تور ترکیبی چین زمستان 93 و نوروز 94
 
تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

تور ترکیبی چین زمستان 93

تور چین.تور پکن.تور شانگهای.تور شنگزن.تور هانگزو.دیوار چین.بازدید از دیوار چین.مدارک لازم جهت اخذ ویزا چین. ویزا چین. ویزای چین .اماکن دیدنی چین.

رزرو و ثبت نام انواع تورهای چین تور پکن شانگهای شنزن هانگزو گوانجو و انواع تورهای ترکیبی چین

فقط و فقط برای زمستان و نوروز 94

ویژگی های تور :


- تمام پروازهای این سری از تورها، چارتر و غیر قابل انصراف می باشد.

- قیمت برای کودک زیر دو سال 490.000 تومان می باشد.

- مسئولیت هرگونه ممنوعیت خروج از کشور و کنترل پاسپورت به عهده آژانس همکار می باشد و این شرکت هیچ مسئولیتی در قبال صدور ویزا توسط کنسولگری نخواهد داشت.

خدمات مختص این سری از تورهای چین  :


بلیط رفت و برگشت با پرواز ایران ایر-7شب اقامت در هتل 5 ستاره با صبحانه-ترانسفر فرودگاهی- راهنمای فارسی زبان-ویزای گروهی-4 روز گشت شهری با 3 وعده نهار( دیوار چین - پارک المپیک - کاخ تابستانی - میدان تیان آنمن - کارخانه مروارید و ابریشم - معبد بهشت آسمانی - ... ) - بیمه مسافرتی - ویزای گروهی - پرواز داخلی پکن ، شانگهای پکن

تور چین.تور پکن.تور شانگهای.تور شنگزن.تور هانگزو.دیوار چین.بازدید از دیوار چین.مدارک لازم جهت اخذ ویزا چین. ویزا چین. ویزای چین .اماکن دیدنی چین.
مدارک لازم جهت اخذ ویزا چین :


اصل گذرنامه برای ویزای چین (با 7 ماه اعتبار ) + 2 قطعه عکس تمام رخ با زمینه روشن 3.5X4.5 + کپی صفحه اول و دوم شناسنامه ، آدرس منزل، محل کار و تلفن و شغل مسافر

تور چین.تور پکن.تور شانگهای.تور شنگزن.تور هانگزو.دیوار چین.بازدید از دیوار چین.مدارک لازم جهت اخذ ویزا چین. ویزا چین. ویزای چین .اماکن دیدنی چین.

گشت ها :

پکن : کاخ تابستانی ، شهر ممنوعه ، دیوار چین ، میدان تیان آنمن ، کارخانه مروارید و یشم ، پارک المپیک ، معبد آسمانی ، مرکز طب سنتی چین ، گشت مراکز خرید با 3 وعده نهار

شیان : بازدید از مقبره رویایی سپاهیان جاویدان سفالین (تراکوتا) ، گشت پاگودا و دیوار قدیمی شهر به همراه یک وعده نهار

شانگهای : باغ یو ، بازدید از برج تلویزیونی شانگهای ، کارخانه ابریشم ، بازدید از خیابان نانجینگ ، 1 وعده نهار در رستوران ترکی

______________________________________________________________

چین
سرزمین چین پر جمعیت ترین کشور جهان،با مساحت ۹۵۷۲۹۰۰ کیلومتر مربع،پهنه وسیعی از آسیای مرکزی را به خود اختصاص داده است.کشورهای روسیه، مغولستان، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان،افغانستان، پاکستان،هند، نپال، بوتان، میانمار(برمه)، لائوس، ویتنام و کره شمالی در همسایگی چین قرار دارند. همچنین این کشور از قسمت شرقی و جنوب شرقی به دریای زرد، دریای چین شرقی و دریای چین جنوبی و دیگر آبهای آزاد راه دارد. بیشتر مردم چین از نژاد زرد هستند. جز چینی ها تیره های دیگری نیز در این سرزمین پهناور زندگی می کنند مانند مغول ها و تبتی ها.
زبان رسمی کشور چین، مانداریان(شاخه ای از زبان چینی) می باشد.
واحد پول در این کشور یوان(CNY) می باشد.کلیه ارزهای معتبر دنیا(دلارآمریکا، یورو، پوند انگلیس و ...) در بانک ها، صرافی ها، هتل ها و فروشگاه های بزرگ قابل تبدیل می باشند. از کلیه کارت های اعتباری معتبر دنیا نظیرAmerican Express، Master Card، Visa Card و... می توان در هتل ها و فروشگاه های بزرگ استفاده نمود.
پکن پایتخت کشور پهناور چین و مرکز سیاسی، اقتصادی، فرهنگی آن می باشد.پکن(به تلفظ چینی) و بی جینگ-Beijing-(به تلفظ انگلیسی) دومین شهر بزرگ چین(بعد از شانگهای) به شمار می رود که در شمال شرقی این کشور قرار دارد.اگرچه اینک پکن شهری مدرن و مطابق با قرن ۲۱ می باشد، اما می توان زندگی سنتی را نیز در چایخانه ها، معابد و برخی محله های آن نظاره گر بود.این شهر با داشتن بزرگترین میدان دنیا(میدان تیان آنمن)، بزرگ ترین مجموعه حفظ شده از کاخ های امپراتوری دنیا(شهر ممنوعه) و یکی از با شکوه ترین و بزرگ ترین باقیمانده از عجایب جهان(دیوار چین) و همچنین معبد زیبای بهشت، به عنوان یک شهر تاریخی و فرهنگی منحصر به فرد، سالیان سال مورد تحسین و توجه جهانگردان از اقصی نقاط جهان بوده و می باشد.

تور چین.تور پکن.تور شانگهای.تور شنگزن.تور هانگزو.دیوار چین.بازدید از دیوار چین.مدارک لازم جهت اخذ ویزا چین. ویزا چین. ویزای چین .اماکن دیدنی چین.

 

مراکز خرید پکن


بازار "یاشو" Yashow: این بازار در منطقه "سن لی تون"(Sanlitun) پکن واقع شده، یکی از پر طرفدارترین بازارهای پکن برای گردشگران و چینی ها است که ۵ طبقه دارد.در طبقه زیرین بازار کیف و کفش ارائه می گردد. طبقات اول و دوم و سوم مختص پوشاک است.در طبقه سوم، یک غرفه خیاطی بزرگ و انواع پارچه های ابریشم به چشم می خورد. طبقه چهارم مختص لوازم الکترونیکی، ساعت، اسباب بازی، لوازم تزئینی و نیز غرفه های فروش چای می باشد.
بازار "هونگ چیائو" Hongqio: این بازار که به بازار مروارید(Pearl Market) نیز معروف است در خیابان هونگ چیائو و در نزدیکی معبد بهشت واقع شده است و از ۵ طبقه تشکیل یافته است. دلیل نامیدن آن بازار به بازار مروارید نیز به دلیل وجود مراکز گسترده ارائه مرواریدهای اصل و پرورشی در اندازه، قیمت، و رنگ های مختلف در سه طبقه متفاوت در این بازار است. مرواریدهای اصل و قیمتی که به طرز بسیار ظریف و زیبا به صورت زینت آلات ارائه می گردند. صنایع دستی مختلف چین، طیف وسیعی از محصولات الکترونیکی و الکتریکی و لوازم منزل، پوشاک، کفش، کیف، و... در طبقات دیگر به چشم می خورد.
بازار "سیلک" Silk Market: بازار سیلک واقع در Xiushui East Road در ۷ طبقه طراحی گردیده به ارائه انواع سیلک(ابریشم) می پردازد و همچنین کالاهایی از قبیل کفش، کیف، پوشاک، لباس بچه گانه، روتختی، رومیزی، فرش، زینت آلات، لوازم تزئینی منزل، اسباب بازی، لوازم آرایشی، کریستال و مروارید نیز ارائه می نماید.
بازار "پن جیا یوان" Pan Jia Yuan: بازار پن جیا یوان به عنوان بازار مادر صنایع دستی پکن می باشد. لوازم آنتیک، عتیقه جات مربوط به سلسله های مختلف امپراطوری چین، چینی آلات، لوازم چوبی، زینت آلات زیبای سنتی چین و سنگ های قیمتی در این بازار یافت می شود.این بازار در غرب Panjiaoyuan Qiao واقع گردیده است.
خیابان "وانگ فو جینگ" Wangfujing: این خیابان یکی از دیدنی ترین مراکز پکن است که به دلیل ممنوع بودن تردد اتومبیل در أن به خیابان پیاده رو نیز معروف است. در دو طرف این خیابان، مراکز خرید و فروشگاه های مختلف جهت ارائه هر نوع کالا اعم از پوشاک، کیف، کفش، صنایع دستی، زینت آلات و غیره دیده می شود. اواسط این خیابان، کوچه های مملو از نور، رنگ و صدا است که دنیای سنتی نامیده می شود.
خیابان "شیدن" Xidan: این خیابان نیز از دیگر مراکز خرید پکن است که مد و زیبایی را تلفیق نموده است. وجود پاساژهای خرید متعدد با ارائه مارک های جهانی، این منطقه را به مرکزی بین المللی تبدیل نموده است. انواع پوشاک، کیف، کفش، لوازم و البسه ورزشی و دیگر کالاها در این خیابان عرضه می گردد.
مرکز خرید "لوفتانزا" Lufthansa: این مرکز خرید در خیابان "لیانگ ماچیائو"(Liangmaqiao) واقع شده است و در ۴ طبقه طراحی گردیده، کالاهای متعددی چون لوازم الکترونیکی، زینت آلات، کفش، کیف، لباس، البسه ورزشی و تابلوهای نقاشی را در بر دارد.
منطقه خرید "سن لی تون":این مکان با نام اصلی Sanlitun Village و با وجود رستوران ها و کافی شاپ های متعدد گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می نماید.
Golden Resources Shopping Mall: این بازار با مساحتی بالغ بر ۵۵ هکتار، یکی از بزرگترین مراکز خرید چین است که دارای بیش از ۵ ردیف مغازه به تعداد ۱۰۰۰ باب،جهت فروش گسترده مارک های مختلف جهانی می باشد.

تور چین.تور پکن.تور شانگهای.تور شنگزن.تور هانگزو.دیوار چین.بازدید از دیوار چین.مدارک لازم جهت اخذ ویزا چین. ویزا چین. ویزای چین .اماکن دیدنی چین.
اماکن دیدنی چین


دیوار بزرگ چین
دیوار چین و یا به قول چینی ها دیوار بزرگ یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری جهان و بزرگترین ساخته ی دست بشر است. طول این دیوار بیش از پنج هزار کیلومتر است و در ناحیه شمال چین، از شرق به جنوب غربی امتداد دارد. کوه ها، دشت هاَ و بیابان ها را در می نوردد، یک سر آن دریای زرد و در منطقه ای به نام "چان گای" قرار دارد که در دامنه کوه و در نزدیکی شهری به نام "چین هوانگ دو" واقع شده است. امتداد این دیوار از شصت کیلومتری شمال پکن می گذرد، ۹ استان چین فعلی را طی کرده و انتهای آن در منطقه ای به نام "جیااو" قرار دارد که در کنار جاده ابریشم واقع شده است. مدت زمان ساخت آن بیش از دو هزار سال طول کشیده و جزو میراث فرهنگی یونسکو ثبت شده است.
کاخ تابستانی
کاخ تابستانی که از کلاسیک ترین و برجسته ترین باغ های دنیا و اصلی ترین نمونه باغ به سبک چینی می باشد، در حاشیه غربی ناحیه هایدیان و در ۱۵ کیلومتری مرکز پکن قرار دارد.
معبد بهشت
این بنا که ۲،۷۰۰،۰۰۰ متر مربع مساحت دارد، در سال ۱۴۲۰ در دوران سلسله "مینگ" به منظور قربانی کردن برای خدا ساخته شد. در بیرون یکی از دروازه ها با نام IMPERIAL VAULT سه سنگ انعکاس قرار گرفته است. اگر رو به دروازه و روی سنگ اول بایستید و صحبت کنید، یک انعکاس از صدای خود می شنوید. به همین صورت اگر روی سنگ دوم و سوم بایستید به ترتیب دو و سه انعکاس خواهید شنید.یکی دیگر از جاهای دیدنی و مشهور بنا، دیوار انعکاس نام دارد که ویژگی های خاص دارد. محیط این دیوار ۱۹۳ متر است. اگر دو نفر در دو طرف پای دیوار بایستند و کلمه ای را بر زبان بیاورند، صدای یکدیگر را به وضوح خواهند شنید. علاوه بر ساختمان های جالب توجه، دیدنی های دیگری نیر در این قصر وجود دارد که از بین آن ها میتوان به سر ۹ اژدها اشاره کرد. این معبد در وسط محوطه بسیار وسیعی در میان حدود ۱۰۰۰۰۰ درخت قرار گرفته است. از معماری های دیگر این معبد، قصر "چی نیان" نام دارد که بزرگترین و اصلی ترین قصر است و بر روی سکوی گرد سه طبقه ای ساخته شده است. هر روز صبح هنگام طلوع آفتاب، مراسم خاصی در اینجا برگزار می گردد.افراد بسیار زیادی به اینجا آمده و دور هم جمع شوند، گروهی آواز می خوانند، گروهی می رقصند، گروهی ورزش "تایچی" می کنند و یک سری فعالیت برای آزادسازی انرژی بدنشان انجام می دهند. مثلاً از ته دل جیغ!!! می زنند.
میدان تیان آنمن
یکی دیگر از جاذبه های گردشگری پکن، میدان معروف تیان آنمن است. این میدان، یادآور انقلاب کمونیستی جمهوری خلق چین است.در اطراف تیان آنمن تالار بزرگ خلق، چندین یادواره انقلاب و موزه انقلاب و تاریخ قرار گرفته اند. میدان تیان آنمن در مرکز شهر پکن واقع شده است. این میدان با ۴۴۰ هزار متر مربع وسعت، بزرگترین میدان جهان است. میدان تیان آنمن، مستطیل شکل است و در هر ضلع آن یکی از عناصر اصلی حاکمیت قبلی و قطعی چین قرار دارند.
۱- در ضلع شمالی میدان، دروازه شمالی به نام دروازه آرامش بهشتی (Gate Of Heavenly Peace) قرار دارد. این دروازه، ورودی اصلی به مجموعه عظیم کاخ موزه های شهر ممنوعه است.
۲- در ضلع جنوبی، دروازه دیگر به شکل برج قرار دارد که برای محافظت از شهر ممنوعه بوده است.
۳- در ضلع جنوب شرقی این میدان، ایستگاه قدیمی راه آهن قرار دارد که به موزه راه آهن تبدیل شده است.
۴- مقبره مائو که به صورت مومیایی می باشد، در بخش مرکزی میدان ساخته شده است.
۵- در وسط میدان، بنایی به عنوان یادبود قهرمانان چین ساخته شده است.
۶-در سمت شرق میدان، موزه تاریخ چین و موزه انقلاب چین قرار دارد، که بسیاری از آثار دیدنی، باستانی و آنچه مربوطه به انقلاب چین است دز این موزه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.
۷- در سمت غرب میدان، کنگره ی خلق چین قرار دارد.
شهر ممنوعه Forbidden City(مقر 500 ساله حکومت امپراطوران چین)
شهر ممنوعه مجموعه کاخ های سلطنتی امپراطوران چین است که ساخت آن در سال ۱۴۰۶ در شهر پکن آغاز شد و ۱۴ سال به طول انجامید.تا سال ۱۹۱۱ هیچ کس حق نداشت وارد محوطه ی شهر ممنوعه شود و اگر کسی به هر شکل غیر قانونی وارد می شد، نمی توانست زنده ار این شهر خارج شود.برخی از کاخ های این مجموعه در گذر زمان دست خوش آتش سوزی شده یا تخریب گشته اند که مجدداً ساخته شده یا مرمت گردیده اند.شهر ممنوعه بزرگترین مجموعه دست نخورده ی کاخ از نظر معماری در جهان است. در شهر ممنوعه بیش از ۷۰ ساختمان با حدود ۹۰۰۰ اتاق وجود دارد که مساحتی حدود ۱۵۰هزار متر مربع زیربنا را شامل می شود. دورتادور شهر ممنوعه خندقی به طول ۳۸۰۰ متر و به عرض ۵۲ متر جهت حفاظت از امپراطوری حفاری شده است. شهر ممنوعه دارای دو قسمت داخلی و خارجی است. بخش خارجی جهت برگزاری مراسم خاص مورد استفاده قرار می گرفته و دارای سه عمارت اصلی در جهت شمال و جنوب و شش عمارت جانبی در شرق و غرب است.بخش داخلی نیز دارای سه کاخ است که محل زندگی و انجام امور اداری امپراطور بوده است.باغ سلطنتی در شمالی ترین قسمت شهر ممنوعه قرار دارد.بر بلندی و چهارگوشه ی سقف کاخ ها، مجسمه ی حیوانات که به دنبال هم قرار گرفته اند، دیده می شود و ساختمان های دیگر با حیوانات کمتری تزیین شده اند.شهر ممنوعه در سال ۱۹۸۷ در فهرست جهانی یونسکو ثبت گردید. بخش های مختلف مجموعه: دروازه آرامش بهشتی، دروازه ومن(دروازه نیمروز)، کاخ باوهه، قصر تای هه، پارک جینگ شان، مجسمه برنزی اژدها، معبد پاگودا، باغ سلطنتی، دروازه شنگ فو و... .بازدید از میدان تیان آنمن و شهر ممنوعه معمولاً در یک روز انجام می شود.

تور چین.تور پکن.تور شانگهای.تور شنگزن.تور هانگزو.دیوار چین.بازدید از دیوار چین.مدارک لازم جهت اخذ ویزا چین. ویزا چین. ویزای چین .اماکن دیدنی چین.



درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان