگذارند که باعث شده طرفداران چشمگیری در تمامی سنین داشته باشند در این برنامه شما حتی میتوانید با دلفین ها شنا کنید و یک روز کاملآ شاد وبه یاد ماندنی را برای خود و خانواده محترمتان رقم بزنید.

دلفیناریوم دبی

 

تور چین-ویزای چین



درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان