اگر برای تحصیل در چین در فرودگاه چه کار باید بکنید !
 
تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

تحصیل در چین

اگر شما هم جزو آندسته از هموطنانی هستید که ویزای تحصیلی چین رو دارید و می خواهید برای ادامه تحصیل به چین بروید و الان اولین باری که می خواهید به فرودگاه برای پرواز به سمت چین بروید. بد نیست که چند تا نکته که لازم در فرودگاه امام خمینی ایران رعایت کنید را متذکر شویم :

اول از هر چیزی یک نکته مهم بهتون بگم که حتما سعی کنید 3 ساعت قبل از پروازتون در فرودگاه باشید ، 3 ساعت قبل از پرواز درب باز میشه و معمولا هم این خداحافظی ما ایرونی ها یکم طولانیه!پس زودبیاین فرودگاه!

اولین درب ورودی فرودگاه امام خمینی که میخواهین بیائین داخل ، باید ابتدا پاسپورت و بلیطتون رو به مامور مربوطه نشون بدین و ساکهاتون رو در دستگاه بذارین ، و هر چی که دارین ، از کمربند و اشیای فلزی گرفته تا .....همه چیز رو درون سبد میذارین و اونها رو هم از دستگاه عبور میدین ، و از در بغلی هم خودتون رو بازرسی میکنند و میرین داخل .

بعد از ورود به داخل سالن اصلی فرودگاه ، چندین ردیف برای گرفتن کارت پرواز وجود داره ، که بالای همشون تابلو داره و نوشته چکینگ برای کدام پرواز ؟

که شما میرین مثلا برای قسمت چکینگ چین .

 



اونجا چمدونهاتون رو تحویل میدین ، وزنشون میکنند و اگه اضافه بار داشته باشید این قسمت ازتون یه مبلغی میگیرند برای جریمه اضافه بار ولی سعی کنید که قبل از سفر از مقدار بار مجاز مطلع بشید که این رو باید از جائی که بلیط رو خریدین بپرسید .

بعد از اینکه ساکهاتون رو دادین به همشون مهر میزنند و پاسپورت و بلیط چین تون رو میدین که چک کنند و روشون مهر بزنند ، البته فقط بلیطتون رو مهر میزنند.

و بعد از اون به شما کارت پرواز میدهند ، که در کارت پرواز ، شماره درب و ساعتی که اون درب باز میشه نوشته شده .

بعد از این مرحله باید مبلغ 50 هزارتومان برای عوارض خروج از کشور پرداخت کنید ، که در همون فرودگاه بانک ملی هست و میتونید اونجا پرداخت کنید و رسید شو نگه دارین برای مرحله بعدی .

مرحله بعدی اینه که کنار همون بانک باید برین و رسید پولی که چند دقیقه پیش پرداخت کردین به همراه پاسپورت و بلیطتون رو به مامور مربوطه بدین که چک کنه و از در رد بشین .

بعد از این مرحله که وارد سالن بعدی شدین یه کم میرین جلو و بعد میرین سمت راست دوباره شما رو و ساکی که به عنوان ساک دستی هستش رو چک میکنند و میرین داخل و وقتی وارد این سالن که سالن آخر هست ، گیتها یا درهای رفتن به سمت هواپیما نوشته شده که شما شماره گیتی که روی کارت پرواز هست رو پیدا میکنید و میرین اونجا به محض اینکه در باز شد همرو هل میدین ، مثل متروی تهران ، میرین به سمت هواپیما و سوار میشین و قبل از پریدن هواپیما حسابی اشک میریزین .

خوب با وطن خداحافظی میکنید و به کشور چین سلام می کنید. تور چین شما اونهم از نوع تحصیلی شروع شد. موفق باشید.



درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان