تور شانگهای - تور چین - ویزای چین
 
تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

تور شانگهای - تور چین

برگزاری تور شانگهای از تهران و شهرهای بزرگ ایران برای رفتن به تور شانگهای چین اطلاع از آخرین تغییرات قیمت تور شانگهای کافیست که با ما تماس بگیرید.

ما مجری برگزاری انواع تور چین و دریافت انواع ویزای چین از سفارتخانه چین در تهران هستیم. برای اخذ ویزا چین در اسرع وقت با ما تماس بگیرید.

 

تور شانگهای - تور چین - ویزای چین

 

شانگهای چین

شانگهای رودخانه‌ای عریض از وسط شهر می‌گذرد و آن‌ را به دو نیمه‌ی شرقی و غربی تقسیم می‌کند و همانند شهرهایی از این نوع، جلوه‌ای خاص به بافت شهر داده است. این رودخانه، شهر را به دو قسمت بزرگ شهر قدیم شانگهای و قسمت مدرن و امروزی‌تر شهر در قسمت شرق رودخانه که شامل برج‌ها و ساختمان‌های بلندی مانند ساختمان تجارت جهانی (SWFC)، برج تلویزیونی، برج هتل و دفاتر هایت، بانک‌ها، ساختمان بورس و... می‌شود.

در طول روز در این قسمت شهر عمدتاً با حجم بسیار زیادی از کارمندان شرکت‌های چینی و بین‌المللی روبه‌رو می‌شوید که بی‌وقفه در حال حرکت هستند، چون در شانگهای هر ثانیه قیمت دارد. شاید آرامش را در چهره‌ی این کارمندان و یا رؤسای کت و شلوار پوش آن‌ها فقط برای مدت کوتاهی که برای خوردن نصفه ساندویچ یا سالاد وسط روز و نوشیدن یک فنجان چای سبز یا قهوه، دست از کار کشیده‌اند، بتوان دید.

از این زاویه که نگاه کنیم، شانگهای مانند تمامی کلان‌شهرها، بسیار جدی و تا حدی خشن است. شبیه‌ترین شهر جهان به نیویورک است و همین باعث شده تا خیلی‌ها این شهر را نیویورک شرق بنامند. شانگهای قلب تپنده‌ی اقتصاد کشور اژدهاست و می‌توان همه‌جای شهر از این مساله مطمئن شد.

در قسمت قدیمی‌تر شهر اما زندگی از نوع دیگری است. بازارهای شلوغ قدیمی چینی، که حتی اگر قصد خرید چیزی را نداشته باشید، ساعت‌ها شما را به خود مشغول می‌سازد، در مقابل معابد بزرگ و کوچک که بر اساس فلسفه‌ی ذن طراحی شده و احساس آرامش غریبی به بازدیدکنندگان می‌دهد.

بهترین زمان سفر به شانگهای چین:

خیلی مهم است چه فصلی از سال وارد این شلوغی شوید؛ تابستان‌های گرم که رطوبت هوا هم بالاست، شاید موقع مناسبی برای گشت و گذار در شانگهای نباشد. تحمل گرما سخت است و مجبورید مرتب تاکسی سوار شوید و از دیدن خیلی جاها باز می‌مانید.

پاییز هم با این‌که از گرمای هوا کم شده، اما زمان شروع بارندگی‌هایی است که تا زمستان ادامه دارند. بهترین وقت برای سفر به شانگهای، در ماه مه و هوای دلپذیر بهاری است؛ مگر این‌ که برای تجارت قصد رفتن داشته باشید و مجبور شوید زمان دیگری به آن‌جا سفر کنید.

مکان های دیدنی و تفریحگاههای شانگهای چین:

موزه‌ شانگهای، این موزه یکی از بهترین‌ جاذبه‌های گردشگری چین است. شهر قدیمی که باغ‌های یویوان و اطراف چای‌خانه‌ها و بازار را در بر می‌گیرد، کرایه قایق کروز جهت تماشای باند، بازار عتیقه‌ی جاده‌ دونگ‌تای، پودونگ آکواریوم اقیانوسی شانگهای و هَنگ‌ژو، دریاچه‌ غربی در اصل این دریاچه، مردابی در نزدیکی رودخانه‌ی کیان‌تنگ است و...

وب سایت تور چین -ویزای چین بهترین ها را برای شما آرزو می کند.



درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان