تور چین - معرفی انواع بیمه های مسافرتی
 
تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

انواع بیمه های مسافرتی - تور چین

دوستان و هموطنان گرامی یک توصیه مهم : هر چه را در زندگی می توانید بیمه کنید . حتی همین تور چین هم که می روید با بیمه بروید. برای اینکه با انواع بیمه های مسافرتی آشنا شوید. به بررسی انواع پوشش بیمه ای که ارتباط مستقیم با مسافرت به کشور های دیگر دارد را برایتان شرح می دهیم :

الف) بیمه نامه مسافرتی خارج از کشور AXA این بیمه نامه اشخاصی را که قصد مسافرت به خارج از کشور دارند تحت پوشش بیمه قرار می دهد و اعتبار آن در خارج از کشور بوده و کلیه خدمات موضوع این بیمه نامه با توجه به قرارداد فی ما بین مطابق با شرایط عمومی، توسط شبکه بین المللی شرکت کمک رسانی آکسا تضمین و ارائه می گردد.

همچنین خسارتهای وارده در محل و به ارز قابل پرداخت می باشد. استفاده از این پوشش بیمه ای علیرغم مزایای فوق العاده ای که بر آن مرتبت است اجباری نیست و به جهت عدم آشنایی مردم با آن کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. لازم به ذکر است برای سفر به کشورهایی نظیر کشورهای عضو اتحادیه اروپا، کانادا و امریکا داشتن این نوع پوشش بیمه ای اجباری است.

 

تور چین - معرفی انواع بیمه های مسافرتی

 

مزایای بیمه نامه مسافرت به خارج از کشور (مانند مسافرت با تور چین)با احتساب موارد استثنائات و شرایط مندرج در بیمه نامه عبارت اند از:

- پرداخت هزینه های درمانی، جراحی، داروخانه و بیمارستان جهت حوادث و بیماریهایی که در طول مسافرت و تور مانند تور چین بروز نماید تا مبلغ 50000 یورو

- پرداخت هزینه های فوریتهای دندانپزشکی تا مبلغ 150 یورو

- پذیرش و انتقال پزشکی به نزدیک ترین بیمارستان و یا بازگرداندن بیمار به ایران تحت نظارت پزشکی

- پرداخت هزینه های دعاوی حقوقی تا 1000 یورو طبق شرایط بیمه نامه

- راهنمایی و کمک رسانی در سرقت یا مفقود شدن مدارک مسافرتی

- بازگرداندن کودکان به ایران در صورت فوت یا بستری شدن بیمه شده

-بازگرداندن جسد به ایران در صورت فوت بیمه شده در طول مسافرت

- پرداخت هزینه های عزیمت همراه با بالین بیمه شده بستری در بیمارستان

- انتقال پیامهای فوری و اضطراری بیمه شده

- ارسال دارو از کشور مبدا به کشوری که بیمه شده در آن بستری است.

- بازگشت پیش بینی نشده به دلیل مسائل پزشکی با بیماری بستگان بیمه شده در صورتیکه نتواند از بلیط اولیه جهت بازگشت استفاده نماید.

- استرداد بار مسافر در صورت فقدان یا اشتباه مسیر بار (چنانچه بار کنترل شده مسافر تا 12 ساعت به بیمه شده تحویل نگردد. هزینه خریدهای اضطراری تا مبلغ 200 یورو و در صورتی که این تاخیر به بیش از 48 ساعت منجر شود حداکثر تا مبلغ 800 یورو)

- در صورت مفقود شدن یا به سرقت رفتن مدارک مهم مسافرتی از قبیل گذرنامه، ویزا(مانند ویزای چین) و ... ارائه اطلاعات لازم در مورد چگونگی اقدامات قانونی برای جایگزینی آنها.

- پرداخت هزینه های دیدار اضطراری هر فرد به درخواست بیمه گذر از مبدا ایران شامل یک فقره بلیط دو طرفه و مخارج اقامت تا سقف روزانه 60 یورو برای حداکثر 15 روز متوالی (مشروط بر آنکه بیمه گذر از بیش از 10 روز متوالی در بیمارستان بستری شود.)



درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان